PostNL

Reviews voor Recruiter (m/v) bij PostNL

Heel flexibel qua werktijden en thuiswerken. Goede doorgroeimogelijkheden. De vele reorganisaties belemmeren de werksfeer wel helaas.
Werken bij een organisatie die bekend staat om grootschalige reorganisaties zorgt ervoor dat geen dag hetzelfde is. Soms is het hollen, soms is het stilstaan. Het is wel altijd interessant vanwege het complexe verhaal achter de schermen. Alle schakels binnen PostNL zijn met elkaar verbonden. Het een raakt het ander zonder dat je elkaar direct spreekt of ziet. Qua Recruitment zijn mijn collega's aangesloten op de HR&O afdeling, waardoor je naast de sollicitatiegesprekken ook veel taken doet van een personeelsadviseur. Dat is veelzijdig en maakt de baan leuk. Het is moeilijk om samen te werken in een organisatie waarbij de medewerkers mogelijk hun einde dienstverband naderen. De uitdaging is om telkens alles te blijven geven,,,
Pluspunten
vrijheid in het werk om ongelimiteerd op zoek te gaan naar oplossingen.
Minpunten
afhankelijk van beslissingen van hogeraf.
Tijdens dit project heb ik mogen ervaren dat er binnen PostNL een (gezellige) informele werksfeer heerst. Dit heeft geleid tot een prettige samenwerking tussen het recruitment-team en PostNL.
Pluspunten
informele werksfeer
Minpunten
tijdelijk project