Proflex Personeel

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Proflex Personeel

Dingen snel geregeld, vriendelijke omgangswijze, goed bereikbaar en meedenkend. Laat sommige communicatie echter te pas (waar zelf achteraangebelt moet worden)
Pluspunten
Open commicatie
Minpunten
Moet soms achter dingen aanbellen
Bij Proflex Personeel wordt je gevraagd wat je het liefst voor werk zou willen doen, niet alleen maar wat voor werk ze voor je hebben. Ze denken met je mee, kijken naar wat er mogelijk voor je is naar aanleiding van je cv (werkervaring, opleidingen en cursussen). De medewerkers bij Proflex hebben zelf ook in de groenvoorziening of infra gewerkt en daardoor hebben ze veel kennis van de werkzaamheden. Als ik reageert wordt er ook meteen gekeken wat er in mijn regio voor mogelijkheden zijn. Wat ik heel erg waardeer is dat ze heel open zijn, je kan alles vragen en daar krijg je een helder antwoord op. Ze zijn heel transparant over salarissen, de mogelijkheden voor cursussen en dergelijke. Er wordt ook meteen gezegd of je salarisindicatie reëel is of niet en daarbij wordt ook gezegd dat ze altijd via de cao van hun opdrachtgevers werken. Als je wil krijg je de cao ook gemaild (een link) Wat mij helemaal verbaasde was dat ze zelfs 's avonds en op zaterdag bereikbaar zijn als je iets belangrijks hebt te vragen. Dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt!! Wat ik heel tof vind is dat ze een paar keer per jaar bij je op de werkplek komen kijken om te zien/horen hoe het gaat. Ze komen helemaal vanuit Apeldoorn naar je werkplek of dat nou in Alkmaar, Den Haag of Eindhoven is, dat maakt ze niet uit. Mijn contactpersoon was 's morgens al eerder op mijn werkplek in Den Haag dan ikzelf (6.45 uur) Ik ben dan ook heel blij dat ik via Proflex aan het werk ben en kan het iedereen aanbevelen!
Pluspunten
Open, persoonlijk, nemen de tijd voor je, komen afspraken na, kennis van de werkzaamheden, goede bereikbaarheid
Minpunten
Zondags slecht bereikbaar
Best naar mn zin bij Proflex Is er wat, dan word het gelijk opgelost Loon netjes optijd Zit je ergens mee, dan zijn ze 24-7 bereikbaar ook voor je privè omstandigheden Dit is teminste een bureau die met je mee denk en niet zoals velen EERST WIJ, dan pas personeel Super naar mn zin
Pluspunten
Word met je mee gedacht
Minpunten
Sorry na al die jaren dat ik ze ken, nog niet gevonden
Bekijk meer reviews over Proflex Personeel