PRA Health Sciences

PRA Health Sciences Reviews

PRA Health Sciences is een verantwoordelijk, net en fijn bedrijf om te werken. Ze geven goede begeleiding, maar daarnaast ook genoeg vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Er werken leuke collega's en er is een goede balans tussen gezelligheid en werken.
Pluspunten
Eigen invulling van tijd, verantwoordelijkheid
Vriendjespolitiek, roddels, leugens en achterklap. Incompetente leidinggevenden die niet al te slimme (en luie) collega's promotie geven. Scheefheid in verdeling van werk. Ziek, zwak en misselijkheid wordt beloond.
Pluspunten
Minpunten
koekoeksnest cultuur
Zeer saai onpersoonlijk bedrijf. Je merkt dat het een Amerikaans bedrijf is, je moet continu onzinnige kwalificatie testen maken. Iedereen werkt voor zichzelf, weinig collegiale sfeer. Geen werk uitleg, veel geroddel, geen bedrijf voor mij. Veel mensen zijn snel weer weg bij PRA, dat zie je ook wel aan de hoeveelheid sollicitaties.
Pluspunten
flexibele tijden, reiskostenvergoeding, parkeerplaats
Minpunten
Onpersoonlijk commercieel Amerikaans bedrijf
Nog geen geschikte kandidaat gevonden of wordt er alleen maar door geselecteerd.
Met veel plezier werk ik bij PRA. Het is een bedrijf waarbij je jezelf kan ontwikkelen en veel doorgroeimogelijkheden krijgt. De sfeer is goed en iedereen zet zich voor de volle 100% in
Pluspunten
Geweldige collega's
Minpunten
onregelmatigheid
Sollicitatiebrief geschreven, kennelijk heeft men niet het fatsoen om te reageren!
Minpunten
gebrek aan fatsoen
Pluspunten: - Goede werkgever - Goede secundaire arbeidsomstandigheden - Genoeg uitdagend werk Minpunten: - Ongezonde (top/down) cultuur - Weinig doorgroei-mogelijkheden - Zware extra (en onnodige) belasting (extra/verschoven werken) - Slecht luisteren naar ideeën van de werkvloer
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsomstandigheden
Minpunten
Ongezonde (top/down) cultuur
PRA is a good international company to work for. My colleagues were all knowledgeable and hardworking which motivates everyone to come into work and work hard to meet any goals.
Wat meteen opviel was een kameraadschappelijke verhouding tussen de collega's, met laagdrempelige onderlinge communicatie. Een typische werkdag is zeer veel verscheidenheid in werkzaamheden; monsterontvangst & registratie, administratieve werkzaamheden in LIMS, beheer en uitgifte van chemicalien tbv. geneesmiddelenonderzoek, kwaliteitsrondes op het lab en allerlei werkzaamheden op facilitair gebied. Door dit werk ben ik erachter gekomen dat ik naast een baan als analist dit soort facilitaire zaken ook leuk vind om te doen. Het soms erg ad-hoc problemen moeten kunnen oplossen en meerdere dingen tegelijk moeten kunnen is soms moeilijk. Maar dat is wat me juist goed bij de les houd en dit is me ook prima afgegaan. De communicatie tussen de directie en medewerkers mag alleen wat vlotter, ook de ICT afdeling loopt nog wat stroef.
Pluspunten
Mentaliteit van medewerkers is goed
Minpunten
Het bedrijf als geheel was in mijn beleving wat traag met organiseren en reageren.
- Uitvoeren medische keuringen, waarbij de volgende medische verrichtingen standaard aan de orde komen: bloeddruk en hartslag meten, ecg afnemen en bloed afnemen d.m.v. de venapunctie; - Welzijnsbevinding deelnemers onderzoeken; - Begeleiden deelnemers tijdens keuringsproces; - Administratieve registratie onderzoeksgegevens; - Laboratoriumwerkzaamheden, zoals het centrifugeren van bloed en het pipetteren van bloedplasma; - Administratieve verwerking rond de verzending van bloed- en urinesamples naar het laboratorium.
Pluspunten
Leuke collega's.
Minpunten
Niet met patiënten werken.
Bekijk meer reviews over PRA Health Sciences