Pro Industry

Reviews voor Operator (m/v) bij Pro Industry

Operator (m/v)10 reviews

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Top bedrijf waar ze je helpen aan je droombaan!

Geen slecht woord over Pro industry, goede service en je kan altijd bij ze terecht.

Pluspunten

Direct en eerlijk

fijn bedrijf

Korte tijd via pro actief geweest. Begeleiding en contact was leuk en ontspannen. Helaas door omstandigheden snel moeten stoppen. Hierin zijn ze ondanks dat ik tegen verwachting heel snel stopte, netjes en professioneel gebleven, en hebben me kan geboden terug te komen wanneer ik wil. Dit vond ik erg fijn. Absolute aanrader

Pluspunten

Meedenkende Staf, spannen zich in voor de werknemer.

Minpunten

salaris was wat lager als verwacht

Snel, direct en eerlijk.

Hele snelle duidelijke reacties, wanneer je ze nodig hebt. Uitbetalingen worden altijd optijd verzonden.

Vakmensen

Pro Industry bestaat uit mensen die weten waar ze over praten, echte vakmensen. Ze willen mensen plaatsen waar ze passen en doen daar ook alles voor. Telefonisch, en op locatie altijd goed geholpen. Kortom, 5 sterren.

Zeer tevreden!

Ik ben erg tevreden over pro-industry. Waarom? Omdat de jongens altijd vriendelijk, en behulpzaam zijn. Mocht je ergens niet uitkomen helpen ze je gelijk. Mij hebben ze al heel goed geholpen door een passende baan voor mij te vinden. Dus mijn dank is erg groot!

Pluspunten

Heel behulpzaam

Beste uitzendbureau

Top uitzendbureau! Ze helpen graag op welk moment dan ook. Sinds dag 1 een goeie click. Ik werk al bijna 3 jaar via hun en tot nu toe nogsteeds dik tevreden met hun. De beste uitzendbureau die ik voor heb gewerkt.

Pluspunten

Georganiseerd bedrijf

Minpunten

Goed detacheringsburo snel schakelen.

Bij pro industrie schakelen ze snel als er nu iets geregeld moet worden wordt het nu geregeld. Houden rekening met eisen en denken zeker met je mee ook als je al wat langer geleden bij hun op gesprek was. Ik ervaar altijd een fijne samenwerking.

Pluspunten

Duidelijk

Minpunten

Soms wat verwarring wie er over wat gaat

Productive en goede werkomgeving

Vanaf de sollicitatie was het al redelijk duidelijk wat de bedoeling was en kon al best snel aan de slag.

Pluspunten

Snel aan de slag en snel aan de opleiding begonnen

Minpunten

Geen 13e week, salaris niet denderend

Goed Team in Zwolle

Goed team in Zwolle luisterend oor en zoeken naar een oplossing, zijn betrokken met waar je mee bezig bent.

Pluspunten

Reageren per mail en Wapp snel terug

Minpunten

Korte lijnen, altijd bereikbaar, goede sfeer, prima voorwaarden

Zoals de samenvatting al zegt. Erg fijne werkgever. Ik heb 8 maanden voor ze gewerkt bij KS profiel in Moerdijk en vanaf 1 december zal ik over genomen worden door KS zelf. Ik heb deze uitzend periode als erg positief ervaren. De gemaakt afspraken zijn allemaal nagekomen een als er vragen waren, waren die snel een duidelijk beantwoord. Ik sta nu na 8 maanden precies waar ik volgens de belofte zou staan na mijn opleidings traject. Salaris altijd op tijd, en dat is toch fijn dat je daar op de dag af op kan bouwen. Vaak was er contact over of het bedrijf zelf zich ook aan de gemaakt afspraken hield, en als dit niet het geval was werd daar gelijk actie op ondernomen. Kortom, geen enkel negatief commentaar van mijn kant. Heb me erg goed gehoord gevoeld. Communicatie was perfect!! Mocht ik nog eens zonder werk komen te zitten weet ik bij wie ik moet zijn.

Pluspunten

Communicatie, prima voorwaarden, korte lijnen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry