Proud to be a Planner

9: Proud to be a Planner reviews van werknemers

Fijne werkgever met hart voor de zorg

Via LinkedIn kwam ik 'Proud to be a planner' tegen, er was een mogelijkheid voor een online kennismaking waarin je zelf je vragen mocht stellen. De recruiter waarmee ik het gesprek had was enorm enthousiast over het bedrijf, en dat was aanstekelijk! Ik stond open voor een nieuwe uitdaging, maar hoefde niet direct weg bij mijn toenmalige werkgever. Door het enthousiaste gesprek met de recruiter en het fijne vervolggesprek met de manager was ik echter overtuigd. Er werd ook meegedacht over de mogelijke startdatum, aansluitend bij mijn wensen.Op mijn eerste werkdag stond er een kennismakingsdag gepland, erg leuk om de collega's en directie te leren kennen en meer over het bedrijf te horen. Daarna volgde een opleidingsmaand waarin je leert over het plan vak en verschillende systemen. Al met al zijn alle collega's erg toegankelijk, is er een fijne werksfeer en voelde ik mij direct welkom!

Slechtste bedrijf ooit!

Ik wil mensen waarschuwen voor dit bedrijf.Er worden teveel mensen aangenomen, en ook zonder pardon er weer uitgegooid.Veel mensen komen hun proefperiode niet door, omdat er toch geen opdrachten zijn, of ze hebben het excuus dat je meer vragen moet stellen. Terwijl je er totaal niet tussenkomt! Er is geen communicatie, je bent een nummertje dat geld binnen moet halen. Tot 1 uur reistijd in is de praktijk onzin, wanneer je hier niet mee eens bent word je hierop afgerekend. Je word genegeerd. Ik moest achter alles zelf aan. In en in teleurstellend bedrijf! Bovenstaande reviews hebben zij zelf geschreven..

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Geen communicatie, geen betrokkenheid.

Fijne werkomgeving en afwisselend werk

De eerste maand heb ik de opleiding gevolgd, waar ik enorm veel heb geleerd. Inmiddels zit ik op de opdracht, waar elke dag nooit hetzelfde is, genoeg afwisseling dus!Verder zijn er leuke collega's door heel het land en heb je onderling veel contact met elkaar.

Pluspunten

Afwisseling binnen diverse zorglabels

Gezellige en groeiende werkgever

In april een sollicitatiegesprek gehad. De procedure ging heel snel. Ik had aangegeven dat ik gauw mijn ontslag wou indienen bij mijn huidige werkgever en de procedure werk met snelheid ingezet omdat het bijna het eind van de maand was. Eerst een telefonisch gesprek en daarna een gesprek met een recruiter en gelijk de dag erop een kennismaking met de manager. De sfeer is relax en iedereen mag zichzelf zijn. De eerste maand gestart met de opleiding welke erg interessant is en veel uitdaging bevat. Na de opleiding gestart op een opdracht in het ziekenhuis. Erg leuke opdracht waar ook voldoende uitdaging in zit. Werkgever is flexibel qua thuiswerken. Wel afhankelijk van de opdrachtgever.

Fijne werkgever, uitdagend werk

Het werken bij proud to be a planner is nooit hetzelfde. Elke opdracht en elke hulpvraag is anders en de werkgevers/ managers leiden dit allemaal in goede banen, waarbij ze ook goed luisteren naar de wensen van de medewerkers. Ik blijf me verbazen over hoe dit bedrijf zich inzet om een goede werkgever te zijn en te blijven en zich hierin ook telkens te willen verbeteren. Je voelt je echt onderdeel van het bedrijf.

Enthousiaste, ambitieuze en gezellige werkgever!

Ontzettend tof om te werken voor dit groeiende bedrijf. In bijna 2 jaar tijd heb ik door de verschillende opdrachten veel geleerd binnen ons mooie vak. Ik wilde mezelf ontwikkelen en dat is meer dan gelukt. Een kijkje binnen verschillende organisaties, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe systemen en verschillende werkwijzen. Dat is niet alleen leerzaam maar ook ontzettend leuk en afwisselend.

Pluspunten

Toffe activiteiten en etentjes (en soms ook opdrachtgever)

Gezellige sfeer en mogelijkheid om te groeien

In de eerste maand leer je de plansystemen en de basis van het vak kennen, er is veel ruimte om te groeien en je leert bij iedere opdracht weer iets nieuws!

Leuke informele sfeer

Fijne sollicitatie gehad en begonnen aan een leuke goede baan! Fijn contact onderling tussen collega's, management en directie

Pluspunten

Vrij in te plannen werkdagen

Enorm gezellig en snel groeiend bedrijf!

Ik ben in Juni begonnen binnen Proud to be a Planner en heb het sinds dag 1 reuze naar mijn zin.Het is een snel groeiend bedrijf, maar de belangstelling voor elk personeelslid is groot. Directie, recruiters en ander personeel zijn makkelijk te bereiken en denken graag met je mee.Medewerkers staan hoog in het vaandel en dat begint al op dag 1 van de Opleidingsmaand. Je krijgt een kennismakingsdag waar je veel mensen van kantoor te zien en te spreken krijgt. Daarna volg je een maand een opleiding waar je kennis maakt met alle soorten plansystemen. Opleidingsmanagers weten waar ze over praten en zijn erg medelevend. Je krijgt een regiomanager aangewezen waar je in en na je opleidingsmaand veel contact mee hebt. Daarna zal je uitgezonden worden naar een klus uit verschillende branches. Je wordt op ervaring geselecteerd. Je wordt hier goed in begeleid.Het bedrijf organiseert regelmatig bedrijfsuitjes (regionaal en landelijk) en daarnaast zijn er vaak teamsvergaderingen (‘ s avonds) om gezellig te kletsen en te borrelen. Daarnaast kan je beroep doen op een bonus als je iemand aandraagt en is er een mogelijkheid tot leaseauto (in overleg) en een NS kaart. Kortom, een super gezellig bedrijf die graag met je meedenkt en het beste voor heeft met zijn/haar medewerkers.

Pluspunten

Goede werksfeer, lease auto, NS kaart, bedrijfuitjes, goed salaris conform cao

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Proud to be a Planner. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Proud to be a Planner per functie

Reviews over Proud to be a Planner per locatie

Meer informatie over Proud to be a Planner in populaire locaties

• Proud to be a Planner