PostNL

Reviews voor Postbesteller bij PostNL

Als je ervan houdt om dagelijks een ommetje te lopen kun je net zo goed wat post bezorgen. Het betaalt niet slecht en de teamleiders zijn vriendelijk. Het grote minpunt blijft echter dat je maar een beperkt aantal uren krijgt en meer wordt het tegenwoordig niet meer.
Lange tijd met veel plezier bij Post NL gewerkt. Door de reorganisatie is er veel veranderd binnen de organisatie en heb ik ervoor gekozen om met wederzijds goedvinden het bedrijf te verlaten via een regeling.
Het is heel leuk werk bij post.nl het is een afwisselende baan met hele fijne collegas
al 7jaar niet meer werkzaam bij Post.NL omdat ik gevraagd werd in 2008 voor baan bij Pruis Verf en Wand. Altijd prettig gewerkt bij Post.NL. Zelfs in 2001 de Nijmeegse Vierdaagse gelopen met collega's. Door reorganisaties werd de sfeer er niet beter op. Heb bij de post alles gedaan van buitenwijken rijden tot fietsdiensten, buslichtingen en zakelijke post.
Pluspunten
goede teamcoaches en rekening gehouden met ook schoolgaande kinderen bij werkplanning
Minpunten
Kijken wat gedaan moet worden. Je ziet pas (inschatten) wat het werk ongeveer is als je de postzakken ziet. Niet vertrouwen op anderen. Directie is aardig, zolang jìj ook aardig blijft. Datzelfde geldt voor je collega's. Het moeilijkste is een goede verstandhouding houden. Omdat je met ontzettend veel mensen op-elkaar werkt, (vooral in dec.) Moeilijkste: Meestal omgang met collega's (zorg dat je goed in conditie bent). Leukste: Werk buiten.
Pluspunten
waardering voor werk.
Minpunten
Minder waardering wanneer via uitzendburo.
Ik heb het bij de post naar mijn zin. Sinds de zomer van 2010 ben ik begonnen. Er werken veel leuke collega's waarmee het altijd gezellig is. Je krijgt door dit werk incassering en doorzettingsvermogen.