Profmatch

43: Profmatch reviews van werknemers

43 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 44 reviews

Magazijn chef

Profmatch top uitzendbureau. Direct daad bij het woord.

Pluspunten

Kado ontvangen, na het tekenen contract

Super gave detacheringsbedrijf

Super goed geholpen . En alles goed geregeldThanks boys!

Profmatch maakt zijn naam waar

Vanaf het 1e telefonisch contact een goed bij Profmatch. Serieus, begaan en bovenal professioneel. Leuk, informeel gesprek op kantoor waarbij met nsame de deskundigheid een goed gevoel gaf. Binnen anderhalve week tijd een nieuwe baan gevonden; gewoon geweldig! Een echte aanrader: Profmatch.

Pluspunten

Professioneel en begaan.

Minpunten

Niets

Relaxte sfeer je wordt goed ontvangen en er wordt naar je geluisterd

Heb een goed gesprek gehad met Jim.Hij heeft me erg snel erdoor heen geholpen met mijn wensen en binnen no time had ik een gesprek bij de aviateur.Helemaal blij kan snel beginnen bedankt Jim je bent een topper .

Leuke gezellig sfeer met goede werknemers!

Het is een gezellige sfeer goede werknemers en je vind snel werk met ze

Pluspunten

Snel werk gevonden

Minpunten

prettige en vertrouwelijke werkomgeving die erop gericht is het beste in jou naar boven te halen

zeer professioneel, ik werd gevolgd in elke fase van het zoeken naar werk. Uitgaande van welke baan beter voor mijn profiel zou zijn geweest, hoe ik me moet voorbereiden op een sollicitatiegesprek en hoe ik de proefdagen in bedrijven moet doorstaan ​​en dan altijd aanwezig moet zijn om erachter te komen hoe het ging.

Goede begeleiding naar een nieuwe uitdaging.

Van begin tot eind goed begeleid om tot een nieuwe uitdaging te komen.Helaas (door de maatregelen vanwege Covid-19) ingetogen, maar daardoor niet minder plezierig.

Snel en gericht tot aanbod

Profmatch werkt daadkrachtig en doelgericht. Ze zijn duidelijk in hun cultuur. Schakelen snel na een eerste gesprek en komen met een passend aanbod. Ontvangst en gesprekken zijn goed en geven je een welkom gevoel, Profmatch gaat echt voor jou aan het werk.

Gezellige medewerkers en werkomgeving

Was echt een gooie process bij Profmatch. De medewerkers zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zorgen voor alles tot je het baan krijgt en ook daarna. Ga zeker Profmatch aanraden.

Top bedrijf

Kan niks anders zeggen dan top bedrijf😁😁😁👍👍👍

Pluspunten

Veel pluspunten

Minpunten

Kan geen minpunten bedenken

Fijn recruitment bureau

Je word hier heel goed ontvangen door jonge mensen die een heel goed gesprek met je aangaan. Ik had snel een andere baan. Alles perfect geregeld

toppers

Wij zijn zo goed geholpen .Me man stond naar vier jaar gewerkt te hebben als flex werker weer buiten en we gingen naar indeed .En kwamen daar een baan tegen van Profmatch me man heeft gesolliciteerd volgende de dag werden we al gebeld . Daarom zeggen wij ga naar Profmatch toppers

Pluspunten

alleen maar pluspunten

Een Goede werkgever

Ik zat in het uwv en moeilijk werk te krijgen.En kwam via indeed bij promatch.Eerst een gesprek via facetime en binnen een week weer aan het werk.Dus een top werkgever.

Pluspunten

snel en persoonlijk

Minpunten

Professioneel bedrijf, deskundig en vriendelijk

Een zeer proffesioneel, vriendelijk en meedenkend bedrijf. Er word snel gehandeld om je ook zsm. aan die nieuwe baan te helpen, waarbij je erg goed wordt begeleid.

Pluspunten

Goede begeleiding, vriendelijke medewerkers

Leuke gasten die hun vak verstaan.

Gingen snel achter de baan aan en hadden een keurige cv voor mij geschreven. Hebben mij echt geholpen met mijn verdere loopbaan.

Pluspunten

Koffie was lekker

Minpunten

Cao en pensioen fonds van te voren goed bespreekbaar maken.

Professioneel, vriendelijk en meedenkend

Een zeer nette uitzendbureau, samengesteld uit een team enthusiaste mensen die alles er aan doen om jou niet alleen zsm een baan aan te bieden maar juist een baan die goed bij jou aansluit. Dit laatste is natuurlijk belangrijk want je zoekt over het algemeen niet om iets voor een paar maanden. Team reageerden overal snel op en is bij elke stap van het proces bij. Zeer professioneel.

Pluspunten

Professioneel, vriendelijk en meedenkend

Operator in opleiding

Bij Profmatch word je heel professioneel geholpen. Ik had binnen twee weken een baan, ze geven je daar een duidelijk beeld bij wat je kan verwachten, dit maakte de overstap van baan makkelijk!

Pluspunten

Goede communicatie, prima startsalaris, Vlot

Toppers!!

Hele fijne sfeer je voelt je meteen thuis en wordt goed en snel geholpen. Uitermate tevreden

Zeer blij met de samenwerking

Was een hele snelle communicatie en schakeling van beide partijen, alles is heel snel geregeld en werd duidelijk uitgelegd en werd goed voorbereid.

Pluspunten

Hoogtempo, snel werken en hele goeie communicatie

Minpunten

N.V.T

Top begeleiding

Bij Profmatch werken professionals die je van a tot z begeleiden. Ze scheppen een duidelijk beeld van wat je kan verwachten van het proces zelf en zijn aangenaam om mee samen te werken. Kort en bondig, daar hou ik van :)

Gedegen professionals, erg begaan met veel inzet voor jou

Vanaf het eerste gesprek toonde Profmatch inzet om mij snel aan het werk te krijgen in deze moeilijke tijd. Het duurde niet lang voordat ik aan het solliciteren was en ik kreeg goede begeleiding bij het sollicitatieproces.

Pluspunten

Ongedwongen sfeer.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Profmatch. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Profmatch