Provincie Noord-Holland

Provincie Noord-Holland Reviews

De provincie staat open voor andere vormen van dienstverlening.
Veel afwisselende taken en verschillende mensen waar je mee samenwerkt.
Mbt en de inhoud als ook de projectprocessen hebben mij veel geleerd
Goede ervaringen bij de provincie Noord-Holland gehad. Veel geleerd, goed cursus/opleidingsaanbod.
Prettig gebouw om in te werken (flexplekken) en fijne collega's (open bedrijfscultuur)
Het werk bij Provincie Noord-Holland was uitbesteed aan Eurest. Ik heb met veel plezier bij de telefooncentrale gewerkt,en daarbij ook aan de receptie. De computerprogramma's Version en Planon gebruikt. Tevens als gastvrouw de bezoekers van koffie/thee voorzien. Ik had daar gezellige collega's waar ik prettig mee samen werkte. Na een dienstverband van ruim 3 jaar (3x contract) moest ik helaas weg.
Een dynamische werkomgeving waar beleid in beweging is en snelle antwoorden op PAS gerelateerde vragen nodig heeft Ik ben als tijdelijk medewerker heel goed opgevangen Ik ben ingehuurd vanaf de Dienst Landelijk Gebied Het is een betaalde opdrahct die ik uitvoer voor de Provincie
Pluspunten
leuke inrichting van het kantoor gedeelte
Opdrachtgever in de wegen bouw Provincie Noord-Holland project A4 N 201 welk nu af is, M N O was de uitvoerder. Ik moest daar de -gasten ontvangen -de directie leden voorzien van koffie thee e d -lunch klaarzetten -Alles klaar zetten voor vergaderingen -kopiëren van bestek tekeningen /notulen /archief -lichte schoonmaakwerkzaamheden Ik was verantwoordelijk voor de werksfeer. Maakte soep en bakten pannenkoeken op de donderdag . Een luisterend oor, het kon erg spannend zijn tussen de opdracht gevers en de uitvoerders. stress bestendig het kon heel druk zijn omdat het ook een informatie keet was voor de bewoners en uitvoerders. Er waren veel rondleidingen over het werk heen .
Een leuke en leerzame maar toch gezellige werkomgeving waar heel hard gewerkt wordt maar ook ruimte is voor plezier en humor. Elke dag is anders ondanks de toch ook terugkerende werkzaamheden door de vele spontane acties die gebeuren en door de diversiteit aan mensen
Pluspunten
lokatie
Minpunten
Een typische dag begint met koffie en opstarten van je computer. Je berichten lezen in outlook en actiepunten daaruit halen. Deze verwerken in je huidige to do list. Deze lijst bestaat uit onder andere: opdrachten/offertes maken, vergaderingen plannen en notuleren, informatieavonden organiseren, winkelwagens aanmaken, waar nodig je collega's ondersteunen en kort overleg met je projectleider. Ik heb veel geleerd over bruggen, groen/recreatievoorzieningen, oevers en infrastructuur die de burger gebruikt of in gebruik gaat nemen in Noord-Holland. Het samenwerken met mijn collega's heb ik als zeer prettig ervaren. Hard werkende en zeer positief ingesteld en met humor! Het "moeilijkste" aan deze baan ken ik niet maar je hebt wel eens een lastige situatie met bijvoorbeeld apparatuur dat niet werkt of zeer traag is. Het "leukste" was het flexwerken/nieuwe werken en ruim voldoende afwisseling in de projecten. Nooit een saaie dag beleeft.
Pluspunten
Nieuwe werken
Minpunten
Geduldig blijven