Pro Industry

Pro Industry Reviews

73 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 90 reviews

Topbedrijf om voor te werken!

Ik ben nu ruim een jaar werkzaam bij Pro Industry, gedurende deze periode is er altijd tijd geweest voor plezier maar werd er ook altijd hard gewerkt. Dat is in mijn optiek ook wat ons bedrijf kenmerkt. We kennen allemaal de uitdrukking "work hard, play hard" en dat wordt bij veel bedrijven wel wat overdreven. Echter, bij Pro Industry, klopt dit volledig! Hard werk wordt beloond in de vorm van uitjes en diverse leuke beloningen. Tevens steken het salarishuis en bonussysteem ook hartstikke goed in elkaar.Kortom, Pro Industry is een gezellige club waar mooie resultaten worden behaald en waar nog veel meer rek in zit. Al met al een hele mooie stap in je carriére.

Pluspunten

Mooie incentives, goed salarissysteem en laagdrempeligheid binnen de organisatie, Er hangt een leuke sfeer en collega's voelen als vrienden.

Minpunten

N.v.t.

Ik werk sinds een half jaartje bij Pro Industry en heb het ontzettend naar mijn zin. De werkzaamheden en het sfeer bevallen mij erg goed.

Ik was vrij onbekend in het vak Accountmanager. Dankzij de goede inwerktraject bij Pro Industry gepaard met leuke collega's, heb ik dit vak zeer snel onder de knie. Daarnaast is het een bedrijf die veel vrijheid biedt

Pluspunten

Aantrekkelijke bonussen, incentives, gezellige werksfeer.

Gezellige werkomgeving, met gedreven en gemotiveerde collega's. Elke dag gaan voor het beste resultaat en de klant optimaal bedienen.

Fijne gezellige werkomgeving waar iedereen zich volledig inzet voor de organisatie.

Pro Industry is een prettige organisatie met verschillende doorgroeimogelijkheden. Als nieuwe accountmanager werd ik super ontvangen en begeleid bij de dagelijkse werkzaamheden. Op de vestiging heerst een fijne werksfeer waar iedereen zichzelf kan zijn en gewaardeerd wordt. Ik mag er trots op wezen om onderdeel te zijn van deze organisatie!

Ambitieus, willen winnen en de allerbeste willen zijn dmv een prettige en fijne samenwerking met collega's

Pro Industry is een werkgever waarbij je verantwoordelijkheid en ruimte krijgt om jezelf te bewijzen en tevens te ontwikkelen. Bedrijfsfeestjes zijn om nooit te vergeten!

Pluspunten

Je krijgt veel ruimte en vrijheid om je functie uit te kunnen voeren

Minpunten

Je moet stressbestendig zijn

Ambitieus bedrijf met voldoende doorgroeimogelijkheden

Gezellige sfeer, veel doorgroeimogelijkheden en een ambitieus bedrijf met een duidelijk doel. Binnen Pro Industry kan je je goed ontwikkelen en daar word je ook zeker voor beloond. Dagelijks sta je voor nieuwe uitdagingen en dat maakt het werk ook veelzijdig, geen dag is hetzelfde. Daarnaast zorgen de borrels en teamuitjes voor onvergetelijke ervaringen!

Pluspunten

Top bedrijfscultuur, beloningen, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's en toffe teamuitjes

Informele werksfeer met doorgroeimogelijkheden

Werken bij Pro Industry is:- het maximale uit jezelf halen;- proberen om vraag en aanbod bij elkaar te brengen;- gezamenlijk successen en doelen te behalen/

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Energieke gemotiveerde club van gedreven werknemers

Pro Industry is een werkgever die persoonlijke ontwikkeling stimuleert, daarnaast zijn er volop doorgroeimogelijkheden. Naast (regelmatig) leuke bedrijfsuitjes, betaald Pro Industry een marktconform salaris en ben je goed in je werk meer dan dat. Overal een goed bedrijf om voor te werken en je carrière te boosten!

Pluspunten

Bedrijfsuitjes

Minpunten

Het werk kan 24/7 worden uitgevoerd

Goed eerste gesprek !!

Mijn eerste gesprek was goed heel enthousiast!! Goeie loon voor mij leeftijd !

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Drukke dagen

Top werkgever!

Inmiddels al meer dan 2 jaar in dienst bij Pro en het enige wat ik erover kan zeggen is dat het echt een top werkgever is en dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga!

Gezellig en hard werkende teams

Er heerst bij Pro Industry een informele werksfeer, het voelt alsof je met één groot vriendenteam aan het werk bent. Hierdoor zijn onze personeelsuitjes nóg leuker. Daarnaast zijn er genoeg uitdagingen in de dagelijkse werkzaamheden waardoor geen enkele dag hetzelfde lijkt. Dit zorgt voor goede afwisseling. Wanneer jij zelf toe bent aan een volgende stap, helpt Pro Industry je daar in. Er zijn doorgroeimogelijkheden en mogelijkheden tot cursussen en opleidingen om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken.

Gezellige en uitdagende werkomgeving

Er heerst een gezellig en open werksfeer. Hierdoor is het bespreken van persoonlijke ontwikkeling geen punt, het wordt zelfs aangemoedigd! Door dat er ook genoeg doorgroeimogelijkheden zijn binnen Pro-industry, is het ook zeer uitdagend om hier naar toe te werken. Ik ervaar het als een top bedrijf.

Pluspunten

Leuke personeelsuitjes

Fijne en gezellige werkomgeving

Fijne werkgever waar je gezamenlijk werkt aan het behalen van mooie doelstellingen. Bij goede inzet zijn er uiteraard voldoende mogelijkheden te groeien. Tevens goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Top werkgever!

Een prettige organisatie met verschillende doorgroeimogelijkheden. Als nieuwe accountmanager wordt je goed ontvangen en begeleid bij je dagelijkse werkzaamheden. Op de vestiging heerst een fijne werksfeer waar iedereen zichzelf kan zijn en gewaardeerd wordt. Regelmatig worden er leuke personeelsuitjes georganiseerd. Op vrijdagmiddag staat er standaard een borrel op het programma.

Leerzame en prettige werkomgeving

De werksfeer op mijn vestiging is maar met één woord te beschrijven, geweldig! We werken echt samen als een team en iedereen heeft zijn eigen specialiteiten. Binnen Pro Industry ligt er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Omdat het bedrijf hard groeit zijn er ook voldoende doorgroeimogelijkheden. Tenslotte zijn er natuurlijk de leuke teamuitjes en vrijdagmiddagborrels, die zijn voor iedereen binnen Pro heel belangrijk.

Pluspunten

Je wordt iedere dag uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen.

Een ambitieus en gezellig team!

Dat Pro Industry een ambitieus bedrijf is, is een feit. Er werken stuk voor stuk toppers die er een 100% succes van willen maken! Werken met gemotiveerde collega's is voor mij een groot pluspunt, dit zorgt er namelijk voor dat je jezelf blijft uitdagen/overtreffen.Ik ervaar de omgang met collega's als zeer positief, niemand is te beroerd om elkaar te helpen. Ook vind ik persoonlijke ontwikkeling belangrijk, hier wordt zorgvuldig naar gekeken. Je mag jouw ambitie uitspreken, er wordt vervolgens uitgebreid met je meegekeken naar de mogelijkheden op termijn.En natuurlijk niet te vergeten: de zogeheten 'incentives' & leuke bedrijfsuitjes welke regelmatig georganiseerd worden, ook dit draagt bij aan een stukje teambuilding.Ben je gedreven, en wil je iedere week het beste in jezelf naar boven halen? Dan is Pro Industry het juiste adres voor jou!

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, bedrijfsuitjes, incentives

Minpunten

Niet de mogelijkheid om (soms) thuis te werken

Ambitieuze maar gezellige werkomgeving

Pro Industry is een groeiende organisatie met veel ambitie. De onderlinge werksfeer is top. No-nonsense, recht voor z'n raap maar wel coöperatief, iedereen wil elkaar helpen. Je krijgt de kans om te groeien in je rol, maar je moet die kansen ook zelf creëren. Ik zou het iedereen aanraden om bij/voor Pro Industry te werken

Fijne werkgever op diverse fronten!

Fijne werkgever waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen. Er wordt geluisterd naar de medewerkers en er worden diverse kansen geboden. Daarnaast is de werksfeer positief en collega's hebben veel voor elkaar over.

Top werkgever waar je je kunt blijven ontwikkelen

Pro Industry is een bedrijf dat maar blijft groeien. Dit zorgt er ook voor dat je jezelf als persoon op allerlei fronten kan ontwikkelen en dat je met de organisatie kan meegroeien. Er wordt hard gewerkt, maar daar is de beloning dan ook naar. Daarnaast zijn er elk kwartaal leuke incentives waarbij je maatpakken, reisjes en cadeaubonnen kan winnen. Dit houdt het personeel scherp en zorgt ervoor dat iedereen ondernemend is en de wil heeft om te winnen.Geen dag is hetzelfde en je bent lekker allround bezig. Je werkzaamheden bestaan hierbij o.a. uit het bezoeken van klanten, het vinden, benaderen, inschrijven, voorstellen en plaatsen van kandidaten, het schrijven van vacatures en het verrichten van administratieve werkzaamheden. Kortom een allround functie binnen een bedrijf waar ik elke dag weer met veel (positieve) energie aan het werk mag zijn.

Pluspunten

Lekker ondernemend bezig zijn, Goede arbeidsvoorwaarden, Werken in een hecht team, Gezellige en informele bedrijfscultuur.

Minpunten

N.v.t.

Gezellige teams en winnaarsmentaliteit

Een paar jaar geleden gestart bij deze partij. Met een beetje doorzettingsvermogen en gezond verstand mooie resultaten behaald en leuke cursussen mogen volgen. Ik ben blij dat ik de doorgroeimogelijkheden heb kunnen uitnutten en zit momenteel prima op mijn plek.

Pluspunten

Fijne collega's en goed salaris

Minpunten

Het werk is nooit af

Leerzame en competitieve werkgever!

Uitdagende functie bij een gezellig en groeiend bedrijf! Veel afwisselend werk en geen dag is hetzelfde.

Pluspunten

Leuke incentives, gezellige werksfeer en voldoende doorgroeimogelijkheden.

Minpunten

Bijhorende en extra bijkomende werkdruk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Industry. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.8

4.6