Pro Industry

Reviews voor Pro Industry in Alkmaar

Alkmaar3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 96 reviews

Topbedrijf om voor te werken!

Ik ben nu ruim een jaar werkzaam bij Pro Industry, gedurende deze periode is er altijd tijd geweest voor plezier maar werd er ook altijd hard gewerkt. Dat is in mijn optiek ook wat ons bedrijf kenmerkt. We kennen allemaal de uitdrukking "work hard, play hard" en dat wordt bij veel bedrijven wel wat overdreven. Echter, bij Pro Industry, klopt dit volledig! Hard werk wordt beloond in de vorm van uitjes en diverse leuke beloningen. Tevens steken het salarishuis en bonussysteem ook hartstikke goed in elkaar.Kortom, Pro Industry is een gezellige club waar mooie resultaten worden behaald en waar nog veel meer rek in zit. Al met al een hele mooie stap in je carriére.

Pluspunten

Mooie incentives, goed salarissysteem en laagdrempeligheid binnen de organisatie, Er hangt een leuke sfeer en collega's voelen als vrienden.

Minpunten

N.v.t.

Ik werk sinds een half jaartje bij Pro Industry en heb het ontzettend naar mijn zin. De werkzaamheden en het sfeer bevallen mij erg goed.

Ik was vrij onbekend in het vak Accountmanager. Dankzij de goede inwerktraject bij Pro Industry gepaard met leuke collega's, heb ik dit vak zeer snel onder de knie. Daarnaast is het een bedrijf die veel vrijheid biedt

Pluspunten

Aantrekkelijke bonussen, incentives, gezellige werksfeer.

Een top werkgever waar je wordt beloond aan de hand van jouw inzet

De werksfeer is te beschrijven als een grote vriendengroep en vrij laagdrempelig. Hierdoor voel je je snel thuis en probeer je samen het beste resultaat te behalen. Bij goed functioneren is alles mogelijk en kan er snel worden doorgegroeid binnen de organisatie. De uitdaging is vooral te vinden in het behalen van de KPI´s en de kwartaal incentives waar bijvoorbeeld een maatpak kan worden gewonnen of een reis naar het buitenland. Personeeluitjes zijn top.Pro Industry is ambitieus, commercieel en heeft een winnaarsmentaliteit.

Pluspunten

Incentives en eindejaarsbonus

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pro Industry met

• Pro Industry