Pro Industry
Bekijk alle reviews over Pro Industry

Pro Industry

Review over Pro Industry van een medewerker

Pro Industry is een bedrijf waar je als accountmanager jezelf kan én mag ontwikkelen. Wel is het belangrijk dat je competitief bent, graag wil winnen en zo goed mogelijk wil scoren. De bedrijfscultuur is erg losjes, maar wel kpi gestuurd. Je hebt veel vrijheid in je werkzaamheden en wordt beloond als je goed presteert. Ook zijn er fijne collega’s, waarmee je een echt team vormt. De collega’s op je omringende vestigingen spreek je regelmatig. Verder zijn er leuke bedrijfsactiviteiten en zijn de borrels altijd tof!

niet als je ouder bent als 40.... dan willen ze je niet.

wat je ook zoek , zoek het niet hier !je ziet ook alleen maar reviews van : vestigingsmanagers, accountmanagers en recuiters die allemaal 5 sterren geven. want mensen die voor dit bedrijf werken geven allemaal 1 ster !

Pluspunten

niks

Minpunten

te veel om op te noemen

Topbedrijf om voor te werken!

Ik ben nu ruim een jaar werkzaam bij Pro Industry, gedurende deze periode is er altijd tijd geweest voor plezier maar werd er ook altijd hard gewerkt. Dat is in mijn optiek ook wat ons bedrijf kenmerkt. We kennen allemaal de uitdrukking "work hard, play hard" en dat wordt bij veel bedrijven wel wat overdreven. Echter, bij Pro Industry, klopt dit volledig! Hard werk wordt beloond in de vorm van uitjes en diverse leuke beloningen. Tevens steken het salarishuis en bonussysteem ook hartstikke goed in elkaar.Kortom, Pro Industry is een gezellige club waar mooie resultaten worden behaald en waar nog veel meer rek in zit. Al met al een hele mooie stap in je carriére.

Pluspunten

Mooie incentives, goed salarissysteem en laagdrempeligheid binnen de organisatie, Er hangt een leuke sfeer en collega's voelen als vrienden.

Minpunten

N.v.t.

Top werkgever waar je je kunt blijven ontwikkelen

Pro Industry is een bedrijf dat maar blijft groeien. Dit zorgt er ook voor dat je jezelf als persoon op allerlei fronten kan ontwikkelen en dat je met de organisatie kan meegroeien. Er wordt hard gewerkt, maar daar is de beloning dan ook naar. Daarnaast zijn er elk kwartaal leuke incentives waarbij je maatpakken, reisjes en cadeaubonnen kan winnen. Dit houdt het personeel scherp en zorgt ervoor dat iedereen ondernemend is en de wil heeft om te winnen.Geen dag is hetzelfde en je bent lekker allround bezig. Je werkzaamheden bestaan hierbij o.a. uit het bezoeken van klanten, het vinden, benaderen, inschrijven, voorstellen en plaatsen van kandidaten, het schrijven van vacatures en het verrichten van administratieve werkzaamheden. Kortom een allround functie binnen een bedrijf waar ik elke dag weer met veel (positieve) energie aan het werk mag zijn.

Pluspunten

Lekker ondernemend bezig zijn, Goede arbeidsvoorwaarden, Werken in een hecht team, Gezellige en informele bedrijfscultuur.

Minpunten

N.v.t.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry
  • Fijne cultuur, willen winnen en resultaten behalen. Beste match maken voor kandidaten en relatiebeheer is erg belangrijk.