PostNL

Reviews voor PostNL in Weert

ik ben zeer positief aan deze baan begonnen maar door een blessure heb ik deze funktie helaas niet lang kunnen uitoefenen. het is best leuk om in de buitenlucht te werken en je moet veel lopen, ook dat is geen probleem. leuke tijd toch wel
Het is heel leuk om voor Postnl te werken ik werk er nou 6 jaar en met heel veel plezier ga ik ik er naar toe, wij hebben een vaste klubje met de collega's dan drinken we 'morgens eerst een kop koffie of thee en dan gaan we beginnen, we hebben nou een heel leuke team leider die ook geregeld op het depot komt en dan brengt ze wel eens wat dropjes mee! Ja er is eigenlijk niks moeilijks aan,aan dit werk ja dat vindt ik he, ik vind eigenlijk alles wel leuk aan dit werk mijn collega's de sfeer teamleider alles ik ben niet gauw negatief ingesteld
Pluspunten
met feestdagen krijgen wij altijd wat lekkers
Minpunten
geen bier
Altijd gezelligheid op het werkOmgaan met allerlei soorten mensen,zelfstandig werkenVeel verschillende directie leden gehad,nooit problemen gehadMet collega's kan ik in de regel goed overwegGeen specifieke moeilijkhedenToch weer het omgaan met mensen
Pluspunten
variabel werk zowel binnen als buiten
Minpunten
vaak wisseling van leiding gevende