RAAAK Personeel
Review over RAAAK Personeel van een medewerker

Dynamisch, persoonlijk en gedreven

7 oktober 2016
Wat mij aanspreekt bij Raaak Personeel is dat het een groeiend bedrijf is dat staat voor kwaliteit. Ik werk in een dynamische werkomgeving, waarbij de persoonlijke benadering van kandidaten centraal staat. Ook krijg ik volop mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen. Ons team is gedreven, informeel en ambitieus. De afwisselende werkzaamheden zorgen ervoor dat ik iedere dag met plezier naar mijn werk ga!
Pluspunten
Aandacht voor ontwikkeling, persoonlijke aanpak.
Minpunten
14 februari 2019
Consultant (huidige medewerker) - Alblasserdam
Een hele fijne werkgever om voor te werken, waar je goed ontvangen en ingewerkt wordt. Er wordt echt gekeken naar jouw persoonlijke situatie waar vervolgens op wordt ingespeeld. Ze staan open voor nieuwe ideeën, het is geen dag hetzelfde wanneer je bij Raaak werkt!
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Afhankelijk van marktwerking
14 februari 2019
Consultant (huidige medewerker) - Papendrecht
Voor mij is werken bij Raaak het hebben van een gezellige werkomgeving, wat de productiviteit enorm ten goede komt. Ik geloof dat je door samen te werken meer bereikt dan wanneer je dit alleen doet, bij Raaak is samenwerking dan ook een van de kernwoorden. De bedrijfscultuur is heel open wat het stellen van vragen gemakkelijk maakt. Hier heb ik de afgelopen maanden al ontzettend veel door geleerd en ik weet zeker dat dit alleen nog maar zal worden voortgezet in de komende tijd. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij Raaak centraal, dit is als werknemer heel prettig!
10 oktober 2016
Management Trainee (huidige medewerker) - Gorinchem
Sinds 1 maart dit jaar in dienst bij Raaak Personeel, daarvoor al wat jaren ervaring opgedaan in de branche, waardoor je een goede vergelijking hebt. Of.. eigenlijk niet, want je kunt geen appels met peren vergelijken toch? Wat er leuk is aan werken bij Raaak? De diversiteit aan medewerkers en hoe iedereen zich elke dag weer keihard inzet om onze klanten en medewerkers optimaal te bedienen. Daarnaast krijg je bij Raaak alle ruimte voor je eigen ontwikkeling en zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Wat ik leuk vind, is dat het een platte organisatie is, met korte lijnen en waar de directie ook regelmatig aanschuift voor de lunch. Je kunt hier jezelf zijn, wordt gewaardeerd als persoon en gestimuleerd het beste uit jezelf te halen! Geen dag is hetzelfde bij Raaak en dat is nou juist zo leuk! Het ene moment ben je in gesprek met je klant over de voortgang van de uitzendkrachten, het andere moment ben je op bezoek bij een prospect die graag meer wil weten over onze diensten en tarieven en weer een uur later heb je een intakegesprek met een kandidaat voor één van onze vacatures. Kortom: afwisselend werk, alle ruimte voor jouw ontwikkeling en gewoon een heel leuke werkgever! p.s. Bijkomend voordeel: héél leuke uitjes van onze personeelsvereniging en een gezellige vrijmibo!
Pluspunten
Je kunt je altijd blijven ontwikkelen, leuke uitjes en borrels, gezellige teams Ă©n gezellige directie die graag aanschuift voor een lunch of borrel!
  1. Dynamisch, persoonlijk en gedreven