Quooker B.V.

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Quooker B.V.

Wissen
4,3Salaris en arbeidsvoorwaarden

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 35 reviews

Warme, innovatieve werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng en ideeën

Prettige, transparante sollicitatieprocedure gehad waarbij hetgeen wat gepresenteerd is bij indiensttreding erg overeen bleek te komen met de werkelijkheid. Er hangt een positieve atmosfeer in de organisatie, daarbij staan alle neuzen dezelfde kant op. Kortom, zeker een aanrader als potentiële werkgever.

Pluspunten

Zelfstandigheid, bedrijfsuitjes, korting op (gezonde) lunch & gratis fruit

Een prettige sollicitatieprocedure, goed bedrijf en leuke collega’s

De sollicitatieprocedure bij Quooker heb ik als positief ervaren, er was meteen een hele open sfeer. Ze waren snel met een vervolggesprek en een uitkomst. Wat ik ook prettig vond is dat ze heel transparant waren over salarissen, vergoedingen en vakantie dagen. Ik ben nu 3 maanden werkzaam bij Quooker en ik ervaar Quooker als een Gezellig, gedreven en innovatief bedrijf. Als mijn collega's, maakt niet uit welke afdeling, helpen mij altijd graag. Ook ben ik blij met mijn on-boarding proces, ik heb ontzettend veel geleerd in de fabriek en bij de service.Door de gezelligheid, eerlijkheid en dat Quooker ontzettend goed voor de werknemers zorgt zie ik mijzelf hier nog voor een hele lange periode werken.

Pluspunten

Gezellige werksfeer, transparantie, je mening telt, goede werkovereenkomst, veel vergoedingen, Iedereen is bereid een stapje harder te rennen voor elkaar

Minpunten

Sommige afdelingen groeien niet zo snel mee als andere.

Informatie over Quooker B.V.

Gebaseerd op 9 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Werk dat energie geeft
  • Ondersteunende omgeving
  • Duidelijk doel

Mee in de groei!

Quooker is aan het groeien en dat is goed te merken. Werknemers worden geplaatst waar hun talenten liggen en hebben de mogelijkheid om hun kennis te verbreden. Op elke afdeling wordt met veel plezier gewerkt en er heerst saamhorigheid. Ik kijk uit naar mijn toekomst binnen Quooker.

Pluspunten

Gratis Fruit, leuke bedrijfsuitjes en heerlijke broodjes in de kantine

prima opgevangen ,veel geleerd ,prima sfeer

Prima bedrijf om te werken , fijne collega's en leidinggevenden

Pluspunten

gratis fruit en een leuk bedrijfsuitje

Productieve en gezellige werkomgeving

In een woord en top bedrijf om daar te mogen werken. Ze praten over een familie bedrijf en zo voelt het ook. Je komt in een warm bad terecht. Ze behandelen hier iedereen gelijk. Van kantoor tot magazijn tot schoonmaak tot.... Je word ook goed op de hoogte gehouden met de voortgang van dit bedrijf en wat de plannen zijn in de toekomst.Gezelligheid staat hoog in het vaandel en dit door de maandelijks borrel en meetings.Dus als je de kans krijg om hier te kunnen komen werken pak dit dan met beide handen aan.

Pluspunten

gratis fruit, gratis koffie en thee.

Minpunten

n.v.t.

Aandachtspunten van het personeel op de vloer

Vrij makkelijk werk als je een technische achtergrond heb. Hard werken voor weinig verdiensten. Personeel durft geen mening te geven. Een flex verdiend meer dan een vaste kracht.

Pluspunten

Het is er schoon op de vloer

Minpunten

Merk de angst vh personeel op de vloer.

Mooi bedrijf en mooi product

Het is een leuk bedrijf dat blijft groeien met gezellige collega's. Hard werken en overwerk wordt gewaardeerd. Het inwerktraject kan wel beter.

Goed georganiseerd

Geen commentaar. Sfeer was goed en ontspannen. Jammer dat een enkeling alles kan bepalen, zelfs als die geen betrekking heeft op je functie.

Pluspunten

Gratis fruit

Geen spijt van overstap

Ik werk nu 2,5 maand bij Quooker op de afdeling Finance & Control en het bevalt prima. Na 18 jaar bij een ander bedrijf te hebben gewerkt, was een overstap heel spannend, maar geen spijt van. Wat direct opvalt bij Quooker is het saamhorigheidsgevoel en de vriendelijkheid van het personeel, je merkt dat iedereen enthousiast is en voor hetzelfde doel gaat.

Pluspunten

Boekhoudprogramma, collegialiteit, alles goed geregeld, alles klopt gewoon

Minpunten

Misschien groeien we te snel......

Modern, jong en gezond bedrijf met een leuke sfeer.

Quooker is een mooi jong bedrijf waar een fijne werksfeer heerst. Er wordt goed voor de werknemers gezorgd, financieel en qua voorzieningen. Ook de kantine is zeer netjes te noemen met breed assortiment aan etenswaren. De leidinggevenden zijn vriendelijk en er heerst een open deur beleid wat erg fijn te noemen is.

Pluspunten

Mooi pand, goede voorzieningen

Minpunten

Producten zijn up to date, de organisatie soms minder.

Hard groeiende organisatie met een ongekend goede werksfeer

Inmiddels bijna 5 jaar werkzaam bij dit bedrijf wat zich kenmerkt om de leuke, informele bedrijfscultuur. Korte lijnen, platte organisatiestructuur en ruimte om jezelf te ontwikkelen. We groeien ontzettend hard en weten toch nog het gevoel van een echt familiebedrijf te behouden. Quooker ademt de "niet lullen maar poetsen" mentaliteit. Medewerkers zijn begaan met elkaar en doorgaans niet te beroerd om elkaar te ondersteunen daar waar nodig.

Pluspunten

Gunstig werkklimaat, informele sfeer, modern gebouw, uitstekende en betaalbare lunch, goede pensioenvoorziening.

Minpunten

Procesmatig nog niet overal even volwassen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Quooker B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Quooker B.V. met

Reviews over Quooker B.V. per locatie