PWN

6: PWN reviews van werknemers

Stabiel en toch dynamisch bedrijf

Stabiele werkgever met een belangrijke maatschappelijke functie. Veel interessante ontwikkelingen i.v.m. verduurzaming en weerbaarheid t.o.v. klimaatverandering. Behoorlijk open cultuur met veel ruimte voor ontplooiing. Zeker geen stoffige organisatie. Mooi hoofdkantoor en prima faciliteiten.

Pluspunten

Veel interessante uitdagingen, stabiel, prima faciliteiten, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Soms nog wat bureaucratisch

Gezellige werksfeer ,met heel veel verantwoording

Gezellige werksfeer, soms hard werken.Salaris kan veel beter, door de hoge verantwoordelijkheid in de functie.

Fijne, flexibele werkgever

Omgeving waar geen dag hetzelfde is en er dus continu veel uitdagingen zijn. Leuke, innovatieve projecten en veel vrijheid in hoe, wanneer en waar je werkt. Veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden; dit wordt ook in de praktijk gestimuleerd. En natuurlijk een prachtig pand in Velserbroek waar ik elke dag met veel plezier naar toe ga!

Pluspunten

Prachtig kantoor in Velserbroek

Lage salarissen bij ICT (2015), mogelijk inmiddels verbetert

2015 -- Afdeling ICT kenmerkt zich door doorgroei van diverse mensen afkomstig uit andere disciplines van het bedrijf, bijvoorbeeld doorgroei van meerdere customer contact center medewerkers (klant en markt) richting functioneel beheer. Moeite om ICT-specialisten van buiten te behouden te meer vanwege de salariering die voor bijvoorbeeld SAP consultants aan de lage kant is. Diverse mogelijkheden om ICT trainingen te kunnen volgen. Merendeel van ICT-kennis en werkzaamheden is uitbesteed aan leveranciers (regie-organisatie) Goede thuiswerk faciliteiten.

Pluspunten

Goede thuiswerkfaciliteiten - veel vakantiedagen

Minpunten

Relatief laag salaris

Positief

Drinkwaterproducent Noord-Holland Technisch innovatief. Ik vervulde de rol van systeem- en netwerkbeheerder ICT. Tevens projecten geleid en migraties gedaan. Geautomatiseerde softwaredistributie.

stage

zelfde als vorige review, was toen vaste medewerker hier was ik nog stagiaire

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PWN. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk PWN met

• PWN