Pro Industry

Reviews over Management bij Pro Industry

Uitgelichte review
Pro Industry heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Vanaf het moment dat ik de sollicitatie verstuurd had tot het moment dat ik handtekening heb gezet onder een jaar contract daar zat een periode tussen van nog geen 2 week. De contacten verlopen soepel en ze reageren snel als je ergens tegen aan loopt. Kortom een prettige werkgever met goeie voorwaarden.
Pluspunten
Tijd van betalen, vlot contact met de contact personen.
Minpunten
Nog geen tegen gekomen.
Betrouwbaar Zakelijk Klantvriendelijkheid Resultaatgericht Samenwerken Creatief denken Overtuigen
Tijdens een hectische verhuizing vanuit het westen naar het oosten van Nederland en de zoektocht naar een nieuwe baan kon Pro industry mij de zekerheid bieden om direct een baan te vinden. 1 dag na het tekenen voor de woning was ik dus al aan het werk voor pro industry. De collegga's vanuit pro industry en de medewerkers zelf zijn echt top! Ze helpen je direct, werken snel, luisteren naar wat je te zeggen hebt. Naast dit alles wist pro industry een goed salaris te onderhandelen voor beginnende werknemers. Dit is iets wat niet veel bedrijven kunnen regelen.
Pluspunten
snelle reactie, stipte betaling, uitdagend
Minpunten
beetje lastig te bereiken met de auto
Op 6 september mocht ik via Pro Industry werken bij een hele leuke werkgever in de Botlek. Ik heb na 2 weken even gebeld met Pro Industry en gevraagd of er nog contact is geweest met de klant waar ik ben gaan werken en/of ik voldeed aan het profiel wat men zocht.Ik vond het persoonlijk prettig als het andersom was geweest en Pro Industry mij even gebeld zou hebben en we even de afgelopen week hadden geëvalueerd.Mijn account manager was een nieuwe werknemer die mij heeft begeleid en tijdens mijn telefoon gesprek met een andere accountmanager heb ik ook duidelijk gemaakt dat het niet was om iemand de les te lezen maar gewoon aangeven wat er in mijn ogen mis ging. Inmiddels heeft dat gesprek plaats gevonden en ik heb aangegeven dat als we elkaar scherp houden we samen beter worden en dat er in een team ( dat zijn we allen die voor en bij Pro Industry werken ) geen ik is. Ik spreek de hoop uit dat als 1 van mijn collega's punten heeft die tot verbeteringen kunnen leiden die niet voor zich houd maar deelt met zijn account manager en wie weet heb jij ons verder geholpen in onze ontwikkeling.
Pluspunten
direct contact
Minpunten
tot nu toe nog geen
Zoals de titel je al laat vermoeden, ben ik een zeer tevreden werknemer die inmiddels 4 maanden werkzaam is voor Pro Industry. Kort en bondig ben ik zeer te spreken over alle facetten. De uitbetaling van het loon gebeurd snel en correct. Eventuele correcties worden meteen uitgevoerd. Bij ziek zijn volgt er directe uitbetaling dit in tegenstelling tot vele andere bedrijven die je weken in onzekerheid laten verkeren. De communicatie gaat vlot en prettig en ze staan me vrijwel meteen te woord indien nodig. Ook wordt er vanuit het management en de contactpersoon met je nagedacht over eventuele vervolgstappen zoals scholing en persoonlijke ontwikkeling. Al bij al, een terechte 5-sterren waard.
Pluspunten
Snelle communicatie, duidelijke voorwaarden, zeer betrouwbaar
Minpunten
Nog niet gehad
Pro industry was een redden engel voor mij wanneer ik werkloos was en werk zoekde geld probleem had vonden hun direct werk voor mij toen ik werd ontslagen en dacht nee niet nu ben weer werkloos hadden de jongens per direct nieuwe werk gevonden voor mij Ze zijn net als je familie staan altijd klaar en lossen al mijn problemen op noem ze ook familie omdat ze er altijd zijn
Pluspunten
Al me problemen worden opgelost
Minpunten
Tor nu toe niks
Ze weten bij pro industry snel een werkgever te vinden die past bij je profile. Na 1 solicitatie gelijk aangenomen en een goed salaris af kunnen spreken.. TOP dus!!!
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Communicatie.
Zoals de samenvatting al zegt. Erg fijne werkgever. Ik heb 8 maanden voor ze gewerkt bij KS profiel in Moerdijk en vanaf 1 december zal ik over genomen worden door KS zelf. Ik heb deze uitzend periode als erg positief ervaren. De gemaakt afspraken zijn allemaal nagekomen een als er vragen waren, waren die snel een duidelijk beantwoord. Ik sta nu na 8 maanden precies waar ik volgens de belofte zou staan na mijn opleidings traject. Salaris altijd op tijd, en dat is toch fijn dat je daar op de dag af op kan bouwen. Vaak was er contact over of het bedrijf zelf zich ook aan de gemaakt afspraken hield, en als dit niet het geval was werd daar gelijk actie op ondernomen. Kortom, geen enkel negatief commentaar van mijn kant. Heb me erg goed gehoord gevoeld. Communicatie was perfect!! Mocht ik nog eens zonder werk komen te zitten weet ik bij wie ik moet zijn.
Pluspunten
Communicatie, prima voorwaarden, korte lijnen
Pro Industry heeft de laatste jaren een ontzettend grote groei doorgemaakt en ik ben blij dat ik hier aan bijgedragen heb. Je krijgt vele mogelijkheden om jezelf te bewijzen op alle vlakken. Autonoom handelen met jouw team en daarmee de vestiging runnen om zowel de klanten als de kandidaten tevreden te houden zijn voor mij de belangrijkste motivatoren. Daarnaast 'MAAK (JE) HET SAMEN", letterlijk! Samen met mijn collega's zorgen wij wekelijks voor positieve eindresultaten. Het is zeker geen ellebogen werk, men staat hier voor elkaar klaar, zowel werkgerelateerd als privé. Dit zie je helaas steeds minder op de huidige arbeidsmarkt. Al met al zijn mijn intenties om nog jaren te blijven werken bij dit schitterende bedrijf en deze positieve stijgende flow te behouden!
Pluspunten
Super sfeer, werkwijze, collega's en voorwaarden
Als Accountmanager ben je zelf verantwoordelijk voor het beheer van je accounts en kandidaten. Pro Industry biedt starters een goede mogelijkheid om aan de slag te kunnen gaan mits je de juiste drive hebt. Interne trainingen en opleidingen zorgen er voor dat je toch een specialist kunt worden in de bemiddeling van procestechnisch personeel. Ook ervaren accountmanagers krijgen voldoende uitdaging bij Pro Industry. Naast je eigen verantwoordelijkheden werk je toch als team bij Pro Industry. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de prestaties van de vestiging waar je aan de slag bent. Je hebt op die manier ook iets over voor je collega's waar dit bij andere commerciële bedrijven niet altijd het geval is. Door de jaarlijkse groei van de organisatie zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Wanneer je de kans krijgt om bij deze organisatie aan de slag te gaan zou ik je dit van harte aanraden!
Pluspunten
Gezellige collega's, goede arbeidsvoorwaarden, afwisselend werk
Eerlijk, betrouwbaar, en het goede zien in de mens, dat is wat Pro Industry een zeer fijne werkgever maakt. Zoals gezegd, ALLEEN de beste werken bij Pro Industry. Het bedrijf wat je mee laat groeien, waar er ruimte is voor ontwikkeling en tevens een goede beloning. Iedere dag binnen komen op je bazige kantoor is weer een fijne start van de dag, de koelkast open trekken en kunnen drinken & eten wat je maar wilt doet ieder mens goed. Het starten van de dikke wagen van de zaak is sowieso elke keer weer een grote glimlach waard. Het moeilijkste van onze baan is om elke week 10 of 20 plaatsingen toe doen! Toch komen we er vaak goed in de buurt of streven we er elke week weer naar om het maximale eruit te halen. Het belangrijkste van Pro Industry is dat het een eerlijk bedrijf is waar je met veel trots tegen je naasten kunt vertellen dat jij daar werkt. Onthoud goed, overal is er ruimte voor verbetering!! Ik kan daarom iedereen die (DENKT) de beste (Pro) te zijn, aanraden om bij Pro Industry te komen werken. Pro Industry: Not just work it's a lifestyle!!
Pluspunten
Rechtdoor zee, veel vrijheid (bedrijfscultuur), goede personeelsuitjes, incentives en een goed salaris waar jezelf invloed op hebt.
Minpunten
Te weinig pakken van de zaak
Ik ga elke dag fluitend naar mijn werk, dit komt mede door de veelzijdige werkzaamheden en de goede bedrijfscultuur binnen Pro Industry. Je werkt hier samen met collega's, die indirect ook je vrienden zijn, aan het neerzetten van goede commerciële resultaten en probeert met je vestiging altijd 'de beste van het land'te zijn en te blijven. een leuke en gezonde onderlinge concurrentie. Ik heb mezelf hier ontwikkeld van starter in de detacheringsbranche tot de functie van vestigingsmanager, dit vanwege mijn persoonlijke ontwikkeling maar ook door de sterke groei van onze organisatie. Mijn intentie is om voor de rest van mijn loopbaan te werken voor deze mooie organisatie en prettige werkgever die opereert als een grote Pro Industry familie en dit gevoel ondanks de sterke groei ook weer te waarborgen.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, personeel uitjes, arbeidsvoorwaarden
Als een babykalf dat net leert lopen kwam ik in 2017 van mijn HBO opleiding af. Leren op mijn eigen benen te staan, zoekende naar een levensdoel en niet weten wat te doen dus simpelweg gaan oriënteren naar een vaste baan. En daar kwam per toeval Pro Industry voorbij, op zoek naar een accountmanager. Wat een match made in heaven. Pro Industry is een eersteklas bedrijf voor zowel mensen die bij Pro Industry zelf willen werken als voor kandidaten die via Pro Industry aan het werk geholpen willen worden in de procestechniek. Doordat alleen de beste van de beste accountmanager bij Pro Industry worden, maar met zoveel diverse karakters zorgt ervoor dat er een goede dynamiek en fijne werksfeer op de diverse vestigingen van Pro Industry heerst. Tijdens een gemiddelde werkdag is het belangrijk om de perfecte match te vinden tussen klant en kandidaat. Kandidaten zoeken, vinden, benaderen, inschrijven en vooral... leren kennen. Wie is de kandidaat, wat kenmerkt hem, wat vindt hij belangrijk en welke kwaliteiten heeft hij? Als je dit weet kan je kijken welke vacatures aansluiten op zijn algehele profiel. Uiteindelijk die match weten te realiseren voor zowel klant als kandidaat is waar je het allemaal voor doet. Er wordt altijd hard gewerkt op de vestigingen van Pro Industry maar er is ook zeker ruimte om hard te feesten. Borrels, vestigingsuitjes en bedrijfsuitjes komen regelmatig voor. Hier wordt het succes van het bedrijf gevierd, kritisch gekeken naar de verbeterpunten en met enthousiasme gekeken naar de toekomst. Al met al kan ik zeggen dat ik oprecht van mening ben dat - meer...
Pro Industry kenmerkt zich door een team die een goede band met elkaar hebben. De sfeer is optimaal, gezelligheid en professionaliteit wordt in een juiste balans gecombineerd. Er zijn korte lijnen met het management en er zijn volop mogelijkheden om door te groeien. Zelf ben ik gestart in de functie van accountmanager en na enkele jaren doorgegroeid naar vestigingsmanager. Ook qua opleidingen is veel mogelijk. Er is veel afwisseling in het werk door de variëteit aan kandidaten die we bemiddelen en de opdrachtgevers waar we contact mee hebben. Hierdoor werk ik al 6 jaar met veel plezier bij dit bedrijf en ik ga er vanuit dat er nog vele jaren zullen volgen.
Pluspunten
Optimale werksfeer en veel sociaal contact
Minpunten
24/7 bereikbaar zijn voor de kandidaten
Pro Industry voelt meer aan als een vriendenclub dan als een werkgever. Collega's die altijd voor je klaar staan en een laagdrempelig management.
Pluspunten
Veel vertrouwen en veel zelfstandigheid.
Minpunten
Groei gaat soms te snel.
Pro Industry is een jonge organisatie met enthousiaste en gezellige collega's. Als echte specialist in de bemiddeling van procestechnisch personeel is Pro Industry niet het reguliere uitzendbureau van om de hoek. Het leuke van ons werk is het contact met werkzoekenden en bedrijven. Je bent de spil tussen vraag en aanbod in de arbeidsmarkt. Je communicatieve en commerciële vaardigheden worden op de proef gesteld, anderzijds helpen je daarmee mensen aan dé nieuwe stap in hun carrière. We kennen een nuchtere en competitieve bedrijfscultuur. We willen de beste zijn! Ik raad het sterk aan om bij Pro Industry te werken als Accountmanager.
Bekijk meer reviews over Pro Industry