PostNL

Reviews voor PostNL in Zwolle

Erg leuke baan postbezorger, jaren met plezier gedaan. Collega's zijn vriendelijk. Zo jammer dat er steeds maar steeds minder tijd gegeven wordt voor de post en er een hogere werkdruk is ontstaan. De ingebruikneming van de app en dat vest, de toevoeging van pakketjes en het sorteren van post maakte het werk helaas niet leuk meer. Ik wilde wat meer verdienen, maar om een derde wijk erbij te doen, was gewoon teveel van het goede en heb ik een andere baan gevonden.
Pluspunten
Vriendelijke collega's
Minpunten
Hoge werkdruk, post sorteren, app gebruik, te weinig tijd voor bezorging (en dus loon)
Salaris moet echt verhogen anders komen moet genoeg mensen bij PostNL werken.
Pluspunten
Gratis lunchen
Minpunten
Lange werkdagen en heeel erg snel moet je werken
Ik vond het leuk werk en de instructies waren in eerste instantie heel duidelijk. De radio stond altijd aan en soms erg hard. Ik vind dat het op zijn minst 50/50 moet zijn, zowel aan als uit. Ik vind het erg jammer dat er geen rekening word gehouden met mensen die niet van radio houden.Daarnaast hadden we in 5/6 uur lang werken maar een hele korte pauze van 10 minuten, en om naar buiten te kunnen moet je 5 minuten lopen. Persoonlijk vind ik dit een schande, maar ik heb ook gehoord dat de wet dit verbied.Het management was op piek tijden erg vriendelijk wat geweldig is, maar na de piek waren ze opeens heel kritisch en uitgesproken over hun twijfels of je het gehele werkproces begrijpt, terwijl dit geen onderdeel was van mijn inwerkproces.
Pluspunten
Goede inwerkproces en werktijden.
Minpunten
Radio altijd aan en te weinig pauze.
Ik heb der niet zo lang gewerkt. Ik had wel leuke collega’s
zitten je een beetje op te jagen, en als je maar even tegensputtert lig je er uit, zonde van je tijd
Pluspunten
Minpunten
waardelozen werktijden, waardeloos betaald etc etc
ik vond het leuk om te werken vooral de mensen om je heen om mee te werken is leuk. het is wel flink aanpakken en doorzetten.
5 jaar naar mijn zin gehad. Maar door dat de werktijden naar 5 uur smorgens ging. Vond ik het na 2 jaar om 4 uur opstaan genoeg .
Pluspunten
Niet
Minpunten
Sllechte werktijden
Gezellige collega's, je word snel ingewerkt. Pauze is wel erg kort.
Leuk werk, laag salaris. Doorgroeimogelijkheden zijn laag.
Pluspunten
De vrijheid tijdens het werken
Minpunten
Laag Salaris en slecht weer
Ik heb met plezier gewerkt bij PostNL maar het is tijd voor een nieuwe uitdaging. Leuke collega's maar van de leiding heb ik op zijn tijd wel meer verwacht. ik vind niet dat je als leidinggevende alleen een taak als leiding geven hebt maar ook de omgang met je werknemers is heel belangrijk. Dat mag naar mijn idee wel vele malen beter.
Ardige collega's en een fijne sfeer op de werkvloer
Extreem hoge werkdruk en geen tijd voor lunchpauze. Dagen van 10 uur zijn normaal. Alles draait om productie. Geen koffie op de werkvloer, uitsluitend in kantine. Chauffeurs moeten werken met ondeugdelijke materialen zoals loodzware steekwagens ipv lichte aluminium karren en met slecht werkende scanners. Management heeft weinig tot geen oog voor het personeel. De werkplanning gebeurt centraal in Utrecht en houdt geen rekening met bezorging in de buitengebieden of 's avonds in het donker als huisnummers niet zichtbaar zijn. In december worden uitzendkrachten ingezet die in januari weer gedumpt worden.
Pluspunten
Vriendelijke collega's
Minpunten
Lekker simpel, duidelijk ritme en algeheel een fijne baan voor iemand die het leuk vindt om rond te rijden. je leert een gebied heel goed kennen en niet moeilijk.
Pluspunten
lekker veel rijden. informele sfeer.
Minpunten
Soms kan het een beetje chaotisch zijn
gezellige collega's en goede sfeer vriendelijkheid helpen door elkaar....
Pluspunten
koffie
Minpunten
geen koffie op het werk
je bent zelfstandig hebt vrijheid en werkt in de buitenlucht
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
de weersomstandigheden
Ik vond het heerlijk om te bezorgen. Veel vrijheid en een mooie route. Helaas waren de collega's onaardig en keken ze gauw op je neer. Afspraken die ik niet had gemaakt werden gedaan alsof ze wel waren afgesproken. Dit bracht veel stress mee en zorgde voor een zeer niet prettige werksfeer. Helaas heb ik hier afstand van moeten nemen.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
het bedrijf mist structuur
Het is leuk om bij post nl te werken. Het is voor mij een groot leerbedrijf. Ik heb veel dingen kunnen leren hier.
Pluspunten
Vaak lekkers over de vloer vooral met feestdagen
Minpunten
Weinig aandacht voor uitzend krachten
Ik ben een harde werker en bereidt om te leren, graag zou ik baan willen vinden waar ik gewaardeerd wordt en dat geldt natuurlijk ook anders om verder ben ik flexibel maar het liefste begin ik vroeg met werken zodat het als er overgewerkt moet worden dat kan
Veel vrijheid in deze baan. veel afwisseling. Uitstekend management.
Bij Post NL heb ik door Randstad Uitzendbureau gewerkt (niet rechtstreeks dus). Ik moet zeggen dat de team van Randstad altijd open en klaar voor mij stonden. Het was geen enkele probleem om mij naar andere afdeling te schakkelen toen ik tennis elleboog kreeg. En waren echt dankbaar wanneer ik extra uren en op kort termijn kon werken. Ik heb alleen maar positieve herinneringen over mijn werkgever.
Pluspunten
KerstPakketten voor alle medewerkers (ook voor tijdelijke medewerkers!)
Minpunten
weinig
Door veranderingen in het bedrijf hoge werkdruk de laatste jaren
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Geen kantine