Pro Industry

Reviews voor Pro Industry in Capelle aan den IJssel

Capelle aan den IJssel6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Energieke gemotiveerde club van gedreven werknemers

Pro Industry is een werkgever die persoonlijke ontwikkeling stimuleert, daarnaast zijn er volop doorgroeimogelijkheden. Naast (regelmatig) leuke bedrijfsuitjes, betaald Pro Industry een marktconform salaris en ben je goed in je werk meer dan dat. Overal een goed bedrijf om voor te werken en je carrière te boosten!

Pluspunten

Bedrijfsuitjes

Minpunten

Het werk kan 24/7 worden uitgevoerd

Slechte werksfeer, vriendjes politiek.

Pro is een bedrijf waarbij je in de vriendjespolitiek mee moet willen doen, anders hoor je er niet bij. Ze geven weinig tot niets om werknemers. Erg jammer

Gezellig en hard werkende teams

Er heerst bij Pro Industry een informele werksfeer, het voelt alsof je met één groot vriendenteam aan het werk bent. Hierdoor zijn onze personeelsuitjes nóg leuker. Daarnaast zijn er genoeg uitdagingen in de dagelijkse werkzaamheden waardoor geen enkele dag hetzelfde lijkt. Dit zorgt voor goede afwisseling. Wanneer jij zelf toe bent aan een volgende stap, helpt Pro Industry je daar in. Er zijn doorgroeimogelijkheden en mogelijkheden tot cursussen en opleidingen om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken.

Ambitieuze maar gezellige werkomgeving

Pro Industry is een groeiende organisatie met veel ambitie. De onderlinge werksfeer is top. No-nonsense, recht voor z'n raap maar wel coöperatief, iedereen wil elkaar helpen. Je krijgt de kans om te groeien in je rol, maar je moet die kansen ook zelf creëren. Ik zou het iedereen aanraden om bij/voor Pro Industry te werken

Hechte en gezellige organisatie waar ruimte is voor écht ondernemen

In 2017 begonnen als accountmanager op de vestiging en vervolgens via verschillende promoties doorgegroeid. Pro Industry gelooft in het binden van medewerkers die willen winnen en groeien. De cultuur is open, direct en vol energie. Het leukste van mijn job is dat ik de vrijheid krijg om nieuwe initiatieven in te brengen die bijdragen aan de groei. En dat successen altijd worden gedeeld met de hele organisatie.

Pluspunten

Fantastische teamuitjes

Minpunten

Competitieve en gezellige werkomgeving

Bij Pro Industry werken is als samenwerken met je vrienden (vaak letterlijk). Je ideeën worden gewaardeerd, er is veel doorgroeipotentieel (aangezien Pro Industry enorm groeit) en er wordt veel aandacht besteed aan incentives en personeelsuitjes. Als kers op de taart kan geen concurrent tippen aan het salaris!

Pluspunten

Maandelijkse incentives, bedrijfstripjes en veel vrijheid!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

Meer informatie over Pro Industry in Capelle aan den IJssel