Pro Persona

13: Pro Persona reviews van werknemers

Lerende organisatie

Flexibel kunnen zijn,Je kennis kunnen inzetten Trainingen en cursussen kunnen doenWerkgroepen en commissie meedoen

Pluspunten

Houdt rekening met je prive

Minpunten

Wisseling van managers

Fijne werkgever!

Ik werk al geruime tijd bij Pro Persona locatie Arnhem (in verschillende functies) en werk er met veel tevredenheid. Zoals overal in de zorg is de werkdruk soms (te) hoog. Maar daar staat tegenover dat ik alleen maar prettige leidinggevenden heb getroffen, dat ik leuk, afwisselend en maatschappelijk relevant werk heb, ik volop doorgroeimogelijkheden heb gehad en ik de samenwerking / cultuur binnen Pro Persona Arnhem heb ervaren als open, transparant en met aandacht voor de persoon achter de functie. Het is een grote organisatie, dat moet natuurlijk wel een beetje bij je passen.

Pro Persona biedt veel mogelijkheden

Ik ben werkzaam binnen de afdeling Corporate Dienstverlening en daar is deze beoordeling op gebaseerd. Pro Persona biedt veel aan persoonlijke ontwikkeling en loopbaan begeleiding. De organisatie houdt een goede werk-privé balans in het vizier en draagt daar middels diverse initiatieven aan bij. Ik krijg de mogelijkheid om thuis te werken en doordat ik middels projecten mag samenwerken met collega's van diverse afdelingen is het werk zeer afwisselend en blijf je leren. Je kunt binnen Pro Persona veel kanten op, dat vraagt om eigen initiatief en die ruimte wordt je gegeven. De werksfeer is goed.

Pluspunten

Werk-privé balans, Goede arbeidsvoorwaarden, Veel mogelijkheden tot ontwikkeling, Mooie werkomgeving; dat nodigt uit om tijdens de lunch een wandeling te maken.

Minpunten

De omvang van de organisatie maakt het soms lastig intern de juiste medewerkers te vinden.

Prettige werkomgeving met lieve, deskundige collega's.

Had graag langer gebleven, maar helaas werd mijn contract niet verlengd.

Pluspunten

Fijne werksfeer.

Minpunten

Helemaal geen.

Bedrijf ligt met reden onder vuur.

Het personeelsbeleid van dit bedrijf staat al geruime tijd slecht bekend en niet zonder reden. De werkdruk is heel hoog, het verzuimpercentage groter dan bij andere bedrijven en mensen raken op. Hoewel het salaris niet verkeerd is, wordt er veel van je verwacht en krijg je weinig terug in de vorm van ondersteuning en menselijkheid. Als oud medewerker kan ik deze werkgever dan ook niet aanbevelen aan mensen.

Pluspunten

redelijk salaris

Minpunten

ontzettend hoge werkdruk

zie cv

Pro Persona in Tiel is superleuk. Mijn huidige functie past echt bij mij. Fijne collega's en het is hier heel fijn om te werken. Ik ga altijd met veel plezier naar mijn werk. Ik voel mij hier ook echt thuis. Elke dag leer ik veel, een afwisselende baan.

Pluspunten

ontspanning

Minpunten

Wees bewust van je functie.

Propersona is als een regulier bedrijf zich gaan richten op efficiëntie en productie. Als hulpverlener is prioriteit nummer 1 het uitvoeren van je vak. Hulp verlenen aan hen die de hulp nodig hebben. Binnen de organisatie is het uitermate belangrijk om de diplomatieke vaardigheden te beheersen en toe te kunnen passen om de juiste balans te vinden.

Onderbouwde initiatieven worden gewaardeerd

Pro Persona is een HPO-organisatie waarin aandacht is voor de mening van de individuele werknemer.

Leuke functie

In de functie kon ik erg zelfstandig aan de slag en ik was eerste aanspreekpunt voor medewerkers en cliënten. De samenwerking met andere secretariaten en afdelingen vond ik ook leuk. Dat bood gezelschap en afwisseling in het werk.

Pluspunten

Gezellige collega's en interessante cases

Minpunten

Vaak alleen op het secretariaat

Flexibele samenwerking. Prettige werksfeer. Goed contact met collegae en leidinggevenden.

Fijne collega's en prettige werksfeer

Bij Pro Persona heb ik fijn samengewerkt met mijn collega's. Omdat de afdeling opleidingen in ontwikkeling was werd van je verwacht dat je meedacht om de kwaliteit te verhogen. Dit vond ik erg prettig en de ideeën die in inbracht werden gehoord. Het meedenken en samen werken met collega's vond ik erg prettig in deze functie. Ik ondervond geen moeilijkheden aan de werkzaamheden. Het is erg jammer dat mijn 3 jarig contact niet verlengd mocht worden.

Pluspunten

Prettige werksfeer

Minpunten

Geen vaste aanstellingen te vergeven

gezellige werksfeer, leuke collega's, goede omgang met patienten

Een typische dag bestaat uit, kamers van patienten schoonmaken, sanitaire voorzieningen schoonmaken, was opruimen, boodschappen opruimen, koffiecorners op orde houden en de koffie bijvullen, een praatje maken met patienten, erg leuk werk. Ik heb geleerd om goed samen te werken, je moet het tenslotte allemaal met elkaar doen. De directie staat niet op afstand, daar heb je goed contact mee. Ik heb hele leuke, gezellige en behulpzame collega's. Het lastige van deze baan is de vuile wc's schoonmaken. Het leukste is dat iedereen elkaar in de waarde laat.

Pluspunten

gratis koffie

Minpunten

dat je geen reiskosten vergoed krijgt

Pro Persona

Pro persona is een grote organisatie waar voldoende ontwikkelingsmogelijkheden zijn. Het samenwerken in een team heb ik als plezierig ervaren. Het leukste van mijn baan was het cliëntencontact en een meerwaarde kunnen zijn in de ontwikkeling/stabilisatie van de cliënt. Het moeilijkste van mijn baan was het werken in gedwongen kader, wat mijn tevens wel mijn interesse werkt maar ook heftig kan zijn. Voor zowel cliënt evenals medewerker.

Pluspunten

flexibele werktijden

Minpunten

na 3 jaar contracten moet je weg

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Persona. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Persona met

Meer informatie over Pro Persona in populaire locaties