Quion

7: Quion reviews van werknemers

Competatieve werkomgeiving waarbij geld steeds meer met steeds minder

Constante reorganisaties eisten hun tol en resulteerden in een scheiding van wegen

Narcistische collega's

Zoals mijn collega's met klanten omgaan is ronduit schandalig. Aansmeren van extra onkosten. Ook als deze onkosten er niet zijn. Klanten worden onder druk gezet en als vuil behandeld.

Gezellig, eentonig,

Het was interessant, maar niet zo boeiend of uitdagend.

Pluspunten

Mooie kantine

Minpunten

Eentonig, slecht geregeld

Ervaring Quion

Redelijk bedrijf.. doorgroei mogelijkheden zijn er bijna niet. De HR is er meer voor de directie dan voor de medewerkers.

Mooi bedrijf waar ik veel geleerd heb

Quion is een mooi bedrijf om voor te werken. Het hoofdkantoor staat in Rotterdam. Op de locatie Heerhugowaard nemen de werkzaamheden snel af. In Rotterdam zijn er veel doorgroei mogelijkheden maar is qua reistijd niet realistisch. De afdeling Bijzonder beheer waar ik werkzaam ben behandelt dossiers van klanten die problemen hebben met het voldoen van hun betalingen aangaande hun krediet of hypotheek. Naast mijn werk bij het team Bijzonder beheer ben ik ook lid van de Ondernemersraad wat mij veel heeft geleerd over het bedrijf en om de spreekbuis van je collega's te mogen zijn.

Pluspunten

Zeer fijne collega's

Minpunten

Op de locatie Heerhugowaard geen groei mogelijkheden

Productief en gezellig

Gezellige collega's. Ondanks alle grappen werd er ook serieus gewerkt. Wat ik heb geleerd is hoe ik voor een klant met een bepaalde situatie een betalingsregeling kon treffen.

de werksfeer was super

de werksfeer binnen de afdeling was super en de werkzaamheden waren te doen wel was er een aardig hoge werkdruk maar daar had ik niet heel veel mee te maken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Quion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Quion met

Meer informatie over Quion in populaire locaties

• Quion