PostNL

Reviews voor Operator (m/v) bij PostNL

Aan het begin van de dag weet je niet hoeveel post er is, je moet dus erg flexibel zijn in je eindtijd
Uiteindelijk was ik dubbel zoveel aan het werk dan de afspraak was.
goed geregelde bedrijf en een leuke sfeer tussen de collega's, ik vond het erg fijn om daar gewerkt te hebben.
Pluspunten
gehele bedrijf was erg goed geregeld
Minpunten
geen idee.
Ik heb er fijn gewerkt en voor de uren die je daar werkt krijg je redelijk betaalt
Zware baan, met leuke collega's. Verantwoordelijkheid over een machine en zorgen dat die goed en snel zijn werk doet.
Ik heb altijd met veel plezier bij Post NL gewerkt,gezellige sfeer.
Lopen teveel mensen rond die leiding geven, en niet operatief zijn. Allemaal medewerkers achter de schermen. Is tenslotte wel een productie bedrijf. Contracten worden alleen maar kleiner en verlengd voor 3 x. Je zult als bedrijf nooit een binding creëren. Totaal geen gevoel bij medewerkers om in de toekomst financieel iets op te bouwen . Gezinssituaties en alleenstaanden hebben bij dit bedrijf geen financiële zekerheid en kunnen geen fatsoenlijk sociaal leven opbouwen.
Pluspunten
collega's
Minpunten
Totaal geen binding en het spook van de reorganisatie heeft de overhand
's Nachts werken kan ook gezellig zijn, dat heeft mijn deeltijd baan bij PostNL wel bewezen. Elke dag is het weer een uitdaging om de post op tijd klaar te krijgen. Echter ben ik me ervan bewust wel stressbestendig te zijn en me niet meer gek te laten maken door de snelheid of traagheid van anderen. Ik werk voor mezelf en ben met mijn eigen werk bezig. Niet met alle collega's kan ik het even goed vinden. Daar het eigenlijk werkzaamheden zijn wat men persoonlijk dient te doen, maken we er toch een feestje van wanneer het werk het toelaat.
Pluspunten
Eigen verantwoordelijkheid
Minpunten
In de gaten gehouden worden
het vervaardigen van documenten op de printer leren omgaan met printers van canon/oce fijne collega s om mee te werken het moeilijkste om ineens in 3-ploegen te werken redelijk afwisselend werk
Pluspunten
meer vrije tijd
vroeger prima werkgever voor volletijd medewerkers. nu alleen nog maar voor deeltijdwerkers
Klantdata wordt omgezet in digitale en/of fysieke productie van o.a facturen, (salaris)overzichten en polissen. Verantwoordelijkheid voor de kwaliteit en tijdigheid van de versturen produkten, daarbij het controleren van de Printstromen naar bijv. positionering en kwaliteit van de layout. Het zelfstandig storingen verhelpen en/of melding van maken. Administratieve afhandeling van de orders
Het is tegenwoordig een massaproductie bedrijf die geen waarde geeft aan personeel. Er word betaald via een norm, werk je langer, dan werk je in eigen tijd. Doorgroeien is zo goed als onmogelijk, want alle "hogere" functies worden van buiten gehaald en alle nieuwe worden opgeleid met "het budget" in gedachten.