Pro Industry

Reviews voor Pro Industry in Breda

Breda3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Fijne werksfeer bij een ambitieus bedrijf met ruimte voor persoonlijke groei.

De organisatie heeft een goede sfeer waarbij collega's prettig samenwerken. Er is ruimte voor groei in functie, salaris en door middel van opleidingen. Doordat de organisatie zo hard groeit zijn ze wel onderhevig aan veranderingen (professionalisering). Persoonlijk zie ik dit als een voordeel maar dit kan als negatief worden ervaren.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Veranderende organisatie, daar moet je van houden

Zeer tevreden!

Ik ben erg tevreden over pro-industry. Waarom? Omdat de jongens altijd vriendelijk, en behulpzaam zijn. Mocht je ergens niet uitkomen helpen ze je gelijk. Mij hebben ze al heel goed geholpen door een passende baan voor mij te vinden. Dus mijn dank is erg groot!

Pluspunten

Heel behulpzaam

Gezellig bedrijf met een open maar professionele bedrijfscultuur

Pro Industry kenmerkt zich door een team die een goede band met elkaar hebben. De sfeer is optimaal, gezelligheid en professionaliteit wordt in een juiste balans gecombineerd. Er zijn korte lijnen met het management en er zijn volop mogelijkheden om door te groeien. Zelf ben ik gestart in de functie van accountmanager en na enkele jaren doorgegroeid naar vestigingsmanager. Ook qua opleidingen is veel mogelijk. Er is veel afwisseling in het werk door de variëteit aan kandidaten die we bemiddelen en de opdrachtgevers waar we contact mee hebben. Hierdoor werk ik al 6 jaar met veel plezier bij dit bedrijf en ik ga er vanuit dat er nog vele jaren zullen volgen.

Pluspunten

Optimale werksfeer en veel sociaal contact

Minpunten

24/7 bereikbaar zijn voor de kandidaten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

Reviews over Pro Industry per functie