Pro Industry

Reviews over Bedrijfscultuur bij Pro Industry

Uitgelichte review
Pro Industry heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Vanaf het moment dat ik de sollicitatie verstuurd had tot het moment dat ik handtekening heb gezet onder een jaar contract daar zat een periode tussen van nog geen 2 week. De contacten verlopen soepel en ze reageren snel als je ergens tegen aan loopt. Kortom een prettige werkgever met goeie voorwaarden.
Pluspunten
Tijd van betalen, vlot contact met de contact personen.
Minpunten
Nog geen tegen gekomen.
Super voor Pro Industry te werken, je krijgt veel vrijheid als er wordt gezien dat jij er echt voor gaat. Doorgroeimogelijkheden zijn zeker aanwezig en er vinden regelmatig leuke uitjes plaats.
Pluspunten
Uitjes, gratis lunches, leuke sfeer.
Geweldige organisatie! Hechte club mensen en zeer gedreven! Deze organosatie waardeert haar werknemers en dat is goed voelbaar voor de werknemers!
Pluspunten
Gedreven collega's!
Minpunten
Ik heb 3,5 jaar heel fijn en met veel plezier gewerkt voor Pro-industry. Het is een leuk team die altijd voor je klaar staat als je problemen ergens mee hebt. Ze nemen je serieus, en ze zijn eerlijk. Dankzij Pro-industry kan ik nu voor vast aan het werk bij het bedrijf waar ik al voor werkte, MSD. Je bent hier in goede handen.
Pluspunten
Alleen maar
Minpunten
Veel leugens worden hier verteld, toneelstukjes worden er opgevoerd door de gladde arrogante figuren die hier werkzaam zijn. Vanuit het verleden is er nog een goeie reputatie maar die wordt door deze nieuwe boys gauw kapotgemaakt. (kantoor veghel)
Leuke en fijne mensen. Altijd vriendelijk geholpen geen nare ervaring. Als je je contactpersoon nodig hebt is zeer altijd. Heb er niets negatiefs over te zeggen.
Pluspunten
Ruimte voor ontwikkeling. Goede colega's. Ervaring opdoen.
Minpunten
Ik ga elke dag met een grote glimlach naar mijn werk, dit komt door de leuke collega's, gezellige sfeer, veelzijdige werkzaamheden en vele doorgroeimogelijkheden. Als je een goed idee hebt, dan krijg je de kans om dit in de praktijk te brengen. Toen ik begon bij Pro Industry werd ik met open armen ontvangen en werd er echt de tijd genomen om mij goed in te werken. Ik zit helemaal goed op mijn plek bij Pro Industry en ik ben ontzettend blij dat ik onderdeel mag zijn van zo'n mooie organisatie.
Pluspunten
Feestjes, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, veelzijdige werkzaamheden
Minpunten
Ik week nu een kleine halfjaar voor ProIndustry wat ik kan zeggen is dat alles tip top in orde is. Alles wat belangrijk is bij een uitzendbureau scoren zij een tien bij mij. Ik werk nu tien jaar via uitzendbureaus en de ervaring is dat er vaak wat mis gaat ook bij de wat grotere namen in de branche, ProIndustry is eigenlijk de eerste waar ik geen enkele klacht heb, alles is perfect geregeld!
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Bij pro industrie schakelen ze snel als er nu iets geregeld moet worden wordt het nu geregeld. Houden rekening met eisen en denken zeker met je mee ook als je al wat langer geleden bij hun op gesprek was. Ik ervaar altijd een fijne samenwerking.
Pluspunten
Duidelijk
Minpunten
Soms wat verwarring wie er over wat gaat
Via pro- industrie bij een werkgever terecht gekomen waar ik elke dag met plezier heen ga. Een werkplek met doorgroei mogelijkheden en een gedegen begeleiding en interne opleidingen
Pluspunten
Goede werksfeer en tijden
Minpunten
Nvt
Op 6 september mocht ik via Pro Industry werken bij een hele leuke werkgever in de Botlek. Ik heb na 2 weken even gebeld met Pro Industry en gevraagd of er nog contact is geweest met de klant waar ik ben gaan werken en/of ik voldeed aan het profiel wat men zocht.Ik vond het persoonlijk prettig als het andersom was geweest en Pro Industry mij even gebeld zou hebben en we even de afgelopen week hadden geëvalueerd.Mijn account manager was een nieuwe werknemer die mij heeft begeleid en tijdens mijn telefoon gesprek met een andere accountmanager heb ik ook duidelijk gemaakt dat het niet was om iemand de les te lezen maar gewoon aangeven wat er in mijn ogen mis ging. Inmiddels heeft dat gesprek plaats gevonden en ik heb aangegeven dat als we elkaar scherp houden we samen beter worden en dat er in een team ( dat zijn we allen die voor en bij Pro Industry werken ) geen ik is. Ik spreek de hoop uit dat als 1 van mijn collega's punten heeft die tot verbeteringen kunnen leiden die niet voor zich houd maar deelt met zijn account manager en wie weet heb jij ons verder geholpen in onze ontwikkeling.
Pluspunten
direct contact
Minpunten
tot nu toe nog geen
Zoals de titel je al laat vermoeden, ben ik een zeer tevreden werknemer die inmiddels 4 maanden werkzaam is voor Pro Industry. Kort en bondig ben ik zeer te spreken over alle facetten. De uitbetaling van het loon gebeurd snel en correct. Eventuele correcties worden meteen uitgevoerd. Bij ziek zijn volgt er directe uitbetaling dit in tegenstelling tot vele andere bedrijven die je weken in onzekerheid laten verkeren. De communicatie gaat vlot en prettig en ze staan me vrijwel meteen te woord indien nodig. Ook wordt er vanuit het management en de contactpersoon met je nagedacht over eventuele vervolgstappen zoals scholing en persoonlijke ontwikkeling. Al bij al, een terechte 5-sterren waard.
Pluspunten
Snelle communicatie, duidelijke voorwaarden, zeer betrouwbaar
Minpunten
Nog niet gehad
Vanaf de sollicitatie was het al redelijk duidelijk wat de bedoeling was en kon al best snel aan de slag.
Pluspunten
Snel aan de slag en snel aan de opleiding begonnen
Minpunten
Geen 13e week, salaris niet denderend
Goed team in Zwolle luisterend oor en zoeken naar een oplossing, zijn betrokken met waar je mee bezig bent.
Pluspunten
Reageren per mail en Wapp snel terug
Minpunten
Ik heb het geluk gehad bij pro industrie te mogen werken en dat terwijl ik nog geen woord Nederlands kon, hun zijn de enigen die het aan hebben gedurfd en mij een kans hebben gegeven, altijd zal ik hun daar dankbaar voor zijn😊het is een geweldig team wat mij echt heeft ondersteund en in mij geloofde terwijl niemand anders dat op dat moment deed! Altijd zullen ze op mij kunnen rekenen! Bij deze maak ik gebruik van de gelegenheid om jullie vanuit mijn hart te bedanken, jullie zijn toppersđŸ’Ș
Pluspunten
Ze weten bij pro industry snel een werkgever te vinden die past bij je profile. Na 1 solicitatie gelijk aangenomen en een goed salaris af kunnen spreken.. TOP dus!!!
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Communicatie.
Zoals de samenvatting al zegt. Erg fijne werkgever. Ik heb 8 maanden voor ze gewerkt bij KS profiel in Moerdijk en vanaf 1 december zal ik over genomen worden door KS zelf. Ik heb deze uitzend periode als erg positief ervaren. De gemaakt afspraken zijn allemaal nagekomen een als er vragen waren, waren die snel een duidelijk beantwoord. Ik sta nu na 8 maanden precies waar ik volgens de belofte zou staan na mijn opleidings traject. Salaris altijd op tijd, en dat is toch fijn dat je daar op de dag af op kan bouwen. Vaak was er contact over of het bedrijf zelf zich ook aan de gemaakt afspraken hield, en als dit niet het geval was werd daar gelijk actie op ondernomen. Kortom, geen enkel negatief commentaar van mijn kant. Heb me erg goed gehoord gevoeld. Communicatie was perfect!! Mocht ik nog eens zonder werk komen te zitten weet ik bij wie ik moet zijn.
Pluspunten
Communicatie, prima voorwaarden, korte lijnen
Pro Industry heeft de laatste jaren een ontzettend grote groei doorgemaakt en ik ben blij dat ik hier aan bijgedragen heb. Je krijgt vele mogelijkheden om jezelf te bewijzen op alle vlakken. Autonoom handelen met jouw team en daarmee de vestiging runnen om zowel de klanten als de kandidaten tevreden te houden zijn voor mij de belangrijkste motivatoren. Daarnaast 'MAAK (JE) HET SAMEN", letterlijk! Samen met mijn collega's zorgen wij wekelijks voor positieve eindresultaten. Het is zeker geen ellebogen werk, men staat hier voor elkaar klaar, zowel werkgerelateerd als privé. Dit zie je helaas steeds minder op de huidige arbeidsmarkt. Al met al zijn mijn intenties om nog jaren te blijven werken bij dit schitterende bedrijf en deze positieve stijgende flow te behouden!
Pluspunten
Super sfeer, werkwijze, collega's en voorwaarden
Als Accountmanager ben je zelf verantwoordelijk voor het beheer van je accounts en kandidaten. Pro Industry biedt starters een goede mogelijkheid om aan de slag te kunnen gaan mits je de juiste drive hebt. Interne trainingen en opleidingen zorgen er voor dat je toch een specialist kunt worden in de bemiddeling van procestechnisch personeel. Ook ervaren accountmanagers krijgen voldoende uitdaging bij Pro Industry. Naast je eigen verantwoordelijkheden werk je toch als team bij Pro Industry. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de prestaties van de vestiging waar je aan de slag bent. Je hebt op die manier ook iets over voor je collega's waar dit bij andere commerciële bedrijven niet altijd het geval is. Door de jaarlijkse groei van de organisatie zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Wanneer je de kans krijgt om bij deze organisatie aan de slag te gaan zou ik je dit van harte aanraden!
Pluspunten
Gezellige collega's, goede arbeidsvoorwaarden, afwisselend werk
Eerlijk, betrouwbaar, en het goede zien in de mens, dat is wat Pro Industry een zeer fijne werkgever maakt. Zoals gezegd, ALLEEN de beste werken bij Pro Industry. Het bedrijf wat je mee laat groeien, waar er ruimte is voor ontwikkeling en tevens een goede beloning. Iedere dag binnen komen op je bazige kantoor is weer een fijne start van de dag, de koelkast open trekken en kunnen drinken & eten wat je maar wilt doet ieder mens goed. Het starten van de dikke wagen van de zaak is sowieso elke keer weer een grote glimlach waard. Het moeilijkste van onze baan is om elke week 10 of 20 plaatsingen toe doen! Toch komen we er vaak goed in de buurt of streven we er elke week weer naar om het maximale eruit te halen. Het belangrijkste van Pro Industry is dat het een eerlijk bedrijf is waar je met veel trots tegen je naasten kunt vertellen dat jij daar werkt. Onthoud goed, overal is er ruimte voor verbetering!! Ik kan daarom iedereen die (DENKT) de beste (Pro) te zijn, aanraden om bij Pro Industry te komen werken. Pro Industry: Not just work it's a lifestyle!!
Pluspunten
Rechtdoor zee, veel vrijheid (bedrijfscultuur), goede personeelsuitjes, incentives en een goed salaris waar jezelf invloed op hebt.
Minpunten
Te weinig pakken van de zaak
In de afgelopen vijf jaar dat ik in dienst ben heb ik Pro Industry ervaren als een werkgever waarbij je alle vrijheid krijgt om jezelf te ontwikkelen en bewijzen. En bij positieve resultaten weet de organisatie dit ook te waarderen door je groei in verantwoordelijkheden en arbeidsvoorwaarden te bieden. Uit ervaring bij vorige werkgevers kan ik onderstrepen dat elke werkgever dit roept maar dat er maar weinig dit waarmaken. Pro Industry biedt je wel echt de mogelijkheden. Voel jij jezelf thuis bij een bedrijf met echte winnaars waarin presteren, goede arbeidsvoorwaarden en een fijne werkplek hand in hand gaan dan raad ik je van harte aan om te kijken welke mogelijkheden er voor jou zijn bij Pro Industry.
Pluspunten
Vrijheid, echte winnaars, beloningsysteem
Minpunten
Te weinig goede kandidaten om al mijn doelen te realiseren