Pro Industry

Reviews voor Pro Industry in Rotterdam

Rotterdam14 reviews

14 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Fijne en gezellige werkomgeving

Fijne werkgever waar je gezamenlijk werkt aan het behalen van mooie doelstellingen. Bij goede inzet zijn er uiteraard voldoende mogelijkheden te groeien. Tevens goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

niet als je ouder bent als 40.... dan willen ze je niet.

wat je ook zoek , zoek het niet hier !je ziet ook alleen maar reviews van : vestigingsmanagers, accountmanagers en recuiters die allemaal 5 sterren geven. want mensen die voor dit bedrijf werken geven allemaal 1 ster !

Pluspunten

niks

Minpunten

te veel om op te noemen

Top werkgever!

Een prettige organisatie met verschillende doorgroeimogelijkheden. Als nieuwe accountmanager wordt je goed ontvangen en begeleid bij je dagelijkse werkzaamheden. Op de vestiging heerst een fijne werksfeer waar iedereen zichzelf kan zijn en gewaardeerd wordt. Regelmatig worden er leuke personeelsuitjes georganiseerd. Op vrijdagmiddag staat er standaard een borrel op het programma.

Fijne werkgever op diverse fronten!

Fijne werkgever waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen. Er wordt geluisterd naar de medewerkers en er worden diverse kansen geboden. Daarnaast is de werksfeer positief en collega's hebben veel voor elkaar over.

Ambitieus en familiair bedrijf

Super voor Pro Industry te werken, je krijgt veel vrijheid als er wordt gezien dat jij er echt voor gaat. Doorgroeimogelijkheden zijn zeker aanwezig en er vinden regelmatig leuke uitjes plaats.

Pluspunten

Uitjes, gratis lunches, leuke sfeer.

Ex werknemer

Geweldige organisatie! Hechte club mensen en zeer gedreven! Deze organosatie waardeert haar werknemers en dat is goed voelbaar voor de werknemers!

Pluspunten

Gedreven collega's!

Super leuk bedrijf

Heel leuk bedrijf om voor te werken, iedereen is aardig en behulpzaam, zeker een aanrader!

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Lange werkdagen

Groeiende organisatie met veel doorgroeimogelijkheden

Ik ga elke dag met een grote glimlach naar mijn werk, dit komt door de leuke collega's, gezellige sfeer, veelzijdige werkzaamheden en vele doorgroeimogelijkheden. Als je een goed idee hebt, dan krijg je de kans om dit in de praktijk te brengen. Toen ik begon bij Pro Industry werd ik met open armen ontvangen en werd er echt de tijd genomen om mij goed in te werken. Ik zit helemaal goed op mijn plek bij Pro Industry en ik ben ontzettend blij dat ik onderdeel mag zijn van zo'n mooie organisatie.

Pluspunten

Feestjes, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, veelzijdige werkzaamheden

Minpunten

Top werkgever met goede werksfeer en goede arbeidsvoorwaarden

Ik ga elke dag fluitend naar mijn werk, dit komt mede door de veelzijdige werkzaamheden en de goede bedrijfscultuur binnen Pro Industry. Je werkt hier samen met collega's, die indirect ook je vrienden zijn, aan het neerzetten van goede commerciële resultaten en probeert met je vestiging altijd 'de beste van het land'te zijn en te blijven. een leuke en gezonde onderlinge concurrentie. Ik heb mezelf hier ontwikkeld van starter in de detacheringsbranche tot de functie van vestigingsmanager, dit vanwege mijn persoonlijke ontwikkeling maar ook door de sterke groei van onze organisatie. Mijn intentie is om voor de rest van mijn loopbaan te werken voor deze mooie organisatie en prettige werkgever die opereert als een grote Pro Industry familie en dit gevoel ondanks de sterke groei ook weer te waarborgen.

Pluspunten

Bedrijfscultuur, personeel uitjes, arbeidsvoorwaarden

Het beste detacheringsbureau van Nederland!

Als een babykalf dat net leert lopen kwam ik in 2017 van mijn HBO opleiding af. Leren op mijn eigen benen te staan, zoekende naar een levensdoel en niet weten wat te doen dus simpelweg gaan oriënteren naar een vaste baan. En daar kwam per toeval Pro Industry voorbij, op zoek naar een accountmanager. Wat een match made in heaven. Pro Industry is een eersteklas bedrijf voor zowel mensen die bij Pro Industry zelf willen werken als voor kandidaten die via Pro Industry aan het werk geholpen willen worden in de procestechniek. Doordat alleen de beste van de beste accountmanager bij Pro Industry worden, maar met zoveel diverse karakters zorgt ervoor dat er een goede dynamiek en fijne werksfeer op de diverse vestigingen van Pro Industry heerst. Tijdens een gemiddelde werkdag is het belangrijk om de perfecte match te vinden tussen klant en kandidaat. Kandidaten zoeken, vinden, benaderen, inschrijven en vooral... leren kennen. Wie is de kandidaat, wat kenmerkt hem, wat vindt hij belangrijk en welke kwaliteiten heeft hij? Als je dit weet kan je kijken welke vacatures aansluiten op zijn algehele profiel. Uiteindelijk die match weten te realiseren voor zowel klant als kandidaat is waar je het allemaal voor doet. Er wordt altijd hard gewerkt op de vestigingen van Pro Industry maar er is ook zeker ruimte om hard te feesten. Borrels, vestigingsuitjes en bedrijfsuitjes komen regelmatig voor. Hier wordt het succes van het bedrijf gevierd, kritisch gekeken naar de verbeterpunten en met enthousiasme gekeken naar de toekomst. Al met al kan ik zeggen dat ik oprecht van mening ben dat -

Verantwoordelijk, zelfstandig, kwaliteit en plezier.

Pro Industry voelt meer aan als een vriendenclub dan als een werkgever. Collega's die altijd voor je klaar staan en een laagdrempelig management.

Pluspunten

Veel vertrouwen en veel zelfstandigheid.

Minpunten

Groei gaat soms te snel.

Leuk, groeiend en ambitieus bedrijf!

Top bedrijf om voor te werken, volop in de groei en niets is onmogelijk!

Pluspunten

Gezelligheid

Gezellige en motiverende sfeer op het kantoor

Toen ik begon bij Pro Industry ben ik direct goed opgevangen. Ik kwam te werken in een bedrijf waar een zeer prettige sfeer hangt.

Pro Industry is een dynamische en inspirerende organisatie om voor te werken!

Bij Pro Industry staat zelfstandigheid en enthousiasme voorop. Proactief werken wordt gestimuleerd en er is altijd ruimte voor gezelligheid. Je wordt snel opgenomen in het team en krijgt veel verantwoordelijkheid, wat laat zien dat het vertrouwen aanwezig is! Kortom een mooie organisatie om voor te werken dus.

Pluspunten

Fijne collega's | Groeiende organisatie | Ruimte voor eigen inbreng | Vertrouwen in de werknemers

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry