PostNL

Reviews voor Coördinator (m/v) bij PostNL

een uitdagende baan met veel afwisseling, geen enkele dag is hetzelfde, helaas door een krimpende bedrijf, wil ik graag mijn grenzen verder verkennen
Minpunten
Een gezellige werkomgeving met een vari√ęrende samenstelling van enthousiaste medewerkers per locatie. Helaas geleidt door onkundige mensen. Daarmee het type schoolvoorbeeld van mismanagement en vriendjespolitiek, met als gevolg een catastrofe van reorganisaties en verloop van kennis.
Pluspunten
Goed loon. Werkmogelijkheden voor starters en ouderen.
Minpunten
Geen vaste arbeidscontracten.
Eerlijke en integere werkomgeving met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Log bedrijf
Hele afwisselende baan waar elk moment een knelpunt kon ontstaan wat gladgestreken moest worden. Geleerd hoe je goed moet multi-tasken. Veel afwisselend contact met chauffeurs/klanten/collega's. Hoewel de postmarkt aan het inkrimpen is zagen we dat er voldoende groei is in de pakketdiensten. Daarop inspelen en futureproof maken van PostNL was de uitdaging.
Pluspunten
afwisselend en uitdagend werk
Minpunten
geen zicht op doorgroei
Prima werkgever. Goede arbeidsvoorwaarden Altijd heel prettig gewerkt als leidinggevende
Pluspunten
goede sfeer
Minpunten
weinig
Aan het begin van de dag weet je nooit wat er deze dag te wachten staat. Het kan een rustige, maar ook zeker een hele drukke dag zijn.
Bij aankomst neem ik eerst de dagelijkse planning door, daarbij focus ik me voornamelijk op eventuele vertragingen van inkomende / uitgaande ritten. Hier moet op geanticipeerd worden. Er doen ook vaak bijzonderheden voor het is naar mij idee goed om dit voortijdig in kaart te brengen. Collegialiteit heb ik hoog in het vaandel staan het fijne van deze baan was dan ook dat ik voor mij gevoel goed ingespeeld ben geraakt op mijn collega's, hun hebben me ook goed begeleid. Het moeilijke maar tevens ook het leuke van deze baan is toch wel het volume wat dit bedrijf te verwerken heeft, zeker op bijzondere dagen zoals sinterklaas en kerst. Er zit een enorme uitdaging in om alles wat het werk omvat tot een goed eind resultaat te brengen.
Pluspunten
Sfeer onderling tussen mijn collega's
Minpunten
Betrof een baan met alleen de mogelijkheid om te werken in de nachtdienst