PostNL

Reviews voor voorbereider bij PostNL

ik heb het heel erg naar mijn zin bij postnl. ik heb in de afgelopen jaar veel geleerd over voorbereiding van het post. ik kan met alle collega's goed opschieten. alleen de werkdruk is wat hoog maar je moet stressbestendig zijn en dat ben ik. als je precies weet wat je moet doen heb je een leuke baan.
Pluspunten
gratis fruit
Werkdag start om 5.30 waarna post gesorteerd wordt. Het bedrijf is volop in ontwikkeling wat medewerkers meekrijgen van hogere hand. Mijn taak is om te zorgen dat alle wijken op tijd worden klaargemaakt en afgevoerd. Als postverdeler verdeel je het werk in het team. Sfeer in het team is belangrijk. Veel geleerd over managementbeslissingen, communicatie en het operationele proces. Waardoor ik snel inzicht heb in werkprocessen. Het leukste van de baan is toch wel enige mate van variatie en teamwerk.
hard werken en secuur werken is een vereiste snelheid heel belangrijk
het voorbereidend werk moet in hoge druk gedaan worden. doordat de post minder wordt, gaan de vaste mensen eruit en daardoor wordt het hectisch en chaotischer. er is weinig tijd om te communiceren met collega's. verder is het werk prima om te doen, eerder deed ik de bezorging er ook bij.
het is een gezellige sfeer op het werk het is niet moeilijk en het is niet eentonig want je doet allemaal verschillende wijken waardoor het niet saai word.
Pluspunten
goed betaald
ik werk hier nog niet heel lang maar ik kan wel zeggen dat dit werk niet aan mij besteed is. ik hou van afwisseling en dat is dit niet. de collegas zijn gezellig en altijd in voor een praatje.
het was vroeg beginnen maar ik heb veel verantwoordelijkheid geleerd voor de post van de oudere collega,s. ik vond de baan niet moeilijk ik vond de werksfeer erg fijn en de leukste tijd was rond de kerst.
Minpunten
de reorganisatie bij post.nl
smorgens een paar uurtjes werken en de rest van de dag de tijd voor mezelf.
Pluspunten
tijden
Minpunten
gezellige werkplek, wel presteren op tijd wat ik lastig vond
Pluspunten
onder schooltijd
Minpunten
werkdruk