PostNL

Reviews voor Adviseur (m/v) bij PostNL

Een bedrijf waar veel te leren valt in allerlei opzichten. Collega's zijn altijd bereid om mee te denken, te helpen en te ondersteunen daar waar dat nodig is. Vaak ad hoc klussen die tijdens de dagelijkse werkzaamheden moeten worden opgepakt, maar iedereen zet zich voor de volle 100% in om samen tot een goed resultaat te komen. De samenwerking met verschillende teams en bedrijfsonderdelen verliep altijd goed. Weten wat je aan elkaar hebt en waar en wanneer je elkaar kan vinden. Het management is bereid te luisteren als je aanbevelingen hebt. Adviezen waren serieus bekeken en daar waar nodig om extra aanvullende informatie gevraagd. Iedereen wordt op waarde geschat.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Veel samenkomsten in Den Haag
Het maken, invoeren en begeleiden van reorganisaties waarbij kosten besparen het hoofddoel was. dit in overleg met het management van de desbetreffende vestiging en de control afdeling van Post nl. Doelen bepalen en realiseren. geleerd heel veel omgaan met systemen, het invoeren hiervan maar belangrijkste was het overleg met zowel management als medewerkers om de beoogde doelstellingen te realiseren. bij postnl was en is nog veel wantrouwen ten opzichte van de reorganisaties, het bedrijft veranderd voortduren. hier mee omgaan en de juiste focus te houden, terwijl je weet dat je zelf ook aan de beurt komt is een heel goede leerschool geweest.
Pluspunten
pretiige collega's en werksfeer
Minpunten
ontslag na 39 jaar
Mijn directe leidinggevenden en collega's gaven mij het gevoel dat ze mij waardeerden. Ik kreeg de mogelijkheid mijn stem te laten gelden in procesaanpassingen en de efficiëntie te beoordelen. Er werd tijd en energie gestoken in mijn ontwikkeling, waardoor ik veel heb geleerd. De sfeer is ontspannen en collegiaal, er werd van tijd tot tijd sociale evenementen georganiseerd, wat ik als zeer prettig heb ervaren.
Organisatie die je verantwoordelijkheid geeft en je ontwikkeling ondersteunt.