Quooker B.V.
Bekijk alle reviews over Quooker B.V.

Quooker B.V.

Review over Quooker B.V. van een medewerker

Warme, innovatieve werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng en ideeën

Prettige, transparante sollicitatieprocedure gehad waarbij hetgeen wat gepresenteerd is bij indiensttreding erg overeen bleek te komen met de werkelijkheid. Er hangt een positieve atmosfeer in de organisatie, daarbij staan alle neuzen dezelfde kant op. Kortom, zeker een aanrader als potentiële werkgever.

Pluspunten

Zelfstandigheid, bedrijfsuitjes, korting op (gezonde) lunch & gratis fruit

Geen vaste aanstelling

Na het laatste tijdelijke contract wordt er geen vaste aanstelling gegeven. Coordinator verzint altijd iets om je te beschuldigen en je kan er niet tegenop .. Quooker is een leuk bedrijf om te werken alleen zijn er coördinatoren die denken dat ze heilig zijn… teveel machtspositie…

Wat een gaaf bedrijf om voor te werken!

Quooker is een prachtig bedrijf om voor te mogen werken. Er is veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen, iedereen is zeer behulpzaam en ook trots op het bedrijf. Dit is absoluut merkbaar.We groeien erg snel, maar het echte familie-bedrijf-gevoel blijft. Ik ga weer met plezier naar mijn werk en hoop hier nog heel lang te mogen blijven werken.

Hele fijne werksfeer

Ik werk nu pas twee maanden bij Quooker, maar ik heb het gevoel alsof ik al jaren onderdeel ben van het team en het bedrijf. Je bent meteen een onderdeel van Quooker familie. Het bedrijf groeit hard en er werken veel mensen, maar dit voel je totaal niet, je leert namelijk snel iedereen kennen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Quooker B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Quooker B.V. met

Reviews over Quooker B.V. per locatie

Meer informatie over Quooker B.V. in populaire locaties

• Quooker B.V.
  • Warme, innovatieve werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng en ideeën