PostNL

Reviews voor Zaterdagmedewerker bij PostNL

PostNL is een leuke werkgever. Het werk biedt heel veel vrijheden. Zo kies je zelf hoe laat je de post ophaalt, als het maar voor 5 uur in de middag bezorgd is. Er is ook geen baas die je de hele tijd in de gaten houdt. Je loopt op je eigen tempo en op je eigen manier de wijken. De collega's zijn vriendelijk. Met de baas heb ik ook heel goed en altijd positief contact gehad. Wel maak je weinig uren op een dag wanneer je een postbezorger bent dus heel veel verdien je er niet mee. Elke aparte wijk heeft een tijd gekregen die je uitbetaald krijgt voor het lopen ervan. Maar doordat de eerste post pas 11 uur op het depot staat kan je nooit de hele dag vol lopen.Wel krijg je in het weekend een bonus bovenop je loon, wat het wel weer de moeite waard maakt. En je moet er natuurlijk rekening mee houden dat je in weer en wind loopt. Aan de andere kant is het in de zomer weer een heerlijk baantje.
Pluspunten
Vriendelijke baas en collega's, veel vrijheid en verantwoordelijkheid
Minpunten
Weinig uren, ook lopen bij slecht weer
Bij PostNL werken is zeker een goed idee geweest! Naast het halen van mijn VWO diploma kon ik op zaterdag een paar uur werken. Lekker in het zonnetje ( of minder lekker in de regen). Je komt altijd wel iemand tegen. Het betaald goed, maar je moet niet verwachten dat je veel uren kan maken. Het is wel mogelijk om in de vakanties extra te werken.
Pluspunten
Je kan zelf kiezen wanneer je op de dag gaat werken
Minpunten
Je kan weinig uren maken en het is zwaar fysiek werk