PostNL

Reviews voor Procesmanager (m/v) bij PostNL

een zeer veranderende organisatie die constant onder de druk van extreme groei opereerde.
Pluspunten
collega's
Minpunten
werkdruk
Een professionele werkomgeving waarbij efficiëntie en productiviteit hoog in het vaandel staan.
Met het juiste team en werknemers met de juiste motivatie kom je al een heel eind. De collegiale omgang is tevens ook het leukste aan het werken bij Post NL. Ik was verantwoordelijk voor het aansturen van de juiste mensen voor verschillende opdrachten, die opdrachten/werkzaamheden zijn dagelijks hetzelfde alleen het volume verandert. Sommige mensen raken al lichtelijk in paniek als ze de containers vol post en pakketjes zien, dit terwijl het werkelijk meevalt. Aan het eind van de dag hoor je dan ook vaak, het viel gelukkig mee.
Minpunten
Voornamelijk Nachtwerk
Ik werk in verschillende diensten Ochtendproces Dagproces, Debrief en Avondproces. Heb te maken met planning aansturen proces, gesprekken en eindverantwoordelijk voor het proces. Stuur medewerkers aan tjdens het proces om samen een goed eide te maken aan de dag. Vind het erg leuk om met mensen te werken en processen te draaien. Ik vind het een uitdaging om elke dag alles goed te doen en waar nodig zaken te verbeteren. Ik ben open en eerlijk naar medewerkers toe, en dat wordt gewaardeerd, ook al is het niet altijd positief. Ik werk in een team met 6 procesmanager en wij stimuleren elkaar in het zo goed mogelijk en gelijk mogelijk alle processen te volbrengen. We zitten goed op 1 lijn en we spreken elkaar aan als er iets niet goed gaat. Al met al een leuke baan met veel uitdagingen en een groep medewerkers die ik wil stimuleren om goed werk neer te zetten en vooral met plezier,
Pluspunten
teamwork
Minpunten
lange reistijd
Brede organisaties met legio ontwikkelmogelijkheden. Zeer afwisselende baan met veel verantwoordelijkheden en kansen Elke dag een nieuwe uitdaging maakt het werk leuk, net zoals de diversiteit van medewerkers en processen: never a dull moment! Werken in een eigen team met eigen teamrollen en teamverantwoordelijkheden maken de samenwerking tot een noodzaak. Werken op vier verschillende locaties maken elke werkdag " onvoorspelbaar " maar ook erg leuk. Verbinden en coachen van mensen is een vak dat ik beheers.
Pluspunten
Opleidingskansen
Minpunten
Krimpend personeelsbestand