Pro Industry

Reviews voor Accountmanager (m/v) bij Pro Industry

Accountmanager (m/v)22 reviews

22 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Fijne cultuur, willen winnen en resultaten behalen. Beste match maken voor kandidaten en relatiebeheer is erg belangrijk.

Pro Industry is een bedrijf waar je als accountmanager jezelf kan én mag ontwikkelen. Wel is het belangrijk dat je competitief bent, graag wil winnen en zo goed mogelijk wil scoren. De bedrijfscultuur is erg losjes, maar wel kpi gestuurd. Je hebt veel vrijheid in je werkzaamheden en wordt beloond als je goed presteert. Ook zijn er fijne collega’s, waarmee je een echt team vormt. De collega’s op je omringende vestigingen spreek je regelmatig. Verder zijn er leuke bedrijfsactiviteiten en zijn de borrels altijd tof!

niet als je ouder bent als 40.... dan willen ze je niet.

wat je ook zoek , zoek het niet hier !je ziet ook alleen maar reviews van : vestigingsmanagers, accountmanagers en recuiters die allemaal 5 sterren geven. want mensen die voor dit bedrijf werken geven allemaal 1 ster !

Pluspunten

niks

Minpunten

te veel om op te noemen

Topbedrijf om voor te werken!

Ik ben nu ruim een jaar werkzaam bij Pro Industry, gedurende deze periode is er altijd tijd geweest voor plezier maar werd er ook altijd hard gewerkt. Dat is in mijn optiek ook wat ons bedrijf kenmerkt. We kennen allemaal de uitdrukking "work hard, play hard" en dat wordt bij veel bedrijven wel wat overdreven. Echter, bij Pro Industry, klopt dit volledig! Hard werk wordt beloond in de vorm van uitjes en diverse leuke beloningen. Tevens steken het salarishuis en bonussysteem ook hartstikke goed in elkaar.Kortom, Pro Industry is een gezellige club waar mooie resultaten worden behaald en waar nog veel meer rek in zit. Al met al een hele mooie stap in je carriére.

Pluspunten

Mooie incentives, goed salarissysteem en laagdrempeligheid binnen de organisatie, Er hangt een leuke sfeer en collega's voelen als vrienden.

Minpunten

N.v.t.

Ik werk sinds een half jaartje bij Pro Industry en heb het ontzettend naar mijn zin. De werkzaamheden en het sfeer bevallen mij erg goed.

Ik was vrij onbekend in het vak Accountmanager. Dankzij de goede inwerktraject bij Pro Industry gepaard met leuke collega's, heb ik dit vak zeer snel onder de knie. Daarnaast is het een bedrijf die veel vrijheid biedt

Pluspunten

Aantrekkelijke bonussen, incentives, gezellige werksfeer.

Gezellige werkomgeving, met gedreven en gemotiveerde collega's. Elke dag gaan voor het beste resultaat en de klant optimaal bedienen.

Fijne gezellige werkomgeving waar iedereen zich volledig inzet voor de organisatie.

Pro Industry is een prettige organisatie met verschillende doorgroeimogelijkheden. Als nieuwe accountmanager werd ik super ontvangen en begeleid bij de dagelijkse werkzaamheden. Op de vestiging heerst een fijne werksfeer waar iedereen zichzelf kan zijn en gewaardeerd wordt. Ik mag er trots op wezen om onderdeel te zijn van deze organisatie!

Ambitieus bedrijf met voldoende doorgroeimogelijkheden

Gezellige sfeer, veel doorgroeimogelijkheden en een ambitieus bedrijf met een duidelijk doel. Binnen Pro Industry kan je je goed ontwikkelen en daar word je ook zeker voor beloond. Dagelijks sta je voor nieuwe uitdagingen en dat maakt het werk ook veelzijdig, geen dag is hetzelfde. Daarnaast zorgen de borrels en teamuitjes voor onvergetelijke ervaringen!

Pluspunten

Top bedrijfscultuur, beloningen, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's en toffe teamuitjes

Gezellige en uitdagende werkomgeving

Er heerst een gezellig en open werksfeer. Hierdoor is het bespreken van persoonlijke ontwikkeling geen punt, het wordt zelfs aangemoedigd! Door dat er ook genoeg doorgroeimogelijkheden zijn binnen Pro-industry, is het ook zeer uitdagend om hier naar toe te werken. Ik ervaar het als een top bedrijf.

Pluspunten

Leuke personeelsuitjes

Fijne en gezellige werkomgeving

Fijne werkgever waar je gezamenlijk werkt aan het behalen van mooie doelstellingen. Bij goede inzet zijn er uiteraard voldoende mogelijkheden te groeien. Tevens goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Top werkgever!

Een prettige organisatie met verschillende doorgroeimogelijkheden. Als nieuwe accountmanager wordt je goed ontvangen en begeleid bij je dagelijkse werkzaamheden. Op de vestiging heerst een fijne werksfeer waar iedereen zichzelf kan zijn en gewaardeerd wordt. Regelmatig worden er leuke personeelsuitjes georganiseerd. Op vrijdagmiddag staat er standaard een borrel op het programma.

Leerzame en prettige werkomgeving

De werksfeer op mijn vestiging is maar met één woord te beschrijven, geweldig! We werken echt samen als een team en iedereen heeft zijn eigen specialiteiten. Binnen Pro Industry ligt er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Omdat het bedrijf hard groeit zijn er ook voldoende doorgroeimogelijkheden. Tenslotte zijn er natuurlijk de leuke teamuitjes en vrijdagmiddagborrels, die zijn voor iedereen binnen Pro heel belangrijk.

Pluspunten

Je wordt iedere dag uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen.

Een ambitieus en gezellig team!

Dat Pro Industry een ambitieus bedrijf is, is een feit. Er werken stuk voor stuk toppers die er een 100% succes van willen maken! Werken met gemotiveerde collega's is voor mij een groot pluspunt, dit zorgt er namelijk voor dat je jezelf blijft uitdagen/overtreffen.Ik ervaar de omgang met collega's als zeer positief, niemand is te beroerd om elkaar te helpen. Ook vind ik persoonlijke ontwikkeling belangrijk, hier wordt zorgvuldig naar gekeken. Je mag jouw ambitie uitspreken, er wordt vervolgens uitgebreid met je meegekeken naar de mogelijkheden op termijn.En natuurlijk niet te vergeten: de zogeheten 'incentives' & leuke bedrijfsuitjes welke regelmatig georganiseerd worden, ook dit draagt bij aan een stukje teambuilding.Ben je gedreven, en wil je iedere week het beste in jezelf naar boven halen? Dan is Pro Industry het juiste adres voor jou!

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, bedrijfsuitjes, incentives

Minpunten

Niet de mogelijkheid om (soms) thuis te werken

Gezellige teams en winnaarsmentaliteit

Een paar jaar geleden gestart bij deze partij. Met een beetje doorzettingsvermogen en gezond verstand mooie resultaten behaald en leuke cursussen mogen volgen. Ik ben blij dat ik de doorgroeimogelijkheden heb kunnen uitnutten en zit momenteel prima op mijn plek.

Pluspunten

Fijne collega's en goed salaris

Minpunten

Het werk is nooit af

Leerzame en competitieve werkgever!

Uitdagende functie bij een gezellig en groeiend bedrijf! Veel afwisselend werk en geen dag is hetzelfde.

Pluspunten

Leuke incentives, gezellige werksfeer en voldoende doorgroeimogelijkheden.

Minpunten

Bijhorende en extra bijkomende werkdruk.

Goede werkomgeving.

Bij Pro is het belangrijk om snel te schakelen en dat wordt ook gestimuleerd. Daarnaast hangt er een sfeer die goed is om als team samen te werken aan de doelen de je voor ogen hebt. Je werkt niet alleen als vestiging samen maar zeker ook met omliggende vestigingen.Daarnaast wordt je elk kwartaal gestimuleerd om extra hard je best te doen.

Pluspunten

Familiair, leuke collega's, goede werksfeer, vele extra's die je harder laten werken

Minpunten

Lange werkdag

Groeiende organisatie met veel doorgroeimogelijkheden

Ik ga elke dag met een grote glimlach naar mijn werk, dit komt door de leuke collega's, gezellige sfeer, veelzijdige werkzaamheden en vele doorgroeimogelijkheden. Als je een goed idee hebt, dan krijg je de kans om dit in de praktijk te brengen. Toen ik begon bij Pro Industry werd ik met open armen ontvangen en werd er echt de tijd genomen om mij goed in te werken. Ik zit helemaal goed op mijn plek bij Pro Industry en ik ben ontzettend blij dat ik onderdeel mag zijn van zo'n mooie organisatie.

Pluspunten

Feestjes, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, veelzijdige werkzaamheden

Top werkgever

Als Accountmanager ben je zelf verantwoordelijk voor het beheer van je accounts en kandidaten. Pro Industry biedt starters een goede mogelijkheid om aan de slag te kunnen gaan mits je de juiste drive hebt. Interne trainingen en opleidingen zorgen er voor dat je toch een specialist kunt worden in de bemiddeling van procestechnisch personeel. Ook ervaren accountmanagers krijgen voldoende uitdaging bij Pro Industry. Naast je eigen verantwoordelijkheden werk je toch als team bij Pro Industry. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de prestaties van de vestiging waar je aan de slag bent. Je hebt op die manier ook iets over voor je collega's waar dit bij andere commerciële bedrijven niet altijd het geval is. Door de jaarlijkse groei van de organisatie zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Wanneer je de kans krijgt om bij deze organisatie aan de slag te gaan zou ik je dit van harte aanraden!

Pluspunten

Gezellige collega's, goede arbeidsvoorwaarden, afwisselend werk

Simply the best werkgever

Eerlijk, betrouwbaar, en het goede zien in de mens, dat is wat Pro Industry een zeer fijne werkgever maakt. Zoals gezegd, ALLEEN de beste werken bij Pro Industry. Het bedrijf wat je mee laat groeien, waar er ruimte is voor ontwikkeling en tevens een goede beloning. Iedere dag binnen komen op je bazige kantoor is weer een fijne start van de dag, de koelkast open trekken en kunnen drinken & eten wat je maar wilt doet ieder mens goed. Het starten van de dikke wagen van de zaak is sowieso elke keer weer een grote glimlach waard. Het moeilijkste van onze baan is om elke week 10 of 20 plaatsingen toe doen! Toch komen we er vaak goed in de buurt of streven we er elke week weer naar om het maximale eruit te halen. Het belangrijkste van Pro Industry is dat het een eerlijk bedrijf is waar je met veel trots tegen je naasten kunt vertellen dat jij daar werkt. Onthoud goed, overal is er ruimte voor verbetering!! Ik kan daarom iedereen die (DENKT) de beste (Pro) te zijn, aanraden om bij Pro Industry te komen werken. Pro Industry: Not just work it's a lifestyle!!

Pluspunten

Rechtdoor zee, veel vrijheid (bedrijfscultuur), goede personeelsuitjes, incentives en een goed salaris waar jezelf invloed op hebt.

Minpunten

Te weinig pakken van de zaak

Het beste detacheringsbureau van Nederland!

Als een babykalf dat net leert lopen kwam ik in 2017 van mijn HBO opleiding af. Leren op mijn eigen benen te staan, zoekende naar een levensdoel en niet weten wat te doen dus simpelweg gaan oriënteren naar een vaste baan. En daar kwam per toeval Pro Industry voorbij, op zoek naar een accountmanager. Wat een match made in heaven. Pro Industry is een eersteklas bedrijf voor zowel mensen die bij Pro Industry zelf willen werken als voor kandidaten die via Pro Industry aan het werk geholpen willen worden in de procestechniek. Doordat alleen de beste van de beste accountmanager bij Pro Industry worden, maar met zoveel diverse karakters zorgt ervoor dat er een goede dynamiek en fijne werksfeer op de diverse vestigingen van Pro Industry heerst. Tijdens een gemiddelde werkdag is het belangrijk om de perfecte match te vinden tussen klant en kandidaat. Kandidaten zoeken, vinden, benaderen, inschrijven en vooral... leren kennen. Wie is de kandidaat, wat kenmerkt hem, wat vindt hij belangrijk en welke kwaliteiten heeft hij? Als je dit weet kan je kijken welke vacatures aansluiten op zijn algehele profiel. Uiteindelijk die match weten te realiseren voor zowel klant als kandidaat is waar je het allemaal voor doet. Er wordt altijd hard gewerkt op de vestigingen van Pro Industry maar er is ook zeker ruimte om hard te feesten. Borrels, vestigingsuitjes en bedrijfsuitjes komen regelmatig voor. Hier wordt het succes van het bedrijf gevierd, kritisch gekeken naar de verbeterpunten en met enthousiasme gekeken naar de toekomst. Al met al kan ik zeggen dat ik oprecht van mening ben dat -

Top werkgever met uitstekende arbeidsvoorwaarden!

Pro Industry is een jonge organisatie met enthousiaste en gezellige collega's. Als echte specialist in de bemiddeling van procestechnisch personeel is Pro Industry niet het reguliere uitzendbureau van om de hoek. Het leuke van ons werk is het contact met werkzoekenden en bedrijven. Je bent de spil tussen vraag en aanbod in de arbeidsmarkt. Je communicatieve en commerciële vaardigheden worden op de proef gesteld, anderzijds helpen je daarmee mensen aan dé nieuwe stap in hun carrière. We kennen een nuchtere en competitieve bedrijfscultuur. We willen de beste zijn! Ik raad het sterk aan om bij Pro Industry te werken als Accountmanager.

Gezellige werkomgeving

Platte organistatie waar iedereen hecht samen werkt en zich volledig focust op zijn/haar doelstellingen.

Pluspunten

Zelfstandigheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry