Pro Industry

Reviews voor Vestigingsmanager (m/v) bij Pro Industry

Vestigingsmanager (m/v)9 reviews

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Fijne werksfeer bij een ambitieus bedrijf met ruimte voor persoonlijke groei.

De organisatie heeft een goede sfeer waarbij collega's prettig samenwerken. Er is ruimte voor groei in functie, salaris en door middel van opleidingen. Doordat de organisatie zo hard groeit zijn ze wel onderhevig aan veranderingen (professionalisering). Persoonlijk zie ik dit als een voordeel maar dit kan als negatief worden ervaren.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Veranderende organisatie, daar moet je van houden

Ambitieus, willen winnen en de allerbeste willen zijn dmv een prettige en fijne samenwerking met collega's

Pro Industry is een werkgever waarbij je verantwoordelijkheid en ruimte krijgt om jezelf te bewijzen en tevens te ontwikkelen. Bedrijfsfeestjes zijn om nooit te vergeten!

Pluspunten

Je krijgt veel ruimte en vrijheid om je functie uit te kunnen voeren

Minpunten

Je moet stressbestendig zijn

Informele werksfeer met doorgroeimogelijkheden

Werken bij Pro Industry is:- het maximale uit jezelf halen;- proberen om vraag en aanbod bij elkaar te brengen;- gezamenlijk successen en doelen te behalen/

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Top werkgever!

Inmiddels al meer dan 2 jaar in dienst bij Pro en het enige wat ik erover kan zeggen is dat het echt een top werkgever is en dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga!

Fijne werkgever op diverse fronten!

Fijne werkgever waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen. Er wordt geluisterd naar de medewerkers en er worden diverse kansen geboden. Daarnaast is de werksfeer positief en collega's hebben veel voor elkaar over.

Top werkgever waar je je kunt blijven ontwikkelen

Pro Industry is een bedrijf dat maar blijft groeien. Dit zorgt er ook voor dat je jezelf als persoon op allerlei fronten kan ontwikkelen en dat je met de organisatie kan meegroeien. Er wordt hard gewerkt, maar daar is de beloning dan ook naar. Daarnaast zijn er elk kwartaal leuke incentives waarbij je maatpakken, reisjes en cadeaubonnen kan winnen. Dit houdt het personeel scherp en zorgt ervoor dat iedereen ondernemend is en de wil heeft om te winnen.Geen dag is hetzelfde en je bent lekker allround bezig. Je werkzaamheden bestaan hierbij o.a. uit het bezoeken van klanten, het vinden, benaderen, inschrijven, voorstellen en plaatsen van kandidaten, het schrijven van vacatures en het verrichten van administratieve werkzaamheden. Kortom een allround functie binnen een bedrijf waar ik elke dag weer met veel (positieve) energie aan het werk mag zijn.

Pluspunten

Lekker ondernemend bezig zijn, Goede arbeidsvoorwaarden, Werken in een hecht team, Gezellige en informele bedrijfscultuur.

Minpunten

N.v.t.

Een geweldige baan met prachtige doorgroeimogelijkheden!

Ik kom iedere dag met veel plezier naar het werk toe omdat ik weet dat een geweldige en leuke team op mij te wachten staat! Samen met mijn collega's gaan wij er weer iedere dag tegen aan om de targets te hitten, lekker veel te plaatsen en nieuwe records te behalen. Daarnaast is het een veelzijdige functie waarbij wij zowel kandidaten als klanten met diverse vraagstukken te woord staan en helpen. Geen dag is hetzelfde en iedere dag zorgen wij voor de nodige gezelligheid op kantoor! Pro Industry werkt erg gestructureerd maar heeft nog altijd een platte organisatiestructuur. Hierdoor zijn er kortere lijnen tussen de werkvloer en management. Daarnaast stimuleren de teamleden elkaar voor het behalen van succes voor de vestiging en organisatie. Iedereen is direct verantwoordelijk voor het bijdragen aan de doelen op hoog niveau.Mijn intentie is om tot mijn pensioen te blijven werken bij Pro Industry!

Pluspunten

Mooie arbeidsvoorwaarden / leuke bedrijfscultuur / geweldige incentive's / fijne werksfeer!

Top werkgever met goede werksfeer en goede arbeidsvoorwaarden

Ik ga elke dag fluitend naar mijn werk, dit komt mede door de veelzijdige werkzaamheden en de goede bedrijfscultuur binnen Pro Industry. Je werkt hier samen met collega's, die indirect ook je vrienden zijn, aan het neerzetten van goede commerciële resultaten en probeert met je vestiging altijd 'de beste van het land'te zijn en te blijven. een leuke en gezonde onderlinge concurrentie. Ik heb mezelf hier ontwikkeld van starter in de detacheringsbranche tot de functie van vestigingsmanager, dit vanwege mijn persoonlijke ontwikkeling maar ook door de sterke groei van onze organisatie. Mijn intentie is om voor de rest van mijn loopbaan te werken voor deze mooie organisatie en prettige werkgever die opereert als een grote Pro Industry familie en dit gevoel ondanks de sterke groei ook weer te waarborgen.

Pluspunten

Bedrijfscultuur, personeel uitjes, arbeidsvoorwaarden

Gezellig bedrijf met een open maar professionele bedrijfscultuur

Pro Industry kenmerkt zich door een team die een goede band met elkaar hebben. De sfeer is optimaal, gezelligheid en professionaliteit wordt in een juiste balans gecombineerd. Er zijn korte lijnen met het management en er zijn volop mogelijkheden om door te groeien. Zelf ben ik gestart in de functie van accountmanager en na enkele jaren doorgegroeid naar vestigingsmanager. Ook qua opleidingen is veel mogelijk. Er is veel afwisseling in het werk door de variëteit aan kandidaten die we bemiddelen en de opdrachtgevers waar we contact mee hebben. Hierdoor werk ik al 6 jaar met veel plezier bij dit bedrijf en ik ga er vanuit dat er nog vele jaren zullen volgen.

Pluspunten

Optimale werksfeer en veel sociaal contact

Minpunten

24/7 bereikbaar zijn voor de kandidaten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry