Pro Industry

Reviews voor Senior Account Manager (m/v) bij Pro Industry

Senior Account Manager (m/v)5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Top bedrijf om voor te werken!

Goede werksfeerRuime mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkelingUitdagend werk en genoeg doorgroeimogelijkhedenToffe uitjes en gave incentives!

Leuke organisatie met veel mogelijkheden.

Een gemiddelde dag bestaat voor een accountmanager uit het maken van de juiste match tussen bedrijf en werknemer. Het leukste wat er is iemand blij maken met een vaste baan! Niet altijd de makkelijkste uitdaging maar dat maakt de voldoening alleen maar groter :) Natuurlijk ga je regelmatig op bezoek bij je kanten en praat je bij over de huidige arbeidsmarkt en de behoefte van je klant. Een leuk en gezellig team met veel jonge mensen. Een eigen laptop en telefoon. En bovenal een platte organisatie met leuke uitjes!

Pluspunten

Mogelijkheid je echt snel te ontwikkelen.

Een top werkgever waar je wordt beloond aan de hand van jouw inzet

De werksfeer is te beschrijven als een grote vriendengroep en vrij laagdrempelig. Hierdoor voel je je snel thuis en probeer je samen het beste resultaat te behalen. Bij goed functioneren is alles mogelijk en kan er snel worden doorgegroeid binnen de organisatie. De uitdaging is vooral te vinden in het behalen van de KPI´s en de kwartaal incentives waar bijvoorbeeld een maatpak kan worden gewonnen of een reis naar het buitenland. Personeeluitjes zijn top.Pro Industry is ambitieus, commercieel en heeft een winnaarsmentaliteit.

Pluspunten

Incentives en eindejaarsbonus

Minpunten

Dé specialist in de procestechniek, professionele en toch informele sfeer!

Pro Industry heeft de laatste jaren een ontzettend grote groei doorgemaakt en ik ben blij dat ik hier aan bijgedragen heb. Je krijgt vele mogelijkheden om jezelf te bewijzen op alle vlakken. Autonoom handelen met jouw team en daarmee de vestiging runnen om zowel de klanten als de kandidaten tevreden te houden zijn voor mij de belangrijkste motivatoren. Daarnaast 'MAAK (JE) HET SAMEN", letterlijk! Samen met mijn collega's zorgen wij wekelijks voor positieve eindresultaten. Het is zeker geen ellebogen werk, men staat hier voor elkaar klaar, zowel werkgerelateerd als privé. Dit zie je helaas steeds minder op de huidige arbeidsmarkt. Al met al zijn mijn intenties om nog jaren te blijven werken bij dit schitterende bedrijf en deze positieve stijgende flow te behouden!

Pluspunten

Super sfeer, werkwijze, collega's en voorwaarden

Top bedrijf!

Pro Industry is een prachtig bedrijf met ongekende doorgroeimogelijkheden. Als je een uitdagende job zoekt moet je bij Pro zijn!

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden en een prima sfeer

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry
  • Senior Account Manager (m/v)