PostNL

Reviews voor Baliemedewerker (m/v) bij PostNL

Gezellige collega's. Soms heel druk maar over het algemeen relaxed. Nachtdiensten kunnen soms wel pittig zijn.
Mensen worden niet of nauwelijks op hun werkkwaliteit aangesproken. Beleid om geen contracten te geven Niet milieu bewust Werkomgeving is erg vuil
Pluspunten
Leuk werk, leuke collega's
Minpunten
Men spreekt elkaar niet aan op misfunctioneren of luieren
Gezellige collega's, leuke werkzaamheden, mindere werktijden
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Werktijden
Goede werkgever met goede arbeidsomstandigheden, leuke en positieve collega's die elkaar motiveren het beste resultaat te behalen.
Pluspunten
Veel flexibiliteit in de werktijden
Minpunten
Veel wisselende diensten
Er hangt een teveel hiërarchie sfeer. Onderling met de collega's is de sfeer best okay. Je hebt dagelijks te maken met pakketbezorgers wat soms een hoop gedoe met zich meebrengt.
Pluspunten
Goede sfeer onderling
Minpunten
Ploegendienst waarbij je om 03:45 moet beginnen
IK heb twee jaar hier met plezier gewerkt en het was een bijbaantje naast mijn studie.
Pluspunten
zelfstndig werken
Minpunten
verouderde werkomgeving
Bedrijf waarbij veel verschillende mensen met uiteenlopende culturele achtergronden werken. De chauffeurs moet je op verschillende manieren benaderen, doordat sommige chauffeurs lange dagen maken en geĂŻrriteerd kunnen reageren. Ik zorgde voor de inname van pakketten en zorgde dat openstaande pakketten die de chauffeur niet goed verwerkt had met de handterminal de juiste status kreeg. Hierdoor kon de klant zien wat de status van het pakket was. Ik spreek chauffeurs aan op hun gedrag en zorg ervoor dat openstaande verstoringen worden afgehandeld. Ik in remboursbedragen en verwerk dit in een kasverantwoording excelbestand. Aan het einde van de werkdag maakte ik de kas op en zorgde ik ervoor dat hij kloppend was. Ik zorgde ervoor dat ik volgens het proces werkte. Ik vond het erg leuk om uitzendkrachten op te leiden voor de planbalie of als chauffeur. Tevens vond ik het leuk dat ik de verantwoording kreeg om af te mogen sluiten in het oude depot.
Altijd leuk om de klanten in de ochtend te begroeten die de post ophalen aan de balie voor het bedrijf waar ze werken, soms even een praatje maken. Ik heb geleerd om rustig te blijven, wat er ook gebeurt en hoe druk het ook is. Samenwerking met collega's was gezellig en er was altijd goed overleg. Het leukste van de baan was de combinatie, baliewerkzaamheden en administratieve zaken, voornamelijk het klantencontact was erg leuk. Er waren wat de baan betreft geen lastige zaken, wel wat betreft de regelmatige veranderingen binnen het bedrijf, reorganisaties e.d. .
Het werk bij de post.nl is erg divers, omdat je vaak op verschillende afdelingen werkt. Dat komt omdat ze aan het reorganiseren zijn en dan op verschillende plaatsen in het bedrijf plekken open zijn door verplaatsing van personeel.Daardoor leerde ik goed met verandering om gaan en leerde ik meerdere plaatsen in de post.nl te bezetten.De collega`s zijn erg gezellig en collegiaal waardoor de werkzaamheiden makelijker uit te voeren zijn.Het moeilijkste van de baan vind ik dat je nooit weet voor dat je binnen bent wat je precies doet, maar dat maakt het ook wel weer leuk om te doen.Het leukste van deze baan is; het contact met de mensen om mij heen zowel mijn collega`s als de klanten.
Pluspunten
het berdrijf betaalde verschillende cursussen voor mij.
Minpunten
de klanten weten eerder wat er aan het assortiment verandert dan jij.