Pro Industry

Reviews voor Pro Industry in Veghel

Veghel5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Vakmensen

Pro Industry bestaat uit mensen die weten waar ze over praten, echte vakmensen. Ze willen mensen plaatsen waar ze passen en doen daar ook alles voor. Telefonisch, en op locatie altijd goed geholpen. Kortom, 5 sterren.

Onbetrouwbaar louche buro

Veel leugens worden hier verteld, toneelstukjes worden er opgevoerd door de gladde arrogante figuren die hier werkzaam zijn. Vanuit het verleden is er nog een goeie reputatie maar die wordt door deze nieuwe boys gauw kapotgemaakt. (kantoor veghel)

Dé specialist in de procestechniek, professionele en toch informele sfeer!

Pro Industry heeft de laatste jaren een ontzettend grote groei doorgemaakt en ik ben blij dat ik hier aan bijgedragen heb. Je krijgt vele mogelijkheden om jezelf te bewijzen op alle vlakken. Autonoom handelen met jouw team en daarmee de vestiging runnen om zowel de klanten als de kandidaten tevreden te houden zijn voor mij de belangrijkste motivatoren. Daarnaast 'MAAK (JE) HET SAMEN", letterlijk! Samen met mijn collega's zorgen wij wekelijks voor positieve eindresultaten. Het is zeker geen ellebogen werk, men staat hier voor elkaar klaar, zowel werkgerelateerd als privé. Dit zie je helaas steeds minder op de huidige arbeidsmarkt. Al met al zijn mijn intenties om nog jaren te blijven werken bij dit schitterende bedrijf en deze positieve stijgende flow te behouden!

Pluspunten

Super sfeer, werkwijze, collega's en voorwaarden

Top werkgever

Als Accountmanager ben je zelf verantwoordelijk voor het beheer van je accounts en kandidaten. Pro Industry biedt starters een goede mogelijkheid om aan de slag te kunnen gaan mits je de juiste drive hebt. Interne trainingen en opleidingen zorgen er voor dat je toch een specialist kunt worden in de bemiddeling van procestechnisch personeel. Ook ervaren accountmanagers krijgen voldoende uitdaging bij Pro Industry. Naast je eigen verantwoordelijkheden werk je toch als team bij Pro Industry. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de prestaties van de vestiging waar je aan de slag bent. Je hebt op die manier ook iets over voor je collega's waar dit bij andere commerciële bedrijven niet altijd het geval is. Door de jaarlijkse groei van de organisatie zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Wanneer je de kans krijgt om bij deze organisatie aan de slag te gaan zou ik je dit van harte aanraden!

Pluspunten

Gezellige collega's, goede arbeidsvoorwaarden, afwisselend werk

Simply the best werkgever

Eerlijk, betrouwbaar, en het goede zien in de mens, dat is wat Pro Industry een zeer fijne werkgever maakt. Zoals gezegd, ALLEEN de beste werken bij Pro Industry. Het bedrijf wat je mee laat groeien, waar er ruimte is voor ontwikkeling en tevens een goede beloning. Iedere dag binnen komen op je bazige kantoor is weer een fijne start van de dag, de koelkast open trekken en kunnen drinken & eten wat je maar wilt doet ieder mens goed. Het starten van de dikke wagen van de zaak is sowieso elke keer weer een grote glimlach waard. Het moeilijkste van onze baan is om elke week 10 of 20 plaatsingen toe doen! Toch komen we er vaak goed in de buurt of streven we er elke week weer naar om het maximale eruit te halen. Het belangrijkste van Pro Industry is dat het een eerlijk bedrijf is waar je met veel trots tegen je naasten kunt vertellen dat jij daar werkt. Onthoud goed, overal is er ruimte voor verbetering!! Ik kan daarom iedereen die (DENKT) de beste (Pro) te zijn, aanraden om bij Pro Industry te komen werken. Pro Industry: Not just work it's a lifestyle!!

Pluspunten

Rechtdoor zee, veel vrijheid (bedrijfscultuur), goede personeelsuitjes, incentives en een goed salaris waar jezelf invloed op hebt.

Minpunten

Te weinig pakken van de zaak

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry