PostNL

Reviews voor Teamcoach (m/v) bij PostNL

Lekker afwisselend, klant gericht, en niet te vergeten leuke en gezellige medewerkers.
Ivm de automatisering wordt de stroom papieren post minder. Hierdoor al een tiental jaren aan het reorganiseren. Duidelijk en transparant naar de medewerkers toe wat hun mogelijkheden zijn. Goede afspraken ivm overcompleet of verplaatsing naar een andere afdeling of plaats om te werken.
Afwisselende baan met veel verantwoordelijkheid. geen 9-5 mentaliteit
Wegens de reorganisaties heb ik de mogelijkheid gehad snel te kunnen doorgroeien binnen PostNL. Hierdoor een hoop geleerd over leiderschap en logistiek.
Pluspunten
Goede leerschool
Minpunten
Sfeer
PostNL is momenteel bezig zich om te vormen van een full time organisatie naar een part time organisatie. Dit gaat uiteraard niet zonder slag of stoot, Ondanks de vele onzekerheden blijft het personeel redelijk gemotiveerd zijn werk uitvoeren
Minpunten
de vele wijzigingen en onzekerheden
Vroeg opstaan druk , in de ochtend een zeer druk werkproces.Bijvoorbeeld alles regelen is er genoeg personeel zijn alle dienste'n bezet, daarna velen administratie werkzaamhenen. Veel gesprekken voeren met medewerkers.Omgaan met mensen en het belangrijkste altijd je afspraken nakomen, als dit echt niet lukt direct de betrokkennen bijpraten.De directie weet jammer genoeg niet wat er op de werkvloer gebeurt.Over mij directe collega's niets dan lof, kon zowel met leiding en pesoneel goed opschieten.Vond eigenlijk niets erg moeilijk.Het organiseren van alles.
Pluspunten
je salaris was altijd optijd.
Minpunten
het beleid van de laatste 2 jaar. voor veel mensen een verschikking.