Prospex

Reviews voor Prospex in Amsterdam

Amsterdam8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 17 reviews

???

Een goeie plek om ervaring op te doen. Leuk werk met leuke mensen

Positive vibes

Wat echt leuk is bij Prospex is dat er fijne energie gaande is. Het bedrijf zit in de groei naar Scale-upWe groeien dit jaar 30 % en er zijn 24 collega's aangenomen. Je merkt en voelt aan alles dat iedereen in de happy modus zit.

Pluspunten

Goed bereikbaar. Veel vrijheid.

Minpunten

Je moet echt zelf gas geven, er is niemand die je hand gaat vasthouden.

Productieve en gezellige omgeving!

Prospex denkt heel erg met je mee. Er wordt niet gedacht in functies maar meer in rollen. Welke werkzaamheden passen bij de persoon en hoe kunnen we een functie om de persoon heen bouwen. Dit sprak mij heel erg aan tijdens mijn sollicitatiegesprek. Vanaf het eerste moment voelde ik me op waarde geschat en zijn we gaan zoeken naar waar de beste fit is.Nu heb ik een functie die helemaal op mijn lijf geschreven is en waar ik mijn ei in kwijt kan. Wat ik zelf belangrijk vind is dat ik ook weer iets leer en mezelf ontwikkeling. En ik denk dit helemaal gevonden te hebben bij prospex.

Pluspunten

parkeerplekken, thuiswerken, hybride werken, persoonlijke ontwikkeling

Alsof ik thuiskom

Ben hier net begonnen en zie de toekomst nu al rooskleurig!Elke dag stap ik op m'n scooter en ga ik met plezier naar werk. De mensen zijn leuk, de sfeer is prettig en je agenda is vol (en dat werkt voor mij het beste).

Leuk bedrijf met veel ruimte voor fun & ontwikkeling

Het feit dat ik al 10 werk voor dit bedrijf zegt genoeg. In mijn carrière bij prospex heb ik 4 keer promotie gemaakt en heb ik meerdere collega's stappen zien maken. Er zijn dus veel doorgroeimogelijkheden en dit wordt goed gestimuleerd door collega's en management. Ik heb hier veel geleerd, enerzijds van mijn collega's en anderzijds door cursussen die door het bedrijf zijn aangeboden. Naast dat het werk leuk is, organiseert het bedrijf regelmatig leuke uitjes. Zo gaan we elke zomer vaak bbq'en op ons dakterras met uitzicht over Amsterdam & gaan we in 2022 zelfs met het hele bedrijf naar Istanbul! Ik ben dus erg positief over het werken bij prospex.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheden, zelfontwikkeling, veel verantwoordelijkheid, gave bbq's & borrels op zonnig dakterras

Minpunten

Hoge verwachtingen van collega's & klanten. Het niveau is hoog bij prospex. Voor mij geen minpunt, wel goed om te realiseren.

Gezellig sfeer onderling (exclusief directie)

Je komt binnen in een hippe toko waar iedereen veel energy moet uitstralen en de high fives vliegen je om de oren. Dat klinkt heel tof maar de betrokkenheid van directie is nul. Je bent een cijfer, een nummer dat geld moet verdienen. Alles moet op een koopje. Ze zouden zoveel meer bereiken met een beter beleid en inzicht dat de mensen die er werken het kapitaal van de onderneming zijn. Met name de callcentermedewerkers worden niet gewaardeerd. Het niveauverschil is groot en merkbaar. Jammer. Bedrijf heeft potentie maar niet op deze manier.

Callcenter voor B2B

Prospex is een callcenterbedrijf en ik deed het werk omdat het flexibel was maar wou dit altijd alleen tijdelijk doen.

Gespleten cultuur

Het is heel simpel: er is belvee en er zijn marketing medewerkers. Markteling medewekers hebben betere faciliteiten, in bijv betere koffiemachines en persoonlijke contacten met directeuren. Belvee is een andere "volk". De directeuren komen op deze afdeling nooit langs en er heerst daar vriendjespolitiek en angstcultuur. Het was eens, maar nooit weer om daar als belvee te bellen. Binnen 4 weken is meer dan 60% van het personele bestand alweer veranderd. Als ze van zelfkastijding houdt, ga daar als belvee aan het werk. Hou je daar niet van.....doe het jezelf niet aan!!!

Pluspunten

Goede marketing verhalen.

Minpunten

Veel om op te noemen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Prospex. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Prospex met

Reviews over Prospex per locatie