PostNL

Reviews voor PostNL in Uden

het is heel interessant werk. het werkt samen met een team en zelfstandig.
Pluspunten
Fiets en mobiele internet vergoed
Afwisselende en veelzijdige functie binnen een grote organisatie.
Heel fijne ervaring als Chauffeur bij PostNL. Persoonlijk denk dat ik open staat voor iedereen is iedereen ook open voor mij. Dat bedoel ik mee in collegiaal betrokkenheid. En verder zou ik een vaste baan willen hebben in deze branche maar door de omstandigheden met het veranderen van routes en besparingen op crisis ben ik niet meer werkzaam. Als ik nu weer een kans krijg zou het heel fijn en natuurlijk blijf ik positief op dingen die me leuke ervaring leert.
Ik vind dit baan leuk, want ik hou met mensen werken, comuniceeren en adviseeren. De moeilijkste is dat ik moet meer dan 9 uur per dag werken. Collega's zijn super. Ik heb nooit problemen met andere medewerkers of collega's.
Een typische dag op het werk zijn de di-do-za dagen. Hiermee bedoelen ze de piekdagen die op dinsdag, donderdag en zaterdag vallen. Ik heb er geleerd dat er meer in de verwerking van de post zit voordat het bij de klant in de brievenbus valt. Als collega's draag je samen de zorg dat alles goed verwerkt wordt en dat de ontvanger er tevreden over is. Het moeilijke van de baan kan bijvoorbeeld zitten in de vroege tijden. De operator start om 4.30 uur, de vosser om 6.00 uur en de voorbereider om 7.30 uur. Ik heb in alle processen gewerkt en deze afwisseling vind ik het leukste aan deze baan
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Een fijn bedrijf. je kunt de dag redelijk zelf indelen alleen ben je wel afhankelijk van de starttijd van de te lopen wijk. verder kun je de dag verder indelen. Niemand die over je schouder meekijkt, al word er wel controle over de kwaliteit van bezorging gehouden.
Pluspunten
tijd zelf indelen, buiten
Minpunten
teruglopend volume