Pro Industry

Reviews voor Chauffeur (m/v) bij Pro Industry

Uitgelichte review
Pro Industry heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Vanaf het moment dat ik de sollicitatie verstuurd had tot het moment dat ik handtekening heb gezet onder een jaar contract daar zat een periode tussen van nog geen 2 week. De contacten verlopen soepel en ze reageren snel als je ergens tegen aan loopt. Kortom een prettige werkgever met goeie voorwaarden.
Pluspunten
Tijd van betalen, vlot contact met de contact personen.
Minpunten
Nog geen tegen gekomen.
Ik zocht een nieuwe uitdagende baan, toen pro industrie op mijn pad kwam. Zij boden mij die baan, en tegen een mooi salaris. Alles was ook nog eens snel geregeld, en kon ik snel aan de slag! Ook kwam de consulent van pro industrie naar mij toe, om alle papieren in orde te brengen. Ik zit inmiddels al een goede 5 maanden in dienst bij een bedrijf waar ik nog altijd met plezier naar toe ga! Dus, zoek je een nieuwe uitdaging in je werk. Ga dan als een speer naar pro industrie en ervaar het zelf! Mvg Bennie de Vos
Pluspunten
Snel aan de slag, bij een leuk en gezond bedrijf
Op 6 september mocht ik via Pro Industry werken bij een hele leuke werkgever in de Botlek. Ik heb na 2 weken even gebeld met Pro Industry en gevraagd of er nog contact is geweest met de klant waar ik ben gaan werken en/of ik voldeed aan het profiel wat men zocht.Ik vond het persoonlijk prettig als het andersom was geweest en Pro Industry mij even gebeld zou hebben en we even de afgelopen week hadden geëvalueerd.Mijn account manager was een nieuwe werknemer die mij heeft begeleid en tijdens mijn telefoon gesprek met een andere accountmanager heb ik ook duidelijk gemaakt dat het niet was om iemand de les te lezen maar gewoon aangeven wat er in mijn ogen mis ging. Inmiddels heeft dat gesprek plaats gevonden en ik heb aangegeven dat als we elkaar scherp houden we samen beter worden en dat er in een team ( dat zijn we allen die voor en bij Pro Industry werken ) geen ik is. Ik spreek de hoop uit dat als 1 van mijn collega's punten heeft die tot verbeteringen kunnen leiden die niet voor zich houd maar deelt met zijn account manager en wie weet heb jij ons verder geholpen in onze ontwikkeling.
Pluspunten
direct contact
Minpunten
tot nu toe nog geen