PostNL

Reviews voor PostNL in Zaandam

Very good colleagues, very kind management team and I’m happy to work there I would love to work more but unfortunately can’t atm bc location is far away
Pluspunten
Not really much only colleagues that you work with are good
Minpunten
Suis prĂŞte a re-signer si il y avait une proposition d'emploi
Ik ben twee jaar werkzaam bij Postnl. Door de nieuwe manier van werken met de combibundel kan ik niet meer werken door mijn lichamelijke beperking. Postnl, werkt niet mee aan een aanpassing, erger nog. ze proberen zoveel stress te veroorzaken, dat je van ellende zelf ontslag neemt. Ze willen niet meewerken aan een nette manier van ontbinden van mijn contract. Ze willen me alleen maar in de ziektewet hebben, zodat ze me in het mobiliteitstraject kunnen krijgen. Ik ben niet ziek, in die twee jaar nog nooit geweest ( tot aan de invoering van de de combibundel), ik heb een beperking. Maar naar mij word niet geluisterd. Een bedrijf waar je twee jaar lang netjes de post bezorgd hebt, extra wijken hebt gelopen en loyaal aan bent geweest. Dat is mijn ervaring.
Pluspunten
kan ze niet meer bedenken
Minpunten
onmenselijkheid
De werkzaamheden bij PostNL zijn behoorlijk afwisselend, de omgang met leidinggevenden is op bijna familiare basis en over het verkrijgen van bijvoorbeeld een vrije dag wordt over het algemeen niet moeilijk gedaan. Kortom, weinig reden tot klagen.
Pluspunten
Zie hierboven.
Minpunten
Verhuizing naar Leidschendam.
als je alleen bent of oudere kinderen hebt die alleen kunnen wezen is het best wel goede werk. maar verder niet