PostNL

Reviews voor Operationeel Planner (m/v) bij PostNL

Als Operationeel Planner ondersteun ik de Regiomanager door vanuit een gedelegeerde verantwoordelijkheid te sturen op de kwaliteit en efficiënte operationele uitvoering van het vervoersproces. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse hiërarchische leiding aan een team van chauffeurs en subcontractors. • Uitvoeren van de plannen zoals afgesproken en actief sturen op de prestaties van het eigen team. • Bewaken van de effectieve inzet van de chauffeurs en subcontractors en eventueel bijstellen • Aansturen van de chauffeurs en subcontractors. • Verantwoordelijk voor adequate afhandeling van incidenten en klachten • Aandragen van verbetervoorstellen voor optimalisatie van de werkprocessen/werkuitvoering, deze bespreken op regio-niveau. • Aansturen van de controlroom. De meeste collega´s werken allemaal al heel lang in het bedrijf. Ze zijn onderaan de ladder begonnen en zijn nu leidinggevende in het bedrijf. Het is mooi om te zien dat je niet altijd een opleiding nodig hebt om hogerop te komen. Deze mensen zijn allemaal super begaan met het bedrijf. Daardoor krijg je een mooie en gezellige werksfeer waar iedereen een stapje extra zet voor het bedrijf.
Pluspunten
Veel verantwoordelijkheid, gezellige werkomgeving.
Minpunten
Door bezuinigingen geen vaste contracten meer.
elke dag is weer andersveel samenwerken met directie en collega'sprettige werksfeerveel en hard werkenafwisselendsamenwerken met diverse culturen
  1. Operationeel Planner (m/v)