Pro Industry
Bekijk alle reviews over Pro Industry

Pro Industry

Review over Pro Industry van een medewerker

niet als je ouder bent als 40.... dan willen ze je niet.

wat je ook zoek , zoek het niet hier !je ziet ook alleen maar reviews van : vestigingsmanagers, accountmanagers en recuiters die allemaal 5 sterren geven. want mensen die voor dit bedrijf werken geven allemaal 1 ster !

Pluspunten

niks

Minpunten

te veel om op te noemen

Fijne cultuur, willen winnen en resultaten behalen. Beste match maken voor kandidaten en relatiebeheer is erg belangrijk.

Pro Industry is een bedrijf waar je als accountmanager jezelf kan én mag ontwikkelen. Wel is het belangrijk dat je competitief bent, graag wil winnen en zo goed mogelijk wil scoren. De bedrijfscultuur is erg losjes, maar wel kpi gestuurd. Je hebt veel vrijheid in je werkzaamheden en wordt beloond als je goed presteert. Ook zijn er fijne collega’s, waarmee je een echt team vormt. De collega’s op je omringende vestigingen spreek je regelmatig. Verder zijn er leuke bedrijfsactiviteiten en zijn de borrels altijd tof!

Topbedrijf om voor te werken!

Ik ben nu ruim een jaar werkzaam bij Pro Industry, gedurende deze periode is er altijd tijd geweest voor plezier maar werd er ook altijd hard gewerkt. Dat is in mijn optiek ook wat ons bedrijf kenmerkt. We kennen allemaal de uitdrukking "work hard, play hard" en dat wordt bij veel bedrijven wel wat overdreven. Echter, bij Pro Industry, klopt dit volledig! Hard werk wordt beloond in de vorm van uitjes en diverse leuke beloningen. Tevens steken het salarishuis en bonussysteem ook hartstikke goed in elkaar.Kortom, Pro Industry is een gezellige club waar mooie resultaten worden behaald en waar nog veel meer rek in zit. Al met al een hele mooie stap in je carriére.

Pluspunten

Mooie incentives, goed salarissysteem en laagdrempeligheid binnen de organisatie, Er hangt een leuke sfeer en collega's voelen als vrienden.

Minpunten

N.v.t.
Zelfde functieZelfde locatie

Fijne en gezellige werkomgeving

Fijne werkgever waar je gezamenlijk werkt aan het behalen van mooie doelstellingen. Bij goede inzet zijn er uiteraard voldoende mogelijkheden te groeien. Tevens goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry
  • niet als je ouder bent als 40.... dan willen ze je niet.