Pro Industry

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Pro Industry

Uitgelichte review
Pro Industry heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Vanaf het moment dat ik de sollicitatie verstuurd had tot het moment dat ik handtekening heb gezet onder een jaar contract daar zat een periode tussen van nog geen 2 week. De contacten verlopen soepel en ze reageren snel als je ergens tegen aan loopt. Kortom een prettige werkgever met goeie voorwaarden.
Pluspunten
Tijd van betalen, vlot contact met de contact personen.
Minpunten
Nog geen tegen gekomen.
Super voor Pro Industry te werken, je krijgt veel vrijheid als er wordt gezien dat jij er echt voor gaat. Doorgroeimogelijkheden zijn zeker aanwezig en er vinden regelmatig leuke uitjes plaats.
Pluspunten
Uitjes, gratis lunches, leuke sfeer.
relaxt snel en zorgzaam Staan goed voor je klaar en weten vaak wel een oplossing
Pluspunten
klein uitzendbureau
Minpunten
Niks
Pro Industry bestaat uit mensen die weten waar ze over praten, echte vakmensen. Ze willen mensen plaatsen waar ze passen en doen daar ook alles voor. Telefonisch, en op locatie altijd goed geholpen. Kortom, 5 sterren.
Heel leuk bedrijf om voor te werken, iedereen is aardig en behulpzaam, zeker een aanrader!
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Lange werkdagen
Ik week nu een kleine halfjaar voor ProIndustry wat ik kan zeggen is dat alles tip top in orde is. Alles wat belangrijk is bij een uitzendbureau scoren zij een tien bij mij. Ik werk nu tien jaar via uitzendbureaus en de ervaring is dat er vaak wat mis gaat ook bij de wat grotere namen in de branche, ProIndustry is eigenlijk de eerste waar ik geen enkele klacht heb, alles is perfect geregeld!
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Bij pro industrie schakelen ze snel als er nu iets geregeld moet worden wordt het nu geregeld. Houden rekening met eisen en denken zeker met je mee ook als je al wat langer geleden bij hun op gesprek was. Ik ervaar altijd een fijne samenwerking.
Pluspunten
Duidelijk
Minpunten
Soms wat verwarring wie er over wat gaat
Ik zocht een nieuwe uitdagende baan, toen pro industrie op mijn pad kwam. Zij boden mij die baan, en tegen een mooi salaris. Alles was ook nog eens snel geregeld, en kon ik snel aan de slag! Ook kwam de consulent van pro industrie naar mij toe, om alle papieren in orde te brengen. Ik zit inmiddels al een goede 5 maanden in dienst bij een bedrijf waar ik nog altijd met plezier naar toe ga! Dus, zoek je een nieuwe uitdaging in je werk. Ga dan als een speer naar pro industrie en ervaar het zelf! Mvg Bennie de Vos
Pluspunten
Snel aan de slag, bij een leuk en gezond bedrijf
Tijdens een hectische verhuizing vanuit het westen naar het oosten van Nederland en de zoektocht naar een nieuwe baan kon Pro industry mij de zekerheid bieden om direct een baan te vinden. 1 dag na het tekenen voor de woning was ik dus al aan het werk voor pro industry. De collegga's vanuit pro industry en de medewerkers zelf zijn echt top! Ze helpen je direct, werken snel, luisteren naar wat je te zeggen hebt. Naast dit alles wist pro industry een goed salaris te onderhandelen voor beginnende werknemers. Dit is iets wat niet veel bedrijven kunnen regelen.
Pluspunten
snelle reactie, stipte betaling, uitdagend
Minpunten
beetje lastig te bereiken met de auto
Zoals de titel je al laat vermoeden, ben ik een zeer tevreden werknemer die inmiddels 4 maanden werkzaam is voor Pro Industry. Kort en bondig ben ik zeer te spreken over alle facetten. De uitbetaling van het loon gebeurd snel en correct. Eventuele correcties worden meteen uitgevoerd. Bij ziek zijn volgt er directe uitbetaling dit in tegenstelling tot vele andere bedrijven die je weken in onzekerheid laten verkeren. De communicatie gaat vlot en prettig en ze staan me vrijwel meteen te woord indien nodig. Ook wordt er vanuit het management en de contactpersoon met je nagedacht over eventuele vervolgstappen zoals scholing en persoonlijke ontwikkeling. Al bij al, een terechte 5-sterren waard.
Pluspunten
Snelle communicatie, duidelijke voorwaarden, zeer betrouwbaar
Minpunten
Nog niet gehad
Pro industry was een redden engel voor mij wanneer ik werkloos was en werk zoekde geld probleem had vonden hun direct werk voor mij toen ik werd ontslagen en dacht nee niet nu ben weer werkloos hadden de jongens per direct nieuwe werk gevonden voor mij Ze zijn net als je familie staan altijd klaar en lossen al mijn problemen op noem ze ook familie omdat ze er altijd zijn
Pluspunten
Al me problemen worden opgelost
Minpunten
Tor nu toe niks
Vanaf de sollicitatie was het al redelijk duidelijk wat de bedoeling was en kon al best snel aan de slag.
Pluspunten
Snel aan de slag en snel aan de opleiding begonnen
Minpunten
Geen 13e week, salaris niet denderend
Ze weten bij pro industry snel een werkgever te vinden die past bij je profile. Na 1 solicitatie gelijk aangenomen en een goed salaris af kunnen spreken.. TOP dus!!!
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Communicatie.
Zoals de samenvatting al zegt. Erg fijne werkgever. Ik heb 8 maanden voor ze gewerkt bij KS profiel in Moerdijk en vanaf 1 december zal ik over genomen worden door KS zelf. Ik heb deze uitzend periode als erg positief ervaren. De gemaakt afspraken zijn allemaal nagekomen een als er vragen waren, waren die snel een duidelijk beantwoord. Ik sta nu na 8 maanden precies waar ik volgens de belofte zou staan na mijn opleidings traject. Salaris altijd op tijd, en dat is toch fijn dat je daar op de dag af op kan bouwen. Vaak was er contact over of het bedrijf zelf zich ook aan de gemaakt afspraken hield, en als dit niet het geval was werd daar gelijk actie op ondernomen. Kortom, geen enkel negatief commentaar van mijn kant. Heb me erg goed gehoord gevoeld. Communicatie was perfect!! Mocht ik nog eens zonder werk komen te zitten weet ik bij wie ik moet zijn.
Pluspunten
Communicatie, prima voorwaarden, korte lijnen
Als Accountmanager ben je zelf verantwoordelijk voor het beheer van je accounts en kandidaten. Pro Industry biedt starters een goede mogelijkheid om aan de slag te kunnen gaan mits je de juiste drive hebt. Interne trainingen en opleidingen zorgen er voor dat je toch een specialist kunt worden in de bemiddeling van procestechnisch personeel. Ook ervaren accountmanagers krijgen voldoende uitdaging bij Pro Industry. Naast je eigen verantwoordelijkheden werk je toch als team bij Pro Industry. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de prestaties van de vestiging waar je aan de slag bent. Je hebt op die manier ook iets over voor je collega's waar dit bij andere commerciële bedrijven niet altijd het geval is. Door de jaarlijkse groei van de organisatie zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Wanneer je de kans krijgt om bij deze organisatie aan de slag te gaan zou ik je dit van harte aanraden!
Pluspunten
Gezellige collega's, goede arbeidsvoorwaarden, afwisselend werk
Eerlijk, betrouwbaar, en het goede zien in de mens, dat is wat Pro Industry een zeer fijne werkgever maakt. Zoals gezegd, ALLEEN de beste werken bij Pro Industry. Het bedrijf wat je mee laat groeien, waar er ruimte is voor ontwikkeling en tevens een goede beloning. Iedere dag binnen komen op je bazige kantoor is weer een fijne start van de dag, de koelkast open trekken en kunnen drinken & eten wat je maar wilt doet ieder mens goed. Het starten van de dikke wagen van de zaak is sowieso elke keer weer een grote glimlach waard. Het moeilijkste van onze baan is om elke week 10 of 20 plaatsingen toe doen! Toch komen we er vaak goed in de buurt of streven we er elke week weer naar om het maximale eruit te halen. Het belangrijkste van Pro Industry is dat het een eerlijk bedrijf is waar je met veel trots tegen je naasten kunt vertellen dat jij daar werkt. Onthoud goed, overal is er ruimte voor verbetering!! Ik kan daarom iedereen die (DENKT) de beste (Pro) te zijn, aanraden om bij Pro Industry te komen werken. Pro Industry: Not just work it's a lifestyle!!
Pluspunten
Rechtdoor zee, veel vrijheid (bedrijfscultuur), goede personeelsuitjes, incentives en een goed salaris waar jezelf invloed op hebt.
Minpunten
Te weinig pakken van de zaak
In de afgelopen vijf jaar dat ik in dienst ben heb ik Pro Industry ervaren als een werkgever waarbij je alle vrijheid krijgt om jezelf te ontwikkelen en bewijzen. En bij positieve resultaten weet de organisatie dit ook te waarderen door je groei in verantwoordelijkheden en arbeidsvoorwaarden te bieden. Uit ervaring bij vorige werkgevers kan ik onderstrepen dat elke werkgever dit roept maar dat er maar weinig dit waarmaken. Pro Industry biedt je wel echt de mogelijkheden. Voel jij jezelf thuis bij een bedrijf met echte winnaars waarin presteren, goede arbeidsvoorwaarden en een fijne werkplek hand in hand gaan dan raad ik je van harte aan om te kijken welke mogelijkheden er voor jou zijn bij Pro Industry.
Pluspunten
Vrijheid, echte winnaars, beloningsysteem
Minpunten
Te weinig goede kandidaten om al mijn doelen te realiseren
Prima bureau die ik vanaf het begin mee heb mogen maken. Heeft zich goed doorontwikkeld en steekt boven de andere bureaus uit met het persoonlijk contact, meedenken en afspraken nakomen. Al 2 jaar ben ik zelf bij Pro Industry in vaste dienst en werk voor diverse productiebedrijven, nu in Eindhoven. Ze hebben voor mij salarissen voor geregeld die andere bureaus nooit voor elkaar hadden gekregen!
Pluspunten
Erg fijne salarissen krijgen ze voor elkaar. De kerstborrels zijn gezellig!
Minpunten
Geen auto van de zaak :) Of kleding
Ik ga elke dag fluitend naar mijn werk, dit komt mede door de veelzijdige werkzaamheden en de goede bedrijfscultuur binnen Pro Industry. Je werkt hier samen met collega's, die indirect ook je vrienden zijn, aan het neerzetten van goede commerciële resultaten en probeert met je vestiging altijd 'de beste van het land'te zijn en te blijven. een leuke en gezonde onderlinge concurrentie. Ik heb mezelf hier ontwikkeld van starter in de detacheringsbranche tot de functie van vestigingsmanager, dit vanwege mijn persoonlijke ontwikkeling maar ook door de sterke groei van onze organisatie. Mijn intentie is om voor de rest van mijn loopbaan te werken voor deze mooie organisatie en prettige werkgever die opereert als een grote Pro Industry familie en dit gevoel ondanks de sterke groei ook weer te waarborgen.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, personeel uitjes, arbeidsvoorwaarden
Als een babykalf dat net leert lopen kwam ik in 2017 van mijn HBO opleiding af. Leren op mijn eigen benen te staan, zoekende naar een levensdoel en niet weten wat te doen dus simpelweg gaan oriënteren naar een vaste baan. En daar kwam per toeval Pro Industry voorbij, op zoek naar een accountmanager. Wat een match made in heaven. Pro Industry is een eersteklas bedrijf voor zowel mensen die bij Pro Industry zelf willen werken als voor kandidaten die via Pro Industry aan het werk geholpen willen worden in de procestechniek. Doordat alleen de beste van de beste accountmanager bij Pro Industry worden, maar met zoveel diverse karakters zorgt ervoor dat er een goede dynamiek en fijne werksfeer op de diverse vestigingen van Pro Industry heerst. Tijdens een gemiddelde werkdag is het belangrijk om de perfecte match te vinden tussen klant en kandidaat. Kandidaten zoeken, vinden, benaderen, inschrijven en vooral... leren kennen. Wie is de kandidaat, wat kenmerkt hem, wat vindt hij belangrijk en welke kwaliteiten heeft hij? Als je dit weet kan je kijken welke vacatures aansluiten op zijn algehele profiel. Uiteindelijk die match weten te realiseren voor zowel klant als kandidaat is waar je het allemaal voor doet. Er wordt altijd hard gewerkt op de vestigingen van Pro Industry maar er is ook zeker ruimte om hard te feesten. Borrels, vestigingsuitjes en bedrijfsuitjes komen regelmatig voor. Hier wordt het succes van het bedrijf gevierd, kritisch gekeken naar de verbeterpunten en met enthousiasme gekeken naar de toekomst. Al met al kan ik zeggen dat ik oprecht van mening ben dat - meer...
Pro Industry is een jonge organisatie met enthousiaste en gezellige collega's. Als echte specialist in de bemiddeling van procestechnisch personeel is Pro Industry niet het reguliere uitzendbureau van om de hoek. Het leuke van ons werk is het contact met werkzoekenden en bedrijven. Je bent de spil tussen vraag en aanbod in de arbeidsmarkt. Je communicatieve en commerciële vaardigheden worden op de proef gesteld, anderzijds helpen je daarmee mensen aan dé nieuwe stap in hun carrière. We kennen een nuchtere en competitieve bedrijfscultuur. We willen de beste zijn! Ik raad het sterk aan om bij Pro Industry te werken als Accountmanager.
Bekijk meer reviews over Pro Industry