Prospex

14: Prospex reviews van werknemers

14 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 17 reviews

Goed en fijne werkomgeving

De afgelopen jaren heb ik met heel veel plezier gewerkt bij Prospex. Je groeit mee met het bedrijf. Fijne collega's van alles leeftijden. Leuke club mensen. Ze groeien en houden zich bezig met de ontwikkelingen binnen de organisatie. hoe kunnen ze groeien en hoe kunnen ze de klanten de beste service bieden. Binnen de organisatie krijg je de mogelijkheid om je jezelf te laten zien

Pluspunten

Leuke borrels, geweldige collega's

Positive vibes

Wat echt leuk is bij Prospex is dat er fijne energie gaande is. Het bedrijf zit in de groei naar Scale-upWe groeien dit jaar 30 % en er zijn 24 collega's aangenomen. Je merkt en voelt aan alles dat iedereen in de happy modus zit.

Pluspunten

Goed bereikbaar. Veel vrijheid.

Minpunten

Je moet echt zelf gas geven, er is niemand die je hand gaat vasthouden.

Productieve en gezellige omgeving!

Prospex denkt heel erg met je mee. Er wordt niet gedacht in functies maar meer in rollen. Welke werkzaamheden passen bij de persoon en hoe kunnen we een functie om de persoon heen bouwen. Dit sprak mij heel erg aan tijdens mijn sollicitatiegesprek. Vanaf het eerste moment voelde ik me op waarde geschat en zijn we gaan zoeken naar waar de beste fit is.Nu heb ik een functie die helemaal op mijn lijf geschreven is en waar ik mijn ei in kwijt kan. Wat ik zelf belangrijk vind is dat ik ook weer iets leer en mezelf ontwikkeling. En ik denk dit helemaal gevonden te hebben bij prospex.

Pluspunten

parkeerplekken, thuiswerken, hybride werken, persoonlijke ontwikkeling

Alsof ik thuiskom

Ben hier net begonnen en zie de toekomst nu al rooskleurig!Elke dag stap ik op m'n scooter en ga ik met plezier naar werk. De mensen zijn leuk, de sfeer is prettig en je agenda is vol (en dat werkt voor mij het beste).

Snelgroeiend bedrijf met flexibele, prettige werkomgeving en ruime doorgroeimogelijkheden

Binnen Prospex wordt van iedereen een zekere mate van zelfstandigheid en een pro-actieve houding verwacht. Je zorgt er zelf voor dat jouw taken en werkzaamheden in goede banen worden geleid, wat bij jou als werknemer een groot gevoel van betrokkenheid en verantwoordelijkheid aanwakkert. Zelf heb ik dit als erg prettig ervaren. Door het vertrouwen dat mijn werkgever heeft in haar werknemers heb ik de vrijheid om mijn werkuren zelf naar eigen inzicht praktisch in te vullen. Zo ben ik zelf vrij om te beslissen of je naar kantoor komt of vanuit huis werkt, indien mijn werkzaamheden dat natuurlijk toelaten. Daarnaast krijg je de ruimte om je functie verder te verbreden en vorm te geven. Hierdoor kan je in het bedrijf snel doorgroeien als je genoeg inzet toont en resultaten boekt.De collega's met wie ik werk zijn gaan allemaal professioneel te werk en zijn altijd vriendelijk en prettig in de omgang. Dit geldt ook voor de directie/het management van het bedrijf. Als de Video Content Creator van het bedrijf heb ik tot op heden veel mogen leren. Ik krijg de ruimte en het budget om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en daarbij het eindresultaat steeds een stukje beter te maken. Het leukste aan mijn functie vind ik dan ook om het hele video creatie proces te overzien en kritisch te kijken hoe wij zowel de interne als externe content naar een (nog) hoger niveau kunnen tillen.

Pluspunten

Eigen verantwoordelijkheid, ruime doorgroeimogelijkheden, professionele collega's die prettig zijn in de omgang, gezellige uitjes/activiteiten buiten werk

Minpunten

Declarabiliteit staat voorop, wat het initiëren van/te lang werken aan interne projecten/werkzaamheden ontmoedigd.

Leuk bedrijf met veel ruimte voor fun & ontwikkeling

Het feit dat ik al 10 werk voor dit bedrijf zegt genoeg. In mijn carrière bij prospex heb ik 4 keer promotie gemaakt en heb ik meerdere collega's stappen zien maken. Er zijn dus veel doorgroeimogelijkheden en dit wordt goed gestimuleerd door collega's en management. Ik heb hier veel geleerd, enerzijds van mijn collega's en anderzijds door cursussen die door het bedrijf zijn aangeboden. Naast dat het werk leuk is, organiseert het bedrijf regelmatig leuke uitjes. Zo gaan we elke zomer vaak bbq'en op ons dakterras met uitzicht over Amsterdam & gaan we in 2022 zelfs met het hele bedrijf naar Istanbul! Ik ben dus erg positief over het werken bij prospex.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheden, zelfontwikkeling, veel verantwoordelijkheid, gave bbq's & borrels op zonnig dakterras

Minpunten

Hoge verwachtingen van collega's & klanten. Het niveau is hoog bij prospex. Voor mij geen minpunt, wel goed om te realiseren.

Energieke, gedreven en gezellige werkplek!

Prospex is een gedreven en innovatief B2B marketing bureau. Ze geven zelf aan work hard, play hard. Dit klopt ook. Er wordt hard gewerkt, je voelt de commerciële drive. Deze energie moet ook echt bij je passen. Maar daarnaast is ook veel ruimte voor fun. Er worden borrels, lunches georganiseerd, sportactiviteiten en andere leuke uitjes. Het team bestaat uit alle leeftijden. Wel steeds meer jonge collega's. Informele sfeer en collegiaal. Echt een fijne werkplek, voelt als een thuis.

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, gave opdrachtgevers, gezellige sfeer

???

Een goeie plek om ervaring op te doen. Leuk werk met leuke mensen

Gezellig sfeer onderling (exclusief directie)

Je komt binnen in een hippe toko waar iedereen veel energy moet uitstralen en de high fives vliegen je om de oren. Dat klinkt heel tof maar de betrokkenheid van directie is nul. Je bent een cijfer, een nummer dat geld moet verdienen. Alles moet op een koopje. Ze zouden zoveel meer bereiken met een beter beleid en inzicht dat de mensen die er werken het kapitaal van de onderneming zijn. Met name de callcentermedewerkers worden niet gewaardeerd. Het niveauverschil is groot en merkbaar. Jammer. Bedrijf heeft potentie maar niet op deze manier.

Callcenter voor B2B

Prospex is een callcenterbedrijf en ik deed het werk omdat het flexibel was maar wou dit altijd alleen tijdelijk doen.

Gespleten cultuur

Het is heel simpel: er is belvee en er zijn marketing medewerkers. Markteling medewekers hebben betere faciliteiten, in bijv betere koffiemachines en persoonlijke contacten met directeuren. Belvee is een andere "volk". De directeuren komen op deze afdeling nooit langs en er heerst daar vriendjespolitiek en angstcultuur. Het was eens, maar nooit weer om daar als belvee te bellen. Binnen 4 weken is meer dan 60% van het personele bestand alweer veranderd. Als ze van zelfkastijding houdt, ga daar als belvee aan het werk. Hou je daar niet van.....doe het jezelf niet aan!!!

Pluspunten

Goede marketing verhalen.

Minpunten

Veel om op te noemen.

Frisse kijk op b2b telemarketing

Het is hard werken maar daar stond een goede beloning en een prima sfeer tegenover.

Pluspunten

Gezamelijke lunch

Minpunten

Fusie met Seller

Altijd een gezellige werk omgeving, vooral de borrel op donderdag avond.

Werken bij prospex is een hele ervaring geweest. Heb het erg naar zin gehad bij dit bedrijf. Erg veel geleerd me kennis nog verder kunnen ontwikkelen. Verder was de werksfeer erg goed, iedereen kon het goed met elkaar vinden. Het moeilijkste van mijn baan bij prospex vond ik het zien van mijn colegas die altijd minder scoorde dan ik. Ook was de directie erg goed geregeld.

Pluspunten

Lunch geregeld door het bedrijf

Minpunten

bonus constructie

Gezellige werkomgeveing

Ik heb maar heel even bij prospex gewerkt, omdat ik ben ingevallen voor iemand die 3 weken op vakantie ging. In deze 3 weken heb ik wel veel geleerd. Ik vond het werk ook erg leuk.

Pluspunten

Gezamenlijke lunch

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Prospex. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Prospex met

Reviews over Prospex per locatie

Meer informatie over Prospex in populaire locaties

• Prospex