PostNL

Reviews voor PostNL in Waddinxveen

Mooi maar de planning kan beter naar mijn mening ook overleggen naar collega's toe zou een verbeterpunt zijn in het bedrijf voor de rest een mooie baan je bent onder de mensen en je heb erg leuke collega's, de werktijden zijn relaxed en als je eerder bent kan je altijd koffie drinken in de kantine met de corona proef maatregelen.
Pluspunten
Luxe werktijden
Minpunten
Slechte planning en geen overleg naar mensen
goede omgevind, veel buiten werken wat erg fijn was.
Mensen zijn beest gezellig en de atmosfeer is ok, soms een beetje dood als u weet wat ik bedoel. De leiding is correct tegen mensen en had nooit echt een probleem.
Pluspunten
Gratis warme drankjes.
Goede werkgever met goede arbeidsomstandigheden, leuke en positieve collega's die elkaar motiveren het beste resultaat te behalen.
Pluspunten
Veel flexibiliteit in de werktijden
Minpunten
Veel wisselende diensten
Als postbezorger vond ik het vooral fijn om zelfstandig te werken. Dit was toen goed te combineren met de kinderen. Ik had toen niet direct de ambitie om verder te komen in deze sector. De baan was niet moeilijk. Het was fijn om buiten te zijn en zo ook wat te verdienen. Mijn ambities liggen op een ander vlak. Vandaar dat ik nu ook bezig ben met mijn opleiding tot onderwijsassistente. Hier loop ik ook stage voor.
Pluspunten
Lekker buiten zijn en zelfstandigheid
Minpunten
Slecht betaald