PostNL

Reviews voor Vestigingsmanager (m/v) bij PostNL

De afgelopen drie jaar laten een beeld zien van weinig koers vast personeel beleid en duidelijkheid over de te voeren organisatie. Een ding is wel leerzaam gebleken in hoeverre de bezettingsgraad afhankelijk kan zijn van de omzetdoelstelling (en de behaalde omzet). Dit was tevens ook het moeilijkste van de baan: heb ik genoeg mensen op de vloer om de klantstroom af te kunnen behandelen en de klanttevredenheid op die manier te borgen. Het leukste en ook het meest uitdagende van de baan was het directe contact met de klanten (met name het niet-nederlands-talige deel daarvan)
Pluspunten
Eigen verantwoordelijkheid op het gebied van klanttevredenheid
Minpunten
Strak werken binnen kaders. zeker als het om te verkopen product gaat
Daar het bedrijf richting aan zoeken is ten einde te 'overleven' maakt dat de werksfeer niet altijd optimaal te noemen is. Het logistieke proces zoals bij PostNL genoemd wordt: 'de weg van de brief' is interessant. Kennis hebben van het werkproces is een pré echter voor de uitoefening van mijn functie niet noodzakelijk. Het lastigste van mijn werkzaamheden is: het personeel gemoedelijk houden, dit daar vele het uitzicht hebben op ontslag, en toch de prestaties op het gebied van het pakket van eisen dagelijks te waarborgen. Al het hierboven genoemde maakt het werk voor mij leuk en uitdagend.
  1. Vestigingsmanager (m/v)