Processionals

28: Processionals reviews van werknemers

Zeer prettig contact met recruiter

Nadat ik had gesolliciteerd op de fuctie werd ik terug gebeld door tom. Of ik nog steeds intresse had in de functie en of ik langs kon komen om een informatief gesprek te hebben. Hierin heb ik over mezelf vertelt wat ik doe werk prive en wat proccesionals doet. Ik heb hierin mijn wensen kwa werk salaries soort ploegendienst aangegeven en hiermee is proccesionals aan de slag gegaan. Binnen een week kon ik bij meerdere werkgevers op gesprek en kreeg ik een rondleiding wat mijn werkzaamheden en werkplek zullen worden. Aan de hand van 3 sollicitaties heb ik 1 keuze gemaakt voor 1 bedrijf. Ik heb et als zeer prettig ervaren omdat ze zoeken naar wat jij wilt jouw wensen.

Goed contact en duidelijke communicatie

Een prima aanbieding gekregen, in een job waar ik al een tijdje naar toe wilde groeien.

Pluspunten

5 -ploegendienst

Minpunten

Meer reistijd

Informeel prettig

Ik werk er nog te kort om een goed beeld te hebben

Pluspunten

Goede werkgever

Wettelijke bepaling omtrent screening (privacy) worden niet nageleefd

Men is niet bereid om toestemming te vragen om te mogen screenen en ook de resultaten transparant te delen met de betreffende sollicitant. Dit is in de wet geregeld omdat het hier om privacy gevoelige gegevens gaat. Vervolgens reageert men niet op mail en is men telefonisch moeilijk te pakken te krijgen. Uiteindelijk was het telefonisch contact zeer onaangenaam en wist men niet wat er bedoeld werd. Slechte zaak voor een detacheerder als je de spelregels niet kent. Dit ongenoegen betreft de locatie Rotterdam.

Pluspunten

Minpunten

Contact.

Zeer leuke baan, met een zeer goed salaris!

Sinds 6 februari aan de gang als procesoperator bij campina in Veghel. Al vanaf het eerste contact met processionals merkte ik dat ze veel tijd in mij staken en mij echt probeerde te helpen aan een goede baan. Ze nemen ook echt Altijd de tijd voor je wanneer je vragen hebt, je voelt jezelf erg gewaardeerd wat een heel fijn gevoel geeft.

Pluspunten

Redelijk in de buurt, leuke baan, leuke collega's, goed salaris.

Minpunten

1 keer pauze op een dag

Goede klik met collega s

Ik ben benaderd via linkend inn. Ik dacht laat ik maar een gokje wagen en nu heb ik een nieuwe mooie baan waar ik veel doorgroei mogelijk heden heb.

Pluspunten

Kan er goed ontwikkelen

Minpunten

Weinig vrije dagen

Goede samenwerking

Goed geholpen bij het zoeken van een baan. En daarnaast zijn ze altijd te bereiken en staan ze klaar om je te helpen. Kortom alleen maar goede ervaringen.

Prima bemiddeling en nu een leuke baan

Veel aanbod en goede bemiddeling, echt een aanrader vergeleken met andere detacheringsbureaus of uitzendbureaus die ook in de techniek zitten

Pluspunten

Snel een baan gevonden

Top Detachering gehad

Via Processionals binnen een jaar een vaste baan gekreegen. Zeer goede bemiddeling en ze staan altijd klaar voor het personeel. Nooit problemen gehad. Zeer tevreden. Keep up the good work.

Pluspunten

Meedenkend bij prive problemen.

Toppers

Ivm verhuizen was ik een nieuwe baan nodig. Na wat rondkijken een account aangemaakt en op een paar vacatures gereageerd. Binnen een halfuur werd er al gelijk contact opgenomen om langs te komen. Ter plekke kennis gemaakt en gekeken wat we voor elkaar konden betekenen. Binnen 3 weken zat ik bij een nieuwe werkgever Ik kan zelf niets anders zeggen als wat een topbedrijf en vriendelijkheid.

Via Processinals een mooie baan gevonden

Via Processionals snel een mooie en uitdagende baan gevonden. Contact verliep zeer goed. Snelle en korte lijnen. Doen wat ze beloven en kunnen zeer snel schakelen. Een professionele organisatie die dicht bij de mens staat. Gerwin Bonestroo, enorm bedankt voor je inzet en je betrokkenheid.

Bemiddeling voor een nieuwe Job.....maar dan ff een stuk persoonlijker.

Proccesionals ....net ff iets persoonlijker. Ik heb door de jaren heen al heel wat contacten gehad met bemiddelings bureaus te maken gehad en ik weet dus uit eigen ervaring dat er veel verschil in werkmethodes zit. In de techniek is het tekort aan goed personeel zo groot. Als je eenmaal op sociaal media aangeeft dat je open staat voor een nieuwe job dan komen ze met tientallen per week. Maar helaas gooien sommige bemiddelaars je C.V. zo bij iedereen die ze maar kunnen bedenken over de schutting en proberen je te plaatsen daar waar je kwijt kunnen. Via linkedin werd ik benaderd door Tessa Straathof van Proccesionals, afd. werving en selectie. De manier van benaderen was al zo anders, Ze vroeg enkel of ze me ergens mee van dienst kon zijn. Dat is toch anders dan dat spammen van jobs wat vaak de manier is. Ik werd uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek en merkte tijdens dit gesprek dat er echt aandacht was voor wie ik ben, wat ik zocht en voor wat goed voor mij is. In de weken daarna heb ik steeds heel gericht echt interessante job's voorgesteld gekregen. Het contact was echt persoonlijk en professioneel. Mijn uiteindelijke nieuwe baan heb ik gevonden via mijn eigen netwerk en niet via Proccesionals. Toch werd ik van harte gefeliciteerd met mijn nieuwe job. Als ik ooit weer opnieuw naar een nieuwe baan moet zoeken dan zou ik Tessa en haar collega's direct weer inschakelen. Bedankt voor jullie tijd, inzet en persoonlijke aandacht! René van Weelden

Pluspunten

persoonlijk

Pro actief.

Via procesionals binnen twee weken aan een nieuwe werkgever gekomen. Prettige gesprekken gehad, prima geholpen.

Correcte en vriendelijke ontvangst bij sollicitatie.

Zoals de naam al doet vermoeden vind ik Processionals zeer correct, vriendelijk en behulpzaam. Ook de salarisadministratie is professioneel en bij eventuele vragen volgt er in zeer korte tijd een antwoord. Ook over de nazorg wat betreft contract en de belangstelling ben ik zeer tevreden. Kortom zeer aanbeveligingswaardig!

Pluspunten

Gratis koffie en frisdrank

Minpunten

Voor mij behoorlijk veel reistijd.

Goede samenwerking

Super leuke werksfeer hartstikke leuk

Leuk bedrijf word goed begeleid leuk team van mensen

Pluspunten

Niks

Minpunten

Niks

Jong team met gezellige werksfeer

Jong team met een gezellige werksfeer. Altijd een goed contact gehad, wordt snel gereageerd als je met vragen komt. Hebben mij prima en snel geholpen met het vinden van een baan met veel uitdaging in de dagdienst.

Jong team

Jong team die voor je klaar staat,paar keer langs geweest en er heerst een gezellige sfeer. Hebben mij prima geholpen bij het begeleiden naar een dagdienst baan. Nogmaals bedankt hiervoor

Gezellig jong team

Een dynamisch jong bedrijf in een uitdagend procestechnisch werkveld. Geen een dag is hetzelfde en je hebt veel verantwoordelijkheden binnen Processionals, wat de functie juist uitdagend maakt! Naast de dagelijkse werkzaamheden is iedereen binnen Processionals bezig met een eigen stuk bedrijfsvoering om de groei van Processionals in goede banen te leiden.

Goed en gezellig team

Je wordt goed geholpen met het vinden van een baan. Daarnaast blijven ze in contact of het goed verloopt

Nieuwe baan

Zeer tevreden met mijn nieuwe baan. Zij hebben mij heel goed geholpen met vinden van een passende baan.Tervreden dat ik weekend vrij bent voor mijn gezin.

Pluspunten

Snel een passende baan gevonden

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Processionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Processionals