PostNL

Reviews voor Receptionist (m/v) bij PostNL

Fijne omgeving, gezellige collega's. Al met al Prettige werkomgeving
Binnen het bedrijf was een goede sfeer tussen de vaste collega's, maar dat komt ook door het feit hoe je je opstelt. Ik heb mij altijd collegiaal opgesteld en overal een handje meegeholpen, waar nodig. Binnen het bedrijf heb ik op verschillende fronten mijn steentje kunnen bijdragen, dit gaf mij een goed gevoel. Ik ben niet iemand die kan toekijken, hoe anderen omkomen in het werk. Ik heb mij altijd flexibel opgesteld en heb ook menig extra uurtjes gewerkt.
Pluspunten
de mogelijkheid tot een opleiding
Minpunten
de vele reorganisaties
Erg hoge werkdruk. Werken met major accounts waarbij het allemaal om scoren gaat. Dit was een leuke uitdaging. Veel mogelijkheden om door te groeien. Weinig persoonlijk meer een nummer. Je bent een eigen ondernemer binnen de organisatie.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
gezien worden als mens ipv computer
Heb er jaren fijn gewerkt, en met fijne collega's op een drukke dag stonden de postnl trailers al om 8 uur s'morgens voor de deur om de rolcontainers met post op te halen, op zo een dag gingen er wel 500 rolcontainers weg. Wij moesten dan postformulieren invoeren in de computer, kaarten op de rolcontainers doen en scannen. Dan zijn we echt de hele dag bezig om 12 vrachtwagens te laden. Het leuke aan deze baan was, je werkte zelfstandig, en moest zelf dingen regelen, en beslissen.