Pro Industry
Bekijk alle reviews over Pro Industry

Pro Industry

Review over Pro Industry van een medewerker

Fijne werksfeer bij een ambitieus bedrijf met ruimte voor persoonlijke groei.

De organisatie heeft een goede sfeer waarbij collega's prettig samenwerken. Er is ruimte voor groei in functie, salaris en door middel van opleidingen. Doordat de organisatie zo hard groeit zijn ze wel onderhevig aan veranderingen (professionalisering). Persoonlijk zie ik dit als een voordeel maar dit kan als negatief worden ervaren.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Veranderende organisatie, daar moet je van houden

Ambitieus, willen winnen en de allerbeste willen zijn dmv een prettige en fijne samenwerking met collega's

Pro Industry is een werkgever waarbij je verantwoordelijkheid en ruimte krijgt om jezelf te bewijzen en tevens te ontwikkelen. Bedrijfsfeestjes zijn om nooit te vergeten!

Pluspunten

Je krijgt veel ruimte en vrijheid om je functie uit te kunnen voeren

Minpunten

Je moet stressbestendig zijn

Informele werksfeer met doorgroeimogelijkheden

Werken bij Pro Industry is:- het maximale uit jezelf halen;- proberen om vraag en aanbod bij elkaar te brengen;- gezamenlijk successen en doelen te behalen/

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Zeer tevreden!

Ik ben erg tevreden over pro-industry. Waarom? Omdat de jongens altijd vriendelijk, en behulpzaam zijn. Mocht je ergens niet uitkomen helpen ze je gelijk. Mij hebben ze al heel goed geholpen door een passende baan voor mij te vinden. Dus mijn dank is erg groot!

Pluspunten

Heel behulpzaam

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry
  • Fijne werksfeer bij een ambitieus bedrijf met ruimte voor persoonlijke groei.