Pro Industry

Reviews voor Accountmanager (m/v) bij Pro Industry

Uitgelichte review
Pro Industry heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Vanaf het moment dat ik de sollicitatie verstuurd had tot het moment dat ik handtekening heb gezet onder een jaar contract daar zat een periode tussen van nog geen 2 week. De contacten verlopen soepel en ze reageren snel als je ergens tegen aan loopt. Kortom een prettige werkgever met goeie voorwaarden.
Pluspunten
Tijd van betalen, vlot contact met de contact personen.
Minpunten
Nog geen tegen gekomen.
Ik ga elke dag met een grote glimlach naar mijn werk, dit komt door de leuke collega's, gezellige sfeer, veelzijdige werkzaamheden en vele doorgroeimogelijkheden. Als je een goed idee hebt, dan krijg je de kans om dit in de praktijk te brengen. Toen ik begon bij Pro Industry werd ik met open armen ontvangen en werd er echt de tijd genomen om mij goed in te werken. Ik zit helemaal goed op mijn plek bij Pro Industry en ik ben ontzettend blij dat ik onderdeel mag zijn van zo'n mooie organisatie.
Pluspunten
Feestjes, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, veelzijdige werkzaamheden
Minpunten
Als Accountmanager ben je zelf verantwoordelijk voor het beheer van je accounts en kandidaten. Pro Industry biedt starters een goede mogelijkheid om aan de slag te kunnen gaan mits je de juiste drive hebt. Interne trainingen en opleidingen zorgen er voor dat je toch een specialist kunt worden in de bemiddeling van procestechnisch personeel. Ook ervaren accountmanagers krijgen voldoende uitdaging bij Pro Industry. Naast je eigen verantwoordelijkheden werk je toch als team bij Pro Industry. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de prestaties van de vestiging waar je aan de slag bent. Je hebt op die manier ook iets over voor je collega's waar dit bij andere commerciële bedrijven niet altijd het geval is. Door de jaarlijkse groei van de organisatie zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Wanneer je de kans krijgt om bij deze organisatie aan de slag te gaan zou ik je dit van harte aanraden!
Pluspunten
Gezellige collega's, goede arbeidsvoorwaarden, afwisselend werk
Eerlijk, betrouwbaar, en het goede zien in de mens, dat is wat Pro Industry een zeer fijne werkgever maakt. Zoals gezegd, ALLEEN de beste werken bij Pro Industry. Het bedrijf wat je mee laat groeien, waar er ruimte is voor ontwikkeling en tevens een goede beloning. Iedere dag binnen komen op je bazige kantoor is weer een fijne start van de dag, de koelkast open trekken en kunnen drinken & eten wat je maar wilt doet ieder mens goed. Het starten van de dikke wagen van de zaak is sowieso elke keer weer een grote glimlach waard. Het moeilijkste van onze baan is om elke week 10 of 20 plaatsingen toe doen! Toch komen we er vaak goed in de buurt of streven we er elke week weer naar om het maximale eruit te halen. Het belangrijkste van Pro Industry is dat het een eerlijk bedrijf is waar je met veel trots tegen je naasten kunt vertellen dat jij daar werkt. Onthoud goed, overal is er ruimte voor verbetering!! Ik kan daarom iedereen die (DENKT) de beste (Pro) te zijn, aanraden om bij Pro Industry te komen werken. Pro Industry: Not just work it's a lifestyle!!
Pluspunten
Rechtdoor zee, veel vrijheid (bedrijfscultuur), goede personeelsuitjes, incentives en een goed salaris waar jezelf invloed op hebt.
Minpunten
Te weinig pakken van de zaak
Als een babykalf dat net leert lopen kwam ik in 2017 van mijn HBO opleiding af. Leren op mijn eigen benen te staan, zoekende naar een levensdoel en niet weten wat te doen dus simpelweg gaan oriënteren naar een vaste baan. En daar kwam per toeval Pro Industry voorbij, op zoek naar een accountmanager. Wat een match made in heaven. Pro Industry is een eersteklas bedrijf voor zowel mensen die bij Pro Industry zelf willen werken als voor kandidaten die via Pro Industry aan het werk geholpen willen worden in de procestechniek. Doordat alleen de beste van de beste accountmanager bij Pro Industry worden, maar met zoveel diverse karakters zorgt ervoor dat er een goede dynamiek en fijne werksfeer op de diverse vestigingen van Pro Industry heerst. Tijdens een gemiddelde werkdag is het belangrijk om de perfecte match te vinden tussen klant en kandidaat. Kandidaten zoeken, vinden, benaderen, inschrijven en vooral... leren kennen. Wie is de kandidaat, wat kenmerkt hem, wat vindt hij belangrijk en welke kwaliteiten heeft hij? Als je dit weet kan je kijken welke vacatures aansluiten op zijn algehele profiel. Uiteindelijk die match weten te realiseren voor zowel klant als kandidaat is waar je het allemaal voor doet. Er wordt altijd hard gewerkt op de vestigingen van Pro Industry maar er is ook zeker ruimte om hard te feesten. Borrels, vestigingsuitjes en bedrijfsuitjes komen regelmatig voor. Hier wordt het succes van het bedrijf gevierd, kritisch gekeken naar de verbeterpunten en met enthousiasme gekeken naar de toekomst. Al met al kan ik zeggen dat ik oprecht van mening ben dat - meer...
Pro Industry is een jonge organisatie met enthousiaste en gezellige collega's. Als echte specialist in de bemiddeling van procestechnisch personeel is Pro Industry niet het reguliere uitzendbureau van om de hoek. Het leuke van ons werk is het contact met werkzoekenden en bedrijven. Je bent de spil tussen vraag en aanbod in de arbeidsmarkt. Je communicatieve en commerciële vaardigheden worden op de proef gesteld, anderzijds helpen je daarmee mensen aan dé nieuwe stap in hun carrière. We kennen een nuchtere en competitieve bedrijfscultuur. We willen de beste zijn! Ik raad het sterk aan om bij Pro Industry te werken als Accountmanager.
Platte organistatie waar iedereen hecht samen werkt en zich volledig focust op zijn/haar doelstellingen.
Pluspunten
Zelfstandigheid
Toen ik begon bij Pro Industry ben ik direct goed opgevangen. Ik kwam te werken in een bedrijf waar een zeer prettige sfeer hangt.